Duh. Hij zegt dat het zou zijn vergeten als er maar een half uur aan besteed zou worden op tv. En dat is ook zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
2 vliegtuigen die vanuit een niet militaire operatie het financieel centrum van de wereld invliegen.
Denk je nou echt dat dat snel zou zijn vergeten? Dat wordt nooit vergeten.
En alle vergelijkingen met doden door Amerikaanse militairen gaan automatisch mank.
Precies hierdoor.
Ben ik niet met je eens. Zeker niet als je naar de gevolgen kijkt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:24 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Duh. Hij zegt dat het zou zijn vergeten als er maar een half uur aan besteed zou worden op tv. En dat is ook zo.
Weer zo'n 15min of fame hoer.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef TheJanitor het volgende:
Ik heb gesproken in de naam van NL op de ceremonie. Heel Amerika heeft gekeken dus eigenlijk ben ik wel een beetje een beroemdheid. Ik was die gozer die zei: 'I am honored to have represented The Netherlands', voor de mensen die de ceremonie hebben mogen aanschouwen.
Typerend.quote:Op zondag 14 september 2008 04:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik denk eigenlijk nooit over de menselijke kant van een gebeurtenis, veel meer over eventuele politieke gevolgen en wat bijvoorbeeld de technische details zijn van een gebeurtenis. De aanslagen op het WTC zijn voor nooit echt als een verrassing gekomen, al in de aanloop er naar toe kon je zien dat terroristen steeds geweldadiger gingen optreden tegen de VS (aanslagen in Kenya en Jemen). Als ik de beelden nu weer zie kijk ik vooral gefascineerd naar de snelheid waarmee de vliegtuigen de torens binnen vliegen, de daar op volgende explosie die uitdijt tot gigantische proporties, de continue stroom van dwarrelend papier na het instorten van de torens en natuurlijk ook het instorten zelf. Ik voel mij dat mijn interesse geprikkeld wordt door beelden van deze ramp, er gebeurt zo ontzettend veel op die beelden.
We zitten wel met twee nog lang niet gewonnen oorlogen, een derde wellicht op komst.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Stephe het volgende:
ik raak een beetje onverschillig om die 9/11 toestand. We hebben het over fucking 2001, en we leven inmiddels in 2008. De wereld is gewoon blijven doordraaien en er zijn in de tussentijd veel grotere dingen gebeurd die minstens net zo belangrijk zijn, maar die blijkbaar niet zo belangrijk gevonden worden.
Pim is nog eerder vergeten
Ook dat nogquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We zitten wel met twee nog lang niet gewonnen oorlogen, een derde wellicht op komst.
In geval je het nog niet gemerkt had: 9/11 heeft de wereld zodanig veranderd dat we er tot op de dag van vandaag nog veel van merken. Als je zegt dat er veel grotere dingen gebeurt zijn dan ben ik het niet met je eens. Ja, er zijn voorbeelden te verzinnen waar meer slachtoffers zijn gevallen, en waar meer materiele schade is aangericht. Maar nauwelijks dingen die de wereld zo veranderd hebben.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Stephe het volgende:
ik raak een beetje onverschillig om die 9/11 toestand. We hebben het over fucking 2001, en we leven inmiddels in 2008. De wereld is gewoon blijven doordraaien en er zijn in de tussentijd veel grotere dingen gebeurd die minstens net zo belangrijk zijn, maar die blijkbaar niet zo belangrijk gevonden worden.
Pim is nog eerder vergeten
Typisch americacentrisme. Er boren zich twee vliegtuigen in wolkenkrabbers, een paar duizend mensen sterven, er komt oorlog in Afghanistan en Irak. Big fucking deal. Er gebeuren in de wereld dingen die van veel groter belang zijn. De opkomst van India en China bijvoorbeeld, of de verdere uitbreiding van de Europese Unie en NAVO. Allemaal belangrijker dan het speldenprikje dat Amerika zeven jaar geleden kreeg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:38 schreef tslh het volgende:
In geval je het nog niet gemerkt had: 9/11 heeft de wereld zodanig veranderd dat we er tot op de dag van vandaag nog veel van merken. Als je zegt dat er veel grotere dingen gebeurt zijn dan ben ik het niet met je eens. Ja, er zijn voorbeelden te verzinnen waar meer slachtoffers zijn gevallen, en waar meer materiele schade is aangericht. Maar nauwelijks dingen die de wereld zo veranderd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |