of ze moest de trein halen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, het kan prima idd. Alleen is het zo'n raar gedeelte om op te stoppen![]()
Maar ja, ze was natuurlijk wel "moe van het schrijven"
Ik had dus het idee om het laatste stuk door iemand anders te laten schrijven, die haar dagboek had gevonden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
of ze moest de trein halen...
en ja, atb had er een lekker eind aan gebreid
jij al enig idee wie er allemaal doodgaan enzo welke richting je opwilt met het slotstuk!?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:59 schreef MissBliss het volgende:
atb, je hebt Ziggy erin verwerkt!![]()
Gaaf stuk, babette!
Dat kind is zo gek als een deur, een ritme of logica is haar volledig vreemdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, het kan prima idd. Alleen is het zo'n raar gedeelte om op te stoppen![]()
Maar ja, ze was natuurlijk wel "moe van het schrijven"
waar zaten Giech en ik nou verstopt?!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Die hond is Auticia's Sipje.
GMTAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had dus het idee om het laatste stuk door iemand anders te laten schrijven, die haar dagboek had gevonden.![]()
![]()
Maar dat heb jij inmiddels al bedacht en nu moet ik een andere twist bedenken![]()
Hier ben ik het wel mee eens...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:15 schreef Cairon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het steeds minder leuk vind... het is een wedstrijdje overtreffen geworden, waardoor het steeds onwaarschijnlijker en extremer word. Het neemt steeds belachelijkere en onrealistischere proporties aan.
Ik gok hier:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar zaten Giech en ik nou verstopt?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gok hier:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die waren een outbreak aan het beramen.
![]()
Giechel doet zich graag voor als een vrouw met psychische problemen, dus ik vond het wel passend om 'haar' ook op de psychoafdeling te gooien. Babette is de onzichtbare persoon waar giechel tegen aan het praten is. En de mensen om hen heen kennen giechel niet.
Meet enzo, het zit diep.
En die zus is inderdaad pot Zhenar."Atb is lief, groetjes Peri."
Daar doelde ik ook op... dus het had best gekundquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee.Die waren een outbreak aan het beramen.
![]()
Giechel doet zich graag voor als een vrouw met psychische problemen, dus ik vond het wel passend om 'haar' ook op de psychoafdeling te gooien. Babette is de onzichtbare persoon waar giechel tegen aan het praten is. En de mensen om hen heen kennen giechel niet.
Meet enzo, het zit diep.
ik bied me aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens nog geen bericht van kenwel gehad... dus dat wordt misschien weer een reserve...
en ach, over de inhoud, ik denk niet dat het een wedstrijdje overtreffen is, iedereen kan zijn fantasie erin kwijt dus dan krijg je wel aparte wendingen en diepere projecties
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:31 schreef babette21 het volgende:
btw, is er eigenlijk al een wie-speelt-Lara-in-de-film-topic?!
Whehe.quote:
Mijn stukje dagboek is verzonden naar Requote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Re het volgende:
kenwel is aan het schrijven.... twinky jij kan het andere open plekkie wel vullen.
lekker stukje hoor kenwelquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:48 schreef Re het volgende:
Vrijdag 27 september (Kenwel)
Lieve Jan,
Ik ben ver van Bas en mijn moeder en Esther en Eva. Zouden ze me al gemist hebben in die F**king kliniek. Weet Bas het al?? Allemaal vragen waar ik geen antwoord op weet en ook niet wil weten, ik ben vrij vogelvrij. Afgelopen nacht geslapen in Central Park, wat ga ik vandaag doen naar het Empire State Building, het Vrijheidbeeld bekijken of zo. Wat moet ik nu…. Ik mis Bas , of toch niet. Ik voel een leegte.
Lopend op Fifth Avenue tussen al die mensen die ik niet ken, die mij niet kennen. Ik word gek al die mensen overal waar ik kom zijn mensen en dat wil ik niet, ik wil nu even alleen zijn om na te denken hoe het nu verder moet met me. Waar kan ik naartoe…Overal zijn mensen
Na veel gelopen te hebben aangekomen bij een grote kerk. Hopelijk is er geen mens.
Ik ben gaan biechten want ik heb spijt van deze daad.
Ik zou weer terug in ons Kikkerlandje willen zijn bij Bas en Esther en Eva. Maar hoe moet ik uitleggen wat ik gedaan heb. Moet ik dan weer terug naar de kliniek. Ik ben niet gek gewoon in de war door de dood van Pappie. Nee, Nee Niet terug !!!!
Ik wil een nieuwe start van mijn rotte leven maken opnieuw beginnen.
Ik loop te hard van stapel, nu ik hier in New York City ben kan ik ook hier studeren of werk zoeken of even niks doen en tot rust komen. Maar dat is moeilijk in deze nieuwe situatie met veel nieuwe dingen. Alles komt op me af en ik weet niet hoe ik daarmee het beste moet omgaan. Wat is dat moeilijk. De medicijnen hebben dat veroorzaakt denk ik. Ja denken kan ik nog wel maar de rest…. Ik wil hier kunnen genieten van de dingen, hotdogs, Starbucks Coffee en natuurlijk dollars uitgeven aan kleren. Niet dat ik iets nieuws nodig heb maar toch. Maar hoe moet ik genieten van dit alles en waarmee te beginnen… Eerst rust krijgen in mijn lijf. Ben op een bankje gaan zitten , ik wordt moe van al dat geloop, alles is ook zo groot hier. Na paar uurtje gezeten te hebben en veel nagedacht over alles, weet ik waar ik moet beginnen.
Eerst maar eens een slaapplek vinden voor komende nacht wat liggend op een bankje in het park zoals afgelopen nacht was geen pretje. Een hotel is duur en zoveel geld heb ik niet. Ik denk dat het toch weer een nachtje slapen in het park wordt dat kost niks en er slapen hier meer mensen , merendeel zwervers en dat ben ik niet. Maar wat en wie ben ik??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |