Ik ga zeker meedoen, maar meer voor de leuk dan voor zo'n dingquote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Juup© het volgende:
Speciaal voor de PAINT artiesten onder jullie
Kans maken op prijzen met je PAINT skillz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Haha, ja dat zou wel weer lekker zijn.. Eerst Roda maar pakken, moet alleen voetballen volgende week zondag, dat word niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach verplicht, verplicht.. Ik hoef natuurlijk niet percee maar ik zie mijn oma anders ook nooit![]()
Ik heb al weer kriebels voor volgendeweek zondag, die kakkerlakken weer tot op het bot vernederen
Tis klote dat aissati geblesseerd is, en gabri ook nog steeds dacht ik?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou wel weer lekker zijn.. Eerst Roda maar pakken, moet alleen voetballen volgende week zondag, dat word niks natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ga zeker meedoen, maar meer voor de leuk dan voor zo'n ding.
BT, als ik zo'n ding win mag jij hem hebben
Hey, het is niet een "WIn *hier* een beurt met BT" wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, het is niet een "WIn *hier* een beurt met BT" wedstrijd.
Juup, mogen wij zo'n wedstrijd organiseren?quote:
Gabri traint wel weer, maar of hij meedoet weet ik niet. Aissati is inderdaad jammer, snap er weinig van dat hij niet tegen WII speelde.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tis klote dat aissati geblesseerd is, en gabri ook nog steeds dacht ik?
Je vergeet Laurenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
ik stem voor de TT + Haley + Hayden + Stephanie + Breathtaking![]()
who's with me ?
Wat is het ook een schatje he.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je vergeet Lauren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet in Klaagbaak. Doe het dan in SEX of zoquote:Op donderdag 11 september 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juup, mogen wij zo'n wedstrijd organiseren?
oooh dat is ook leuk, ik heb er maar 3quote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef BobbyB het volgende:
En dan degene met de minste notes aan het eind van de maand, is de winnaar.
Dan delete ik al mijn notesquote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat is het ook een schatje he.
Ik heb er maar 1 dus achter mij aansluiten aub.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oooh dat is ook leuk, ik heb er maar 3dus.... BT, wanneer kom je ?
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is valsspelen [ afbeelding ]
2quote:Op donderdag 11 september 2008 23:23 schreef BobbyB het volgende:
Ja is goed, verhuizen we wel eventjes. Je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet in Klaagbaak. Doe het dan in SEX of zo
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel notes ik hebIk denk 0
Juup?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Juup?
Kan je zelf ook zien bij http://fok.nl/shopquote:Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Juup?
Er komen alleen sextapes uit van mensen waar je het niet van wil zien zoals Paris. En de tape van Keeley was zwaar teleurstellendquote:Op donderdag 11 september 2008 23:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als daar ooit een sextape van uitkomt ga ik eeuwig fappen.
wtf ? maar 1 ?! maar BT houd van stoere rebellen dus users met meer dan 1 notequote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 dus achter mij aansluiten aub.
[..]
Dat is valsspelen [ afbeelding ]
Valt daar wat te hosselen dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef afcajos het volgende:
Mensen, ik ben weg. morgen optijd eruit en morgenmiddag zZUIPPPUEEEH IN ZWOLLLUUHHHH
Heb ik ook. 1 die er nog staat, en 1 die gedelete is, en die telt mee wanneer het mij uitkomtquote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? maar 1 ?! maar BT houd van stoere rebellen dus users met meer dan 1 note
Minimequote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er komen alleen sextapes uit van mensen waar je het niet van wil zien zoals Paris. En de tape van Keeley was zwaar teleurstellend
Maak 4,50 over en je weet het.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf ? maar 1 ?! maar BT houd van stoere rebellen dus users met meer dan 1 note
Ja! elke vrijdagmiddag allemaal 16 jarige sletjes in de kroegenquote:
Idd. Waar zijn de sextapes van Hilary Duff? Hayden? Elisha?quote:
Keeley kan er wel lekker aan zuigen als ik dat videotje mag geloven.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er komen alleen sextapes uit van mensen waar je het niet van wil zien zoals Paris. En de tape van Keeley was zwaar teleurstellend
Als je die verhalen over fotomodellen moet geloven, heeft ze ook genoeg kunnen oefenen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Keeley kan er wel lekker aan zuigen als ik dat videotje mag geloven.
Trustequote:
Mwah, zou wel geil zijn, maar dan is de lol er ook een btje af.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd. Waar zijn de sextapes van Hilary Duff? Hayden? Elisha?
Hebben we een hackz0r in the housequote:Op donderdag 11 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Idd. Waar zijn de sextapes van Hilary Duff? Hayden? Elisha?
Nee hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, zou wel geil zijn, maar dan is de lol er ook een btje af.
PWN ! ik heb er 4quote:
Is ook zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je die verhalen over fotomodellen moet geloven, heeft ze ook genoeg kunnen oefenen.
Ja, maddoxx, maar dan moeten we nog ff wachten vrees ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hebben we een hackz0r in the house?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |