quote:
Mensen met klachten over sukkels in 't verkeer ook!..quote:Op donderdag 11 september 2008 18:34 schreef Homdeck het volgende:
Zeer irritant.
Ja want tegenliggers zijn er niet in de spitsquote:Op donderdag 11 september 2008 19:04 schreef B.E.D het volgende:
TS is te n00b om plankgas in te halen
Dat heet 'verkeersinzicht' en lijkt helaas te ontbreken bij de bijna-perfecte TS!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:04 schreef B.E.D het volgende:
TS is te n00b om plankgas in te halen
Inderdaad, waarom rij je op de rechterstrook bij een afslagquote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat heet 'verkeersinzicht' en lijkt helaas te ontbreken bij de bijna-perfecte TS!
heb ik ooit een nare opmerking naar je kop geslingerd ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat heet 'verkeersinzicht' en lijkt helaas te ontbreken bij de bijna-perfecte TS!
Omdat TS geen goeie chauffeur is en waarschijnlijk precies de maximumsnelheid rijdt in zijn zilvergrijze opel astraquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom rij je op de rechterstrook bij een afslag
Autoweg is geen autosnelweg dus twee baans, kijk maar eens na.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon ie niet naar links omdat daar mensen reden die perse de rest van het verkeer wilde pwnen door 10km/u harder te rijden.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je bedoelt zoietsquote:Op donderdag 11 september 2008 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Autoweg is geen autosnelweg dus twee baans, kijk maar eens na.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 22:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zegt de naam van een weg weinig over het aantal beschikbare rijstroken
In principe 100, tenzij anders aangegeven. Kwestie van goed op alle borden letten. Wordt een bepaald bord na een zijweg niet herhaald (werkzaamheden 30 km/h bijvoorbeeld), dan geldt vanaf die zijweg weer de 'oude' snelheid van dat weggedeelte.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad
Autoweg is waar je 100 mag toch
Klopt helemaal, ik dacht te snel.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zegt de naam van een weg weinig over het aantal beschikbare rijstrokenOh ja, voor meer lectuur, zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autoweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |