Nou nee. Ik werd in het nauw gedwongen dus dan maakt een kat rare sprongenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt iemand op z'n bek geragd neem ik aan?
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die post gaat ze geedit worden. Hij nuanceert 't
. @moblo
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nee. Ik werd in het nauw gedwongen dus dan maakt een kat rare sprongen
Daar zal hij het vast om doen hahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgieriger.
Ik ben er niet trots op ofzo en als ik het dan zomaar neerplemp komt dat ook zo matig over. Maar vooruit. Bij ons op de middelbare was een groot sportveld en een gast die echt iedereen treiterde die was me dus aan het kloten en aan het duwen enzo, bij dat sportveld dat omringt was met een soort betonen paaltjes met stalen pijpen die dan horizontaal daar op lagen. Naast dat veld was het fietsenrek en daar werd ik door hem in een hoekje geduwd, waardoor ik het zo zat was dat ik een van die stalen pijpen die daar hingen heb gepakt en hem daarmee zo hard op zijn knieschijf heb geraakt dat die verbrijzeld was. Waardoor ik naar de police moest enzo. Uiteindelijk omdat ik nog minderjarig was geen strafblad voor gekregen, mede omdat het 'slachtoffer' een bekende was bij de locale law enforcement. Daarna meteen begonnen aan mijn kickbox carrierequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgieriger.
Volgens mij niet, laatste keer dat ik m zag had ie een stok. Maar dat is ook al weer een jaar of 8 geleden dat ik hem zag. Diploma uitreiking.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:, kan hij wel weer normaal lopen?
Daarom is zelf koken inderdaad beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad
Jezus ik merk nu pas hoe lekker voor jezelf koken is, gewoon eten wanneer je honger hebt.. Nu staat er een pan vol met heerlijke gebakken aardappels klaar en een schaal kibbeling, moeten we op mijn vader en broer wachten
Ja respect of gewoon bang..quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik snap meteen waarom iedereen respect voor je had ineens
Waarschijnlijk het laatste inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja respect of gewoon bang..![]()
Scheelde ook een hoop dat ik toen binnen een zomervakantie van iel mannetje naar getrainde kickboxer ging![]()
dat waren nog eens tijden
Iig niet vanuit een iel mannetje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moet ik ook eens kickboxer worden.
das meer iets voor hmquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iig niet vanuit een iel mannetje.
tja, in 10 jaar kan er veel veranderen... Eerst was ik redelijk normaal gebouwd, daarna ben ik best fanatiek gaan sporten, veel krachttraining enzo en toen ging ik op kamers waardoor ik ineens ging uitzetten, nog wel eten alsof ik veel koolhydraten nodig had maar als je er niet bij sport dan heeft dat geen zin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |