Daar zit toch geen enkele bass/ritme in?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga altijd los op Fransje Bauer
Alsof elke bass/ritme het gevoel tot dansen zou opwekkenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Daar zit toch geen enkele bass/ritme in?
Een goed(e) bass/ritme wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof elke bass/ritme het gevoel tot dansen zou opwekken
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah daar heb je het al.... de erkenning van subjectiviteit
Licht toe.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef intraxz het volgende:
Goed, dat was dan de afwijking van TS.![]()
Wat?!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Bier drinken en dansen gaat niet samen, daarom
Kun je wel gapen, het is wel zo.quote:
Ik heb het niet direct over dansen hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je wel gapen, het is wel zo.
Ik kan echt niet op elke beat/ritme/bass whatever dansen, ook geen behoefte aan.
Like?quote:Daarnaast heb ik meestal niet eens de behoefte om te gaan dansen omdat ik wel interessantere dingen te doen heb
Bier drinken, eten, praten met mensen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb het niet direct over dansen hoor.
[..]
Like?
Hihi ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 11 september 2008 23:46 schreef Nemain het volgende:
Vriend van mij danst altijd zo heel horkerig, en dan zwaait hij ook nog altijd (altijd!) met een arm boven zijn hoofd. Ik voel altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als hij dat doet.
En als hij het heel gezellig heeft springt hij er ook nog bij (nog steeds met hand in de lucht).quote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik kan me er iets bij voorstellen ja
Nee, wel een picquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:00 schreef trabant het volgende:
Geen paint?
Doe lief en film het?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef Nemain het volgende:
[..]
En als hij het heel gezellig heeft springt hij er ook nog bij (nog steeds met hand in de lucht).
Ik ga los op alles jeweetzquote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Daar zit toch geen enkele bass/ritme in?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:58 schreef Agiath het volgende:
Dat zijn emo's.
Die dansen niet bij muziek.
Ze krassen alleen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Als ik willekeurige metal hoor ga ik automatisch air guitar en air drums spelen
Tevens kan ik een goede beat en/of bass ritme goed waarderen
Ik zal morgen eens luisteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je nu ook dansen? Of is dit te licht voor je, heb je wat zwaarders nodig?
Pr0n?quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:29 schreef kikoooooo het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_mash_07_03_2008.mp3
Tief is op joh, das toch geen muziek.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je nu ook dansen? Of is dit te licht voor je, heb je wat zwaarders nodig?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 06:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Tief is op joh, das toch geen muziek.
Jij bent zo'n josti die dan met z'n handen zo gaat doen alsof ie een gitaar in de handen heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Als ik willekeurige metal hoor ga ik automatisch air guitar en air drums spelen
Tevens kan ik een goede beat en/of bass ritme goed waarderen
ja dat is airguitar!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:44 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij bent zo'n josti die dan met z'n handen zo gaat doen alsof ie een gitaar in de handen heeft?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 06:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Tief is op joh, das toch geen muziek.
ik luisterde toevallig gister dit:quote:Op donderdag 11 september 2008 23:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Bij sommige nummers (zowel feestmuziek als dance als b.v. echte goede soul/swing, ik noem even geen namen) kún je toch gewoon niet stil blijven zitten?
Nu ben ik geen dansende nicht ofzomaar ik kan niet begrijpen dat sommige mensen het ritme in bepaalde muziek gewoon niet aan lijken te voelen. Die heerlijke bass in sommige nummers
Dan kun je de tekst en het nummer misschien niet hoogstaand vinden, maar hoe kun je daar nou gevoelloos voor zijn?
Idd, vind ik ook de meest dansbare muziekquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben ook erg van het ritme. Vooral techno en minimal vind ik veel ritmes waar je goed op kan dansen.
Lees: op een neer springen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:15 schreef Horatio het volgende:
[..]
Idd, vind ik ook de meest dansbare muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |