Hard.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag aan de voet:
[ afbeelding ]
Hoe gaat die eruit zien dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga de Lijfstijl New Balance niet halen.
Ding wordt gehyped als een malle al 2/3 jaar lang.
Doe mij maar de Asics X Concrete collabo.
Boardlords is dan ook kut, koop ze gewoon ergens anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef Rekkof het volgende:
Wil ik eindelijk de aqua blue's bestellen, want boardlords doet 't weer.
zie ik nergens zo'n dingentje dat je je maat kan aanklikken en bestellen.
en 't is alleen bij de aqua blue's..![]()
Weet niet waar je ze anders nog kan halen?quote:Op zondag 21 september 2008 03:16 schreef seto het volgende:
[..]
Boardlords is dan ook kut, koop ze gewoon ergens anders?
Welke kicks heeft E. aan?!quote:
Frisco zit in Arnhem, Is Sparky een online store of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Re-Issue , Frisco en Sparky verkopen ze.
Daar zijn ze teringduur, en bovendien niet in de colorway die ik zoek. Toch bedankt!quote:T-shu volgens mij ook.
Sparky zit in Zwolle, geen website. Re-Issue zit in Tilburg en Breda. Clae's zijn nu eenmaal teringduur, kwaliteit kost geld.quote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Frisco zit in Arnhem, Is Sparky een online store of niet?
En waar zit RE-ISSUE?
[..]
Daar zijn ze teringduur, en bovendien niet in de colorway die ik zoek. Toch bedankt!
Thanks. Klopt, kwaliteit kost geld maar als je ze laat verzenden vanuit Amerika heb je ze voor 117 euro in totaal. Vandaar dat ik dat zei. Maar ik pas ze liever voor ik ze koop dus zal wel een retourtje richting Zwolle nemen.quote:Op maandag 22 september 2008 05:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Sparky zit in Zwolle, geen website. Re-Issue zit in Tilburg en Breda. Clae's zijn nu eenmaal teringduur, kwaliteit kost geld.
Dan kom ik waarschijnlijk ook op 150 euroquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is met alles zo natuurlijk. Of het nu schoenen, andere kleding, media of electronica is, uit de VS laten halen is vrijwel altijd goedkoper (totdat de douane je past)
vergeleken met wat? Normale Dunks zitten true to size, SB lows halve maat omhoog. Als je het niet zeker weet, loop dan even langs een Footlocker.quote:Op maandag 22 september 2008 12:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Weet iemand heel toevallig of Nike Dunk Low's klein vallen of groot? Of misschien gewoon normaal
Vergeleken met Asicsquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vergeleken met wat? Normale Dunks zitten true to size, SB lows halve maat omhoog. Als je het niet zeker weet, loop dan even langs een Footlocker.
Geen dunks willen omdat dat niet origineel is.quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Jekoos het volgende:
Jeetje in het begin van dit jaar was voorspeld dat Dunk helemaal 2008 ging worden. Zo gezegt zo gedaan, werkelijk elk forum wat een sneakertopic heeft, zit vol met dunks.
Ben zelf ook opzoek naar dope dunks. Wilde ze eerst al kopen maar toen liep ik tegen die na-maaks van de jack en jones aan, die heb ik toen gekocht, ik zag dat jack en jones nu ineens 10 extra nieuwe modellen heeft gemaakt in 600 kleurenmaargoed, nu mijn J&J's bijna "uit" zijn wil ik onderhand weer wat nieuws.
Ik denk na over dunks, maarja da's dus niet echt origineel meer.
bovendien heb je hier in de buurt (emmen) nou niet echt veel keuze
Je moet iets dragen omdat je het mooi vind.quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Jekoos het volgende:
Als ik zeg dat ik graag dunks wil ben ik een meeloper.
Als ik zeg dat ik iets anders wil omdat ik origineel wil zijn dan is dat niet goed?
Wat doe je dom?
Era's vind ik er erg mooi en basic sneakertjes alleen jammer dat ze zo ongelovelijk klote zitten.quote:
Beetje laat misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |