quote:
Mag ik ook mee doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De link is afcajos, de ananas en anaal verkrachten
BWAHAHAHAHAHHAAHAH daarom was je rekening leeg zeker.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erger ..
Wezen winkelen met de vrouw
Halleluja, mn anus zal nooit meer dezelfde zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik ook mee doen?![]()
Truste bt!
Hoeft niet per se anaal hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halleluja, mn anus zal nooit meer dezelfde zijn!
Ik behandel meisjes altijd met respect jwtquote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik anaal verkracht wil worden vraag ik het wel aan een neger
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
Schat dit is zo leuk !
Jij hebt toch net je loon gehad ?
En dan komt de bekende puppylook..
En dan het kusje ..
En voor je het weet ben je 170 euro lichter
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik behandel meisjes altijd met respect jwt
Jos, ga je zondag nog heen?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet als het vaker per week gebeurtquote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
170 valt dan nog wel mee, eerlijk gezegd.
"Zo, jij bent een lief meisje! Neuken? WAT NEE, IK ROS HEM ER IN GVD!"quote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hee hee, ga jij je vriendin eens vermaken ofzoquote:
Ooh, ze mogen hun ogen dichthouden als je over hun gezicht heen spuitquote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik had het al gezien, leuke actiequote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Juup© het volgende:
Speciaal voor de PAINT artiesten onder jullie
Kans maken op prijzen met je PAINT skillz
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hee, ga jij je vriendin eens vermaken ofzo!
Je rechterhand kan het vast veel beterquote:Op donderdag 11 september 2008 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar nu duurt het nog 4 weken voordat ik haar weer zie
niet lief dat je mij niet aan m'n behoefte wilt helpen.
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 23:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos, ga je zondag nog heen?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je rechterhand kan het vast veel beter
BEFKONING Jos weet het weer eens mooi te verwoordenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep, eindelijk weer een wedstrijd waar 't er om gaat. En 't supportershome is weer open.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
NeeVerplicht familiedagje
maar ik denk dat ik er half 3 tussenuit knijp om thuis te kijken
Jij wel?
Ach verplicht, verplicht.. Ik hoef natuurlijk niet percee maar ik zie mijn oma anders ook nooitquote:Op donderdag 11 september 2008 23:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jep, eindelijk weer een wedstrijd waar 't er om gaat. En 't supportershome is weer open.![]()
Wat ga je in godsnaam doen dat het verplicht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |