Dan staat dat circus daar al dik 3 maanden.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef JanusAnus het volgende:
Kermiswoonwagens? Ik denk toch dat die vrouw wel gelijk had hoor, dat het een circus was
Ik weet het. Moet van het weekend waarschijnlijk ook weer bier drinken.quote:
Jeususquote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik weet het. Moet van het weekend waarschijnlijk ook weer bier drinken.
Mijn gitaarkabel heeft het vanavond begeven.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ach, ik was al aardig over me zeik, want mijn koptelefoon voor bij mijn pc heeft een draadbreuk, moet nog een nieuwe tv kopen, wil nog een laptop, dus dan kon natuurlijk die mp3 er ook wel weer bij.
Dus dat zal wel zijn waarom ik mij aan zulke kleine dingen erger. Kon niet wachten tot ik eindelijk bij mijn eindbestemming was.
Dat kan natuurlijk, dat je je even aan iets onzinnigs ergert, heb ik ook wel eens. Wat ik niet begrijp is dat er in de tijd tussen dat je je ergert en dat je dit topic maakt helemaal niet in je opkomt dat je je ongelofelijk aan het aanstellen bent. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen hoe jouw hoofd werkt als jij serieus denkt dat dit een interessante klacht is en waarom je überhaupt de moeite neemt om hier een topic over te maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ach, ik was al aardig over me zeik, want mijn koptelefoon voor bij mijn pc heeft een draadbreuk, moet nog een nieuwe tv kopen, wil nog een laptop, dus dan kon natuurlijk die mp3 er ook wel weer bij.
Dus dat zal wel zijn waarom ik mij aan zulke kleine dingen erger. Kon niet wachten tot ik eindelijk bij mijn eindbestemming was.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat je je even aan iets onzinnigs ergert, heb ik ook wel eens. Wat ik niet begrijp is dat er in de tijd tussen dat je je ergert en dat je dit topic maakt helemaal niet in je opkomt dat je je ongelofelijk aan het aanstellen bent. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen hoe jouw hoofd werkt als jij serieus denkt dat dit een interessante klacht is en waarom je überhaupt de moeite neemt om hier een topic over te maken.
Trein?quote:
Wat ik me niet voor kan stellen is dat jij zo'n lange en serieuze reactie typt in een topic als dezequote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat je je even aan iets onzinnigs ergert, heb ik ook wel eens. Wat ik niet begrijp is dat er in de tijd tussen dat je je ergert en dat je dit topic maakt helemaal niet in je opkomt dat je je ongelofelijk aan het aanstellen bent. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen hoe jouw hoofd werkt als jij serieus denkt dat dit een interessante klacht is en waarom je überhaupt de moeite neemt om hier een topic over te maken.
Als het enige wat je normaal gesproken leest fok en de halve Donald Duck is, wordt het wel lastig ja. Voor mij is zo'n kort stukje tekst typen geen inspannende of tijdrovende bezigheid.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:45 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Wat ik me niet voor kan stellen is dat jij zo'n lange en serieuze reactie typt in een topic als deze![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
was jij even insane in the brain1!11111~!1! Einz...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |