Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.quote:
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Fokken met scriptjes is als neuken met Lieke van Lexmond playboy foto's
Ze staan al op internet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren 2 'making-of' foto's in de krant staan.
Maar het is dus volgens jou niks
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je in beide gevallen een rukker?
Nog niet gezienquote:
Die durft nou niet meer natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar misschien kun je het beter aan Jort vragen
Zonnetje breekt hier ook doorquote:
Hou es ff stil.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
+1 scherpquote:
Mja, wat zullen we zeggen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=9109
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
Ze zeggen dat het kunst isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat zullen we zeggen...
Kunstzinnig
ja, ik ook welquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vond mijn post wel treffend. Denk ik.
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
Ach, als ze er zelf maar tevreden mee isquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik ook welZeker die laatste foto kan ik toch bepaald niet flatteus noemen
... dan zou jij het ook doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er sowieso niet voor naar de winkel rennen. Maar he, als je zo je centen kan verdienen....
Why not. Niet dat iemand zit te wachten op een halfnaakte pinguin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |