Die kortzichtigheid kan ik helemaal naar jou toeschuiven. Nog nooit heb ik zo'n iemand als jij meegemaakt die wel zo verblind dat ze alleen nog maar naar anderen kan wijzen en roepen dat ze slecht zijn zonder bekend te zijn met de achterliggende gedachte. Stomme feeks.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef SallySellsSalt het volgende:
Sowflow, helemaal met je eens, Heathen is zo'n type: "Zolang mijn voortuin maar netjes is, en ik het haantje kan zijn, zal mij de rest boeien". Kortzichtigheid ten top.
Hoe leer je het beste dan? juist, door dingen te ervaren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet helemaal. Ik begrijp wel hoe je denkt hoe ik zou kunnen denken, maar ik wil je een richting op duwen die je zelf kennelijk nog niet zoekt.
Het verbreden van je persoonlijk kader gaat niet om dingen te ervaren maar om de kennis er van te vergaren en inlevingsvermogen. Ik hoef geen ramadan mee te maken om te weten wat er achter steekt en om te weten hoe zwaar het kan zijn.
[..]
En dat had je ook kunnen weten zonder het mee te maken.
[..]
Ik begrijp niet waar je al die onzin vandaan haalt. Het gaat hier niet om respect op brengen. Wat ik constant probeer aan te geven dat deelname aan de ramadan louter uit 'verbreden van kader', 'meeleven met armen', totale bullshit is. Dat zegt totaal niets over mij mening over de Islam. Het gaat er juist om dat je andersdenkenden kan begrijpen, maar niet door aan dit soort debiele acties mee te doen. En met debiele acties bedoel ik niet de ramadan an sich maar dat je als buitenstaander participeert met dit gebeuren.
Ben jij echt zo dom?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef loni55 het volgende:
Hoe leer je het beste dan? juist, door dingen te ervaren.
Off topic
ben je echt zo dom ?!!
Maar je weet dan wel beter dat het niet zo'n goed idee isquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom?
Ik weet dat het niet zo handig is om je zelf in de fik te steken. Maar volgens jou moet ik me eerst zelf in de fik steken om er achter te komen dat het niet zo'n goed idee is.
Ik neem aan dat je basisdingen wel weet...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom?
Ik weet dat het niet zo handig is om je zelf in de fik te steken. Maar volgens jou moet ik me eerst zelf in de fik steken om er achter te komen dat het niet zo'n goed idee is.
Dat zou betekenen dat je ook aids in je laat spuiten om te ervaren hoe dat is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je basisdingen wel weet...
En dat geldt ook voor de ramadan. Je hoeft niet iets te ervaren om het te kunnen begrijpen. Of om je kader te verbreden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:50 schreef loni55 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |