Dat jij het post wil niet zeggen dat je gelijk hebt, dat had je ook niet met je eerdere posts.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:12 schreef Superfast het volgende:
[..]
OMFG de betreffende post met de uitleg staat gewoon nog op deze pagina hoor dus je smoesjes dat je het niet gelezen hebt gaan hier niet op![]()
Gast je probeert me te pakken op vanalles en nog wat en je faalt keer op keer op keer![]()
Ik had die discussie over de term racisme met een andere user en kom jij er weer tussendoor bazelen.
Jullie zoeken het maar gezellig uit samen , gespreksstof genoeg lijkt me zo![]()
Ik ben blij dat jullie held Wilders volgend jaar weer opgerot is uit de politieke skyline.
Op naar echte bestuurders en echte oplossingen i.p.v. dat ongefundeerde gekwaak van gepeste jongetjes die met one-liners een hele bevolkingsgroep proberen te generaliseren.
Owja als je iets op je gemak terug wilt lezen stuur me maar een PM dan mail ik het je wel door
Dit komt wat mij betreft een stuk dichter bij Wilders in de buurt. En het is nog wel een uitspraak van jou.quote:Doodschoppen zou wat mij betreft zeker een optie zijn.........
En ben het wel vaker met je eens hoor............soms alleen te koppig om het toe te geven
In dat geval heeft het ook totaal geen toevoegende waarde.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:14 schreef snakelady het volgende:
Soms doet het er wel toe wat de herkomst is maar net als in dit nieuwsbericht heb ik echt geen flauw idee wat de toegevoegde waarde is om meerdere malen te schrijven dat het kindje marokkaans is.
'Pedofiel na straf niet terug naar huis'
Euhhmm, er staat maar 1 maal "Marokkaanse" in het nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:14 schreef snakelady het volgende:
Soms doet het er wel toe wat de herkomst is maar net als in dit nieuwsbericht heb ik echt geen flauw idee wat de toegevoegde waarde is om meerdere malen te schrijven dat het kindje marokkaans is.
'Pedofiel na straf niet terug naar huis'
Heb je zelf eigenlijk ook een mening of blijf je liever mij quoten?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat jij het post wil niet zeggen dat je gelijk hebt, dat had je ook niet met je eerdere posts.
'jullie held Wilders' zeg je ook nog, je hebt werkelijk geen idee met wat voor mensen jij spreekt.
[..]
Dit komt wat mij betreft een stuk dichter bij Wilders in de buurt. En het is nog wel een uitspraak van jou.
Er werd later geloof ik nog een nieuwsberichtje geplaatst uit de telegraaf waar het meerdere malen is genoemd, maar ja, dan hebben we het ook over een veredelde glossymagazine.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhmm, er staat maar 1 maal "Marokkaanse" in het nieuwsbericht.
Maar het is puur stemmingmakerij.
Mijn mening staat hier allang beschreven, maar daar lees je overheen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je zelf eigenlijk ook een mening of blijf je liever mij quoten?
hij leest idd erg selectief, ik neem hem dan ook niet meer zo serieusquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Mijn mening staat hier allang beschreven, maar daar lees je overheen.
Al meerdere posts van mij waar geen reactie op is gekomen.
Is zwijgen toestemmen in dit geval?
Gelukkig maar dat Cohen dan via de media het hele nederlandse volk aanspreekt, en niet alleen de paar userts hier die geen van allen een gemiddelde nederlander representeren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als je enkele bijdrages in dit topique gelezen hebt, weet je dat niet alle userts er zou dr over denken
Precies, mijn gedachtequote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Cohen dan via de media het hele nederlandse volk aanspreekt, en niet alleen de paar userts hier die geen van allen een gemiddelde nederlander representeren.
Of Cohen nu links of rechtsom lult, die paar userts hier hebben toch wel hun eigen mening. Ik reageer op de gedachte dat Cohen zijn woorden zou moeten afstemmen op een domme massa. Die domme massa bestaat alleen in de hoofden van hen die zich daar verheven boven voelen. De ultieme domheid.
Tenminste iemand die de kromheid van de logica die Cohen tentoonspreidt begrijpt.......of eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef BogardeRules het volgende:
Okee, het begon met dat een FUCKING BROER van het slachtoffer riep "als hij doodgaat maak ik je af" Strikt genomen is dit best een (voorwaardelijke) bedreiging, maar als je broer ligt dood te bloeden, dan weet je niet meer wat je roept. Dit is een emotionele reactie, wat iedereen zou moeten kunnen begrijpen.
Kijk, het punt dat Farid Azarkan probeerde te maken is dat zeker een burgemeester niet zomaar van alles moet gaan roepen, als het ook verkeerd uitgelegd kan worden.
Cohen vindt dat je het mag zeggen dat van de groep ambulancier-bedreigers het overgrote deel Marrokaan is. Op zich is daar niets mis mee, alleen wordt niet gekeken naar de groep ambulancier-bedreigers en de conclusie getrokken:
Het is een ambulancier-bedreiger dus zal het wel een Marrokaan zijn.
Nee, juist de omgekeerde conclusie wordt getrokken:
Het is een Marrokaan dus zal het wel een ambulancier-bedreiger zijn.
En natuurlijk voor de gemiddelde Nederlander is het verleidelijk om de Marrokanen van alles de schuld te geven, of allerlei negatieve karaktereigenschappen aan ze op te hangen.
Je ziet het maar weer in dit topic.
Maar Cohen is niet de gemiddelde Nederlander, maar heeft doorgeleerd en moet er op bedacht dit soort foute redeneringen in de gaten te houden.
En hij had moeten weten, dat HIJ dan misschien wel het verschil kan zien, maar dat het gros het niet kan.
Die denken nu: "zie je wel? ze ZIJN ook allemaal criminelen, zelfs PvdA-er Cohen zegt het, dus dan mag ik het ook."
DAT is de reden waarom vroeger politici niet zo snel dingen riepen, maar Cohen moet een beetje scoren, en hij gaf zelf toe dat het was om maar kiezers bij de PVV weg te lokken. Dus ....
Cohen, 2 keer fout.
Ik leef op grote voetquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:04 schreef JihadJoe het volgende:
pssssssssssst Superfast...................
Wat is je schoenmaat?
Dus Wilders IS Fitna?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lees ff terug dan krijg je je argumenten...........
Als Wilders fan neem ik aan dat je Fitna wel gezien hebt .........
Kun jij benoemen wat er volgens jou zo goed was aan die film?
Ik heb hem wel gezien en kan je vertellen dat het niveau lachwekkend was..
Heb die man nog nooit een held genoemd. Een aantal standpunten spreken me aan.quote:En dan durf jij Wilders een held te noemen?
Mensen die Wilders adoreren ga ik per definitie niet mee in discussie omdat je een mongool ook niet moet proberen uit te leggen hoe een deeltjes versneller werktquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus Wilders IS Fitna?
[..]
Heb die man nog nooit een held genoemd. Een aantal standpunten spreken me aan.
En je spreekt over het feit "Zelfs marrokanen" Dus je geeft zelf al aan dat ze heel anders zijn, anders spreek je niet over het feit "ZELFS marrokanen"
Sneu persoon ben jij..quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Mensen die Wilders adoreren ga ik per definitie niet mee in discussie omdat je een mongool ook niet moet proberen uit te leggen hoe een deeltjes versneller werkt
Ach je mag alles tegen me zeggen............ behalve dat ik op je lijkquote:
Er zijn genoeg hoogbegaafde mongolen hoor. dat ze zich niet zo duidelijk uit kunnen drukken wil nog niet zeggen dat ze dom zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Mensen die Wilders adoreren ga ik per definitie niet mee in discussie omdat je een mongool ook niet moet proberen uit te leggen hoe een deeltjes versneller werkt
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn genoeg hoogbegaafde mongolen hoor. dat ze zich niet zo duidelijk uit kunnen drukken wil nog niet zeggen dat ze dom zijn.
En anders krijg je een stel bipolaire conceptualisaties naar je hoofd jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden dan
Stoer mannetje, moet je hem horen... Op een forum nog welquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:52 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ach je mag alles tegen me zeggen............ behalve dat ik op je lijk![]()
Met je stoere Wilders avatar lach me een krul in me lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |