Henk's klusjesbedrijf zou ik zelf niet kiezen, dat klinkt toch wat te amateuristisch.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:41 schreef alors het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar klusbedrijven met namen als Henk's klusjesbedrijf of Klusbedrijf Jansen.
Nooit zo'n vergezochte Engelse naam iig
Nee, met 'r politieman, ben alleen even z'n naam kwijt. Ze hield iig van 'm en hij kwam haar halen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zat een beetje 'oude beelden' aan het kijken en kwam Dian's dood tegen. Met wie is ze de hemel ingevlogen??Arthur?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zat een beetje 'oude beelden' aan het kijken en kwam Dian's dood tegen. Met wie is ze de hemel ingevlogen??Arthur?
Ja.quote:
Vond het beetje rare scene eigenlijk. Zoiets vraag je toch niet aan iemand? Vond het beetje vergezocht en te toevallig enzo. Waarom is het nodig dat Sjors dit weet? Gaan ze vast weer iets mee doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
@Aflevering van vandaag: beetje saai inderdaad, maar mooie scene met Sjors en Nina.
lolquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Nina had Sjors moeten vragen of ze nu ook met Rene moet trouwen.
Ja het is ten slotte normaal dat je een vrouw verkracht alvorens je haar ten huwelijk vraagtquote:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Ik vind het zo ontzettend stom dat ze steeds maar weer vanuit het Sanders goed aan het bellen is. Dan vraag je toch ook gewoon om betrapt te worden door Ludo of Nick?? Het verbaast me dan ook dat Ludo nog niet gewoon die telefoon uit haar handen heeft gemept kortom stom geluk gehad deze keer. En dan te bedenken dat haar ouders 2 van de meest uitgekookte personages ten aller tijde waren. Ze moet nog veel leren dus maar ik heb goed hoop.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
waarom belt sjors altijd als ze thuis is bij nick? Doen de schrijvers dat nou expres zodat je denkt dat ze elk moment betrapt gaat worden? Maar dat strookt niet met de zogenaamde intelligentie van sjors, ze zou toch beter moeten weten en alleen moeten bellen buiten huize sanders...
Amen, moge de Van Houten Vs. Sanders strijd van start gaan!quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef nWo4Life het volgende:
Sjors krijgt eindelijk wat trekjes van haar moeder. Mooi zo. Ik hoop dat de Van Houten vs. Sanders verhaallijn nu een wat scherpere vorm krijgt: het is immers het conflict dat al heel lang loopt en de fans ook altijd in de greep houdt. Wie is gemener en machtiger: de familie Van Houten/Hogendoorn of de Sanders clan? Vandaar dat ik op een Ludo/Nick vs. Jack/Sjors verhaallijn hoop, waarbij er trouwens geen echte winnaar hoeft te zijn of mensen moeten verdwijnen, maar waarbij beide families elkaar steeds vernederingen en nederlagen bezorgen, net als Frits en Martine dat vroeger bij elkaar deden.
In plaats van Sjors staat de huurmoordenaar voor het altaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat ze Nick gewoon voor het altaar laat staan.
Die gast heeft Nina min of meer dronken gevoerd en heeft zich daarna onder (en met) het genot van enkele vrienden lekker aan haar tegoed gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat is er tussen Nina en die vent gebeurd? IK heb 3 weken gemist.
Ja dat duurde net iets te lang inderdaad, ik blijf die Maximiliaan toch een intrigerend persoon vinden, toch jammer dat ie al dood is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik wordt gek van "Je gaat de trap op" "Je ziet de deur" "Wat zie je?"
Jeetje, nu weten we het wel!
Tja, verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens vind ik die verhaallijn over Ludo's jeugd zeer interressant, wat ik me wel afvraag is waarom zijn vader Ludo en zijn zusje mishandelde, maar Marcus niet???
Ludo gaf destijds aan dat die het lievelingetje was en Marcus had volgens zichzelf een goede band met zijn vader..
Indd. als aupair/oppasser van Lucas en Nina. Ze had een foto van haar als baby'tje en Janine hield haar vast. Ze dacht dus dat Janine haar moeder was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
nee dat was stefanoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
Awel, dat hoort gij toch aan zijn accent?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef joep.t het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Nick ,Is hij in Belgie opgegroeid?
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeënquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Nene het volgende:
Weten jullie wat ik denkdat Irene eigenlijk Maxime is en Dex en Nina dus neef en nicht zijn
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeën
Ik hoop het van ganser harte niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Nene het volgende:
[..]
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochIn ieder geval beter dan die hele Laura-Dennis (Arnie) verhaallijn. Hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen
.
Nee, ik vind Irene en Ludo op een bepaalde manier aan elkaar gewaagd. Het zou me echt niets verbazen als ze familie zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |