Daar zit toch geen enkele bass/ritme in?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga altijd los op Fransje Bauer
Alsof elke bass/ritme het gevoel tot dansen zou opwekkenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Daar zit toch geen enkele bass/ritme in?
Een goed(e) bass/ritme wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alsof elke bass/ritme het gevoel tot dansen zou opwekken
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah daar heb je het al.... de erkenning van subjectiviteit
Licht toe.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:38 schreef intraxz het volgende:
Goed, dat was dan de afwijking van TS.![]()
Wat?!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef Rekkie het volgende:
Bier drinken en dansen gaat niet samen, daarom
Kun je wel gapen, het is wel zo.quote:
Ik heb het niet direct over dansen hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je wel gapen, het is wel zo.
Ik kan echt niet op elke beat/ritme/bass whatever dansen, ook geen behoefte aan.
Like?quote:Daarnaast heb ik meestal niet eens de behoefte om te gaan dansen omdat ik wel interessantere dingen te doen heb
Bier drinken, eten, praten met mensen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb het niet direct over dansen hoor.
[..]
Like?
Hihi ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 11 september 2008 23:46 schreef Nemain het volgende:
Vriend van mij danst altijd zo heel horkerig, en dan zwaait hij ook nog altijd (altijd!) met een arm boven zijn hoofd. Ik voel altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als hij dat doet.
En als hij het heel gezellig heeft springt hij er ook nog bij (nog steeds met hand in de lucht).quote:Op donderdag 11 september 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik kan me er iets bij voorstellen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |