Trouwens niks ten nadele van Jumbo junior, goede ondernemer en enthousiast in wat hij doet !quote:Op maandag 30 maart 2009 23:42 schreef Migue het volgende:
Kijk, dat wist ik niet, en verklaart alles
Ik dacht dat Matos met 12 zou rijden maar staat nu inderdaad op de IndyCar site 2.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Luczo Dragon Racing heeft dus de #2 car. Verder is Justin Wilson officieel bij Dale Coyne Racing, en is Conquest ingeschreven voor St.Pete zonder rijder. Enige andere TBA is de #21 voor Ryan Hunter-Reay, dus Milka Duno en Tomas Scheckter zijn er waarschijnlijk (nog?) niet bij dit weekend, al heeft Brain Barnheart gezegd dat iedereen welkom is, ook lastminute entries
Op dit moment tel ik 20 inscrijvingen voor St. Pete ervan uitgaande dat Sarah Fisher hier niet meedoet.quote:Four days before the first green flag, 2004 Indianapolis 500 winner Buddy Rice and seven-year veteran Tomas Scheckter are without rides. Milka Duno, the charismatic former sports car racer who undertook partial schedules the past two seasons, tested with Newman/Haas/Lanigan but needs funding after losing longtime backer Citgo.
You make my day!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef Burnie88 het volgende:
LIVE bij RTL
RTL zal tien races live uitzenden. Te beginnen met de openingsrace in St. Petersburg en vervolgens de allereerste ovalrace voor Robert Doornbos in Kansas. Natuurlijk zal de Indy 500 rechtsreeks te zien zijn inclusief een uitgebreide voorbeschouwing. Ook de races in Milwaukee, Iowa, Watkins Glen, Toronto, Mid-Ohio, Motegi en de slotrace in Homestead-Miami zullen live te volgen zijn op RTL. De overige races zullen in een uitgebreide samenvatting te zien zijn.
Wie wordt de opvolger van de IndyCar-winnaar van vorig jaar Scott Dixon? Vanaf 5 april krijgen we het antwoord: live op RTL 7!
St. Petersburg
Live op RTL 7 om 20.30 uur na de samenvatting van de Grand Prix van Maleisië
GOED NIEUWS!
Zal Allard Kalff wel worden. Maar goed, laten we gewoon blij zijn met minstens tien live races.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Migue het volgende:
En welke klapmongool zal ons deze keer verblijden met zijn ondeskundige commentaar?![]()
Prettig wel dat het live op tv te volgen is, even uitzoeken hoe ik die races nu ga volgen als ik rond die tijden meestal in de trein naar huis zit, maar dat moet goed komen.
Je was niet de enige hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef vosss het volgende:
Tegek nieuws!
Ik heb vorig jaar een boos mailtje gestuurd naar alle zenders dat het een grof schandaal was dat ze het grootste race-event ter wereld nergens uit zonden (indy500)
Kennelijk heeft het geholpen, dus bedank mij maar zou ik zeggen
Het was wel gewoon bij Sport1, net als een aantal andere races. Maar die zijn nu dus ook afgehaakt... Mooi dat RTL het weer oppakt!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef vosss het volgende:
Tegek nieuws!
Ik download ze maandag daags erna evengoed, maar live kijken blijft toch spannender op de een of andere manier.
Ik heb vorig jaar een boos mailtje gestuurd naar alle zenders dat het een grof schandaal was dat ze het grootste race-event ter wereld nergens uit zonden (indy500)
Sport1 heeft dat toen gewoon uitgezonden hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef vosss het volgende:
Tegek nieuws!
Ik download ze maandag daags erna evengoed, maar live kijken blijft toch spannender op de een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |