abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:48:49 #51
184465 Migue
Sensuele man
pi_63803057
KV Racing is volgend jaar overigens van de partij, waarschijnlijk weer met twee wagens en andere hoofdsponsor.
pi_64062032
Viso is bevestigd bij HVM, maar Doornbos nog niet. Wel is HVM volgens dit artikel bezig met een tweede auto, maar of deze voor Doornbos is...

Doornbos zou volgens dit artikel gaan testen voor een team dat al meerdere wedstrijden gewonnen heeft. Naast Penske, AGR en Ganassi is dit alleen NHL. En die zouden volgend jaar misschien met maar 1 auto rijden wegens gebrek aan sponsoring. Dus als Doornbos genoeg meebrengt, zou Wilson wel eens vervangen kunnen worden door Doornbos. Of toch HVM?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:03:37 #53
184465 Migue
Sensuele man
pi_64064090
HVM heeft ook meerdere races gewonnen, heeft Roberto Doornbos zelf ook een aandeel in gehad. Ik denk dat hij dat bedoelde, en niet zo zeer afgelopen jaar.
pi_64143777
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Migue het volgende:
HVM heeft ook meerdere races gewonnen, heeft Roberto Doornbos zelf ook een aandeel in gehad. Ik denk dat hij dat bedoelde, en niet zo zeer afgelopen jaar.
Volgens OpenWheelWorld zou Doornbos wel eens kunnen gaan testen voor Penske, omdat de andere multiple winnaars van 2008 hun rijders al hebben bevestigd.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:29:37 #55
184465 Migue
Sensuele man
pi_64148478
Zou kunnen, maar Ryan Hunter-Reay lijkt vooralsnog de grootste kanshebber te zijn. Ik zou gewoon uit gaan van Doornbos bij HVM.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:39:25 #56
184465 Migue
Sensuele man
pi_64148833
Detroit cancelled, maar Portland en Surfers Paradise misschien terug!
quote:
Belle Isle race cancelled

By Steven English Friday, December 19th 2008, 10:03 GMT

Justin Wilson at DetroitNext season's IndyCar race in Detroit has been cancelled due to a lack of funding for the event.

The Belle Isle Grand Prix, which featured on the Champ Car calendar between 1990 and 2001, was revived as an IndyCar round in 2007 by Roger Penske after he secured funding to upgrade the circuit and paddock.

But according to reports in America, the event has struggled to raise the necessary sponsorship and an announcement confirming the race's cancellation is expected later today.

John Griffin, vice president of IRL public relations, told SpeedTV: "We look at that weekend as a very valuable part of our schedule, it's a big motorsports weekend. But what we're going to do, short term or long term, won't be decided quickly."

Venues such as Birmingham (Alabama), Utah and a Nashville street circuit have already expressed their desire to host and IndyCar round, as well as the former Champ Car rounds at Portland and Surfers Paradise.

The loss of Belle Isle also affects the American Le Mans Series, which has supported the IndyCar event for the last two years.
  zondag 11 januari 2009 @ 17:33:30 #57
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_64920264
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_64920469
quote:
Mooi!! ING als hoofdsponsor ?
pi_64921438
Goed team
pi_64921764
Omg, das best een goed team om achter je te hebben Maar is dat dan naast Justin Wilson, of als vervanger?
Where facts are few, experts are many.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:30:08 #61
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_64922002
Volgens mij naast Wilson. Gaan ze toch een tweede auto inzetten.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_64922706
Zou die dan weer als rookie t jaar beginnen?
pi_64924082
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij naast Wilson. Gaan ze toch een tweede auto inzetten.
Als Doornbos ING achter zich heeft moet die tweede wagen toch wel kunnen. Hij staat er toch sowiezo al
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:52 schreef Atreidez het volgende:
Zou die dan weer als rookie t jaar beginnen?
Jep, hij is nieuw in de IRL.
  maandag 12 januari 2009 @ 00:12:33 #64
184465 Migue
Sensuele man
pi_64935104
En nieuw op ovals, Oriol Servia was ook nieuw in de IndyCars, maar niet op ovals dus kreeg daarom geen rookie status, de rest wel.

En Doornbos naast Rahal natuurlijk, Justin Wilson zit zonder team.
pi_64942156
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:12 schreef Migue het volgende:
En nieuw op ovals, Oriol Servia was ook nieuw in de IndyCars, maar niet op ovals dus kreeg daarom geen rookie status, de rest wel.

En Doornbos naast Rahal natuurlijk, Justin Wilson zit zonder team.
Hm Wilson is een beetje gepiepeld eigenlijk door Rehal. Ik snap wel dat MacDonald's liever een amerikaan sponsord en nu komt ook doornbos hem nog eens voorbij.
Jammer want ik vond Wilson wel sympathiek en een agressieve coureur, maar dat is RD natuurlijk ook
  maandag 12 januari 2009 @ 15:45:29 #66
184465 Migue
Sensuele man
pi_64952256
Klopt wel wat je zegt ja. Maar ik denk ook dat Graham Rahal voor Newman/Haas een betere keuze is dan Justin Wilson. Meer potentie denk ik, maar ook weer niet heel erg veel meer, want ook Justin Wilson is een erg goede coureur die zeker op zijn plaats is in de IndyCar Series.
Maarja, ik zie eerlijk gezegd liever Newman/Haas met Roberto Doornbos in de tweede auto dan Newman/Haas met alleen Graham Rahal. Dan neem ik het asovolk dat nu in ene de IndyCar Series gaat aanbidden zoals twee jaar terug met de ChampCars gebeurde maar voor lief, als dat betekent dat er een extra auto is met een goede coureur daarin.
Ik ben wel benieuwd of deze deal nu ook echt door gaat. Het zou niet de eerste keer zijn dat Doornbos een mondelinge overeenkomst heeft om te racen om dat uit elkaar te zien vallen omdat er een internetsite met het nieuws komt voor het officieel is.
pi_64952753
Ik zie t al voor me, dat Justin Fok! sport zit te lezen en boos Paul Newman gaat bellen met de vraag hoe dat nou zit
pi_64953049
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie t al voor me, dat Justin Fok! sport zit te lezen en boos Paul Newman gaat bellen met de vraag hoe dat nou zit
Lijkt me knap dat Wilson Paul Newman kan bereiken, of hij moet een link met de hemel hebben.

Maar dan nog. Het was al langer bekend dat Wilson's plek niet zeker was wegens gebrek aan sponsoring. Als er dus een andere rijder met sponsoring aankomt is het logisch dat die de plek van Wilson inneemt.
pi_64957462
Nog maar 3 mnd terug Wist ik niet eens...
  maandag 12 januari 2009 @ 17:45:52 #70
184465 Migue
Sensuele man
pi_64957580
Eigenlijk wordt Justin Wilson ook helemaal niet vervangen door Robert Doornbos. Newman/Haas heeft maanden geleden al aangegeven dat ze volgend jaar met slechts één auto zullen rijden omdat er voor de tweede auto geen geld is en Justin Wilson niet de sponsoren heeft om zelf voor die tweede auto te betalen. Hij mocht dus op zoek naar een andere werkgever, terwijl er nog wel de mogelijkheid was dat hij bij Newman/Haas kwam te rijden als er alsnog een sponsor gevonden wordt, wat dus niet gebeurd is. Doorbos heeft wel de sponsoren (RedBull en ING) om zich in te kopen bij een team en schijnbaar heeft hij Newman/Haas verkozen boven HVM, waarmee Newman/Haas weer van een één naar twee auto team kan.
pi_64960453
Zou mooi zijn als dit waar is,
kan het alleen nog niet terugvinden op bv autosport.com of http://www.openwheelworld.net/pages/news.php?lg=nl dus afwachten denk ik.

Als het wel zo is, hoop ik dat RTL ook even de uitzendrechten hiervoor krijgt.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:05:59 #72
184465 Migue
Sensuele man
pi_64962714
Reken er maar niet op, Formule 1 is al duur zat voor ze.

Robin Miller zegt dat Mario Moraes binnenkort bij KV Racing Tech gaat tekenen met een flinke zak geld.
pi_64963007
Sport1 zend vaak IRL uit.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:14:41 #74
184465 Migue
Sensuele man
pi_64963150
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Migue het volgende:
Robin Miller zegt dat Mario Moraes binnenkort bij KV Racing Tech gaat tekenen met een flinke zak geld.
En een minuut later door KV Racing Tech bevestigd.
pi_64963709
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Sport1 zend vaak IRL uit.
Eurosport2 standaard elke race live

En anders gewoon daags erna even op FTD kijken.
Daar zit zo ene kerel die de afgelopen seizoenen telkens direct na afloop upload

Zo heb ik het hele afgelopen seizoen gekeken, lekker op de maandagavond met een biertje rustig in mn uppie naar de race kijken. Heeft ook wel wat, zo in je eentje kijken.
F1 kijk ik nagenoeg altijd met minimaal een stuk of 5 vrienden.

Zou mooi zijn als het live te zien zou zijn op de kabel, maar ik ga er niet van uit en dan is het ook mooi om via FTD binnen te halen en lekker rustig in je eentje te kijken.

Sterker nog, mij maakt het geen bal uit waar en wanneer ik het kijk, BOBBY D RIJD KOMEND JAAR MEEE!!!!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')