Ach ik ben gewoon diep van binnen een vervelend naar manneke en dat komt er zo af en toe uit hè!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe D_K je gedrag nu hier komt echt niet overheen met de persoon op de meet
Gewoon weer eens ouderwets met de kop in de wc-potquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een reunie is gaaf! Al die stumperdjes die je vroeger gepest hebt en die nu denken dat ze heel wat geworden zijn eens ouderwets op het zieltje komen trappelen!
Zat je toen niet onder de morfine?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon diep van binnen een vervelend naar manneke en dat komt er zo af en toe uit hè!
Maar meestal ben ik lief en pluizig net als op de meet!
Nee toen niet! Nu ook niet! Maar gisteren wel en pijnstillers, onthoudingsverschijnselen en ik das geen fijne combinatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zat je toen niet onder de morfine?
Ik niet! Ik was vroeger (basisschool &middelbare school) zelf een pestkop! Vroeger was dat natuurlijk leuk en achteraf besef je pas wat je gedaan hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:42 schreef J-heronimus het volgende:
Maar op Fok! zijn er blijkbaar weer veel mensen gepest.
Ja ik zou er zeker niet trots op zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet! Ik was vroeger (basisschool &middelbare school) zelf een pestkop! Vroeger was dat natuurlijk leuk en achteraf besef je pas wat je gedaan hebt.![]()
Ik heb nog steeds moeite om op het juiste moment mn klep dicht te houden!
Ohja dat is wel lief hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niemand doet het dusjadan ik maar
Dus, Piet, dat wordt doorzuipen tot tien uur!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er niet meer dan een half uur speling in zit.
Het begint al om 16u, dat scheeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Dus, Piet, dat wordt doorzuipen tot tien uur!
Ik ken het, alhoewel ik op de middelbare een beetje een pispaaltje was totdat ik een keer wat terug deed. Vanaf toen was het smooth sailin' .quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zou er zeker niet trots op zijn.
Ben blij dat ik nooit gepest ben of gepest heb
ik draai mijn mening terug, ik mag je nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een reunie is gaaf! Al die stumperdjes die je vroeger gepest hebt en die nu denken dat ze heel wat geworden zijn eens ouderwets op het zieltje komen trappelen!
Mja, als je op een goede manier iets terug doet is het inderdaad zo voorbij. Probleem is echter wel dat je daarna altijd wat 'buiten de groep valt', al is het vaak de vraag hoe rouwig je daar om moet zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, alhoewel ik op de middelbare een beetje een pispaaltje was totdat ik een keer wat terug deed. Vanaf toen was het smooth sailin' .
Nou het was nogal radicaal die 'tegenreactie' maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik 'respect' kreeg, niemand heeft daarna nog met me gekloot ofzo. Dus kwa groepsdynamiek veranderde er weinig, denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, als je op een goede manier iets terug doet is het inderdaad zo voorbij. Probleem is echter wel dat je daarna altijd wat 'buiten de groep valt', al is het vaak de vraag hoe rouwig je daar om moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |