Misschien weet jij meer als ik, maar vooralsnog kan ik op hun site niet vinden dat ze Indycars uitzenden.. Wel de Indy Lights. Zou wel relaxed zijn, want Motors heb ik iig op de digitvquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef Meike26 het volgende:
Goed nieuws, dat word MotorsTV kijken dit jaar
Is dat met z'n ontvanger ? Kan je zeker niet op meerdere tv's kijken of je moet meerdere ontvangers kopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:06 schreef Meike26 het volgende:
Ja wij hebben Casema, een plus pakketje erbij, heet sinds een tijdje Online volgens mij.
Ziggo Digitale TV met Sport keuzepakket voor ¤3,95 per maand extra levert de volgende extra zenders op:quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Heb jij ESPN![]()
Stomme Ziggo! Waar is dat, of met welke kabelboer is dat? Ik wil ook
Jullie dwingen mij een meeting te houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef Atreidez het volgende:
HuhIk heb Ziggo pakket voor 9.95 in de maand, en heb al die zenders al muv ESPN America ... Das weird. Ga t wel even uitzoeken dan. En anders lekker bij Meike op de koffie
ESPN America is gewoon het voormalige NASN (kanaal 412 bij Ziggo)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef Atreidez het volgende:
HuhIk heb Ziggo pakket voor 9.95 in de maand, en heb al die zenders al muv ESPN America ... Das weird. Ga t wel even uitzoeken dan. En anders lekker bij Meike op de koffie
Ah... Casema is Ziggo geworden.. we hebben het zelfde pakket Atreidezquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ESPN America is gewoon het voormalige NASN (kanaal 412 bij Ziggo)
Zou wel jammer zijn, ik vind honkbal ook erg leuk. Heb nog de finale van de World Series live gekeken op die zenderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Atreidez het volgende:
Oh men, ik moet t nog controleren dan thuis, maar t komt er op neer dat ze basketbal en honkbal hebben ingeruild voor Nascar en Indycar![]()
Dat zou echt superrelaxed zijn... Enige nadeel, geen koffie bij Meike dan
Dat heb je bij Ziggo toch ook? Voor 9,95 heb je gewoon alle zenders.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:52 schreef m1155 het volgende:
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld bij Ziggo dus ik download het wel gewoon een dag later
(In de VS heb je volgens mij gewoon alles in 1 abbo, geen gezeur met pakket zus en pakket zo)
Ik kan ook niks vinden over IndyCar op ESPN America. Het zou leuk zijn, maar ik denk dus van niet... Op het Ziggo-forum wordt overigens vermeld dat ook Sport1 en Eurosport geen IndyCar zullen uitzenden ( http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=150945 ). Misschien RTL of SBS nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
...
Overigens betwijfel ik of ESPN America Indycar gaat uitzenden. NASCAR krijgt in ieder geval, op NASCAR Now, geen aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |