quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:53 schreef GSMboy het volgende:
Wat is nu de achternaam van Nick?
Nick Sanders, of Nick van der Heijde?
en waneer veranderde die naam nou???
In die Flashbacks zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:31 schreef Canisfire het volgende:
De nieuwe Sanders !! |
Zoë van Ast speelt (tijdelijk) Maxime Sanders
De pas zes jaar oude Zoë van Ast is de komende weken te zien in Goede Tijden Slechte Tijden. Zij speelt daarin de rol van Maxime Sanders, het overleden (?) zusje van Ludo Sanders. Allemaal kijken dus.
Spannend hoor
Ja, dat was ik ha hah!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Grotendeels eens met wat er gezegd wordt, zoals ik bij een van Youtube commentaren zag staan bij de filmpjes over de 1000e afleveringen, het ging toen niet om kleuters, de doelgroep was vooral de laatste jaren middelbarescholieren. Toen werd er gericht op een wat oudere doelgroep en dan trek je automatisch ook jongere kijkers aan, want die vinden het interressant, andersom werkt het helaas niet.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelde Nina de laatste scene onwijs goed zeg, dat muziekje er ook bij, zelfs Janine acteerde super!! Was een beetje een brok in mijn keel moment...![]()
Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet welke je precies bedoelt, maar ik vond die scene van Janine met die zin "waar ben je nu toch zo verdrietig over?" echt hartverscheurend gewoon. Vond ik wel heel zielig. Ook de uitzending erna dat ze samen op de bank zitten en Janine huilt enzo.
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat jij zegt vond ik inderdaad ook hartverscheurend maar op het laatst dat Nina het verteld dat ze verkracht is en hoe Janine dan kijkt, dat vond ik ook een heeeel goed stukje. En dat ze inderdaad op de bank zaten (was volgens mij gister) toen kreeg ik echt tranen in mijn ogen! Ben benieuwd of Janine het toch nog verder gaat vertellen want je laat als moeder toch niet die mannen ongestraft hun leven verder leiden...
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.
Dat kan ik me ook nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine zeker niet, ze is nu wat ouder, maar toen haar zusje Marieke Vollaards was verkracht (ook in een groep trouwens) in café the Heavy Heaven, stak ze het desbetreffende café in de hens en besmeurde ook de auto van de verkrachter genaamd Beuming.
En terecht alleen wrees ik dat ze Janine nu niet weer zo iets laten doen helaas.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
welke nieuwe Sanders komt er?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:18 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank! En bedenk je nu eens wat het voor GTST zou betekenen als Frits van Houten er nog in zat. Dan had Ludo Sanders een stuk minder te zeggen. Het zijn beide geweldige personages maar Frits heeft mijn persoonlijke voorkeur. Die performance, hoe hij intimideert en provoceert is gewoon super. Maar goed we krijgen weer een Sanders erbij dus het gaat wederom de andere kant op. Ik hoop alleen dat ze toekomstig ook nog eens een keer iets met van Houten/Hoogendoorn doen. Jack gaat uiteraard terugkomen maar hij zou ook weleens wat steun mogen gebruiken.
Precies, die is waarschijnlijk jarenlang in een kliniek in Schotland behandeld ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat zegt niets.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef pleeborstel het volgende:
Pfft die Sjors ben ik wel zat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |