abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2009 @ 23:32:06 #276
184465 Migue
Sensuele man
pi_67563949
ChampCar werd een weekend later in een uitgebreide samenvatting op SBS6 uitgezonden.
pi_67564070
Jongens, die meneer jumbo junior is zelf een autosport liefhebber en verzameld zelf oude formule 1 wagens. Wat is er nou mooier dan je hobby op kosten van de zaak bekostigen (3x raden wie er met zijn lange neus bij is bij diverse races )
  maandag 30 maart 2009 @ 23:42:36 #278
184465 Migue
Sensuele man
pi_67564211
Kijk, dat wist ik niet, en verklaart alles
pi_67567719
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:42 schreef Migue het volgende:
Kijk, dat wist ik niet, en verklaart alles
Trouwens niks ten nadele van Jumbo junior, goede ondernemer en enthousiast in wat hij doet !
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:23:34 #280
184465 Migue
Sensuele man
pi_67594882
Luczo Dragon Racing heeft dus de #2 car. Verder is Justin Wilson officieel bij Dale Coyne Racing, en is Conquest ingeschreven voor St.Pete zonder rijder. Enige andere TBA is de #21 voor Ryan Hunter-Reay, dus Milka Duno en Tomas Scheckter zijn er waarschijnlijk (nog?) niet bij dit weekend, al heeft Brain Barnheart gezegd dat iedereen welkom is, ook lastminute entries
pi_67605236
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Migue het volgende:
Luczo Dragon Racing heeft dus de #2 car. Verder is Justin Wilson officieel bij Dale Coyne Racing, en is Conquest ingeschreven voor St.Pete zonder rijder. Enige andere TBA is de #21 voor Ryan Hunter-Reay, dus Milka Duno en Tomas Scheckter zijn er waarschijnlijk (nog?) niet bij dit weekend, al heeft Brain Barnheart gezegd dat iedereen welkom is, ook lastminute entries
Ik dacht dat Matos met 12 zou rijden maar staat nu inderdaad op de IndyCar site 2.

Verder hebben Buddy Rice, Scheckter en Duno nog steeds geen zitje (wegens gebrek aan sponsoring). Duno zou zelfs haar sponsor Citgo kwijt zijn.
quote:
Four days before the first green flag, 2004 Indianapolis 500 winner Buddy Rice and seven-year veteran Tomas Scheckter are without rides. Milka Duno, the charismatic former sports car racer who undertook partial schedules the past two seasons, tested with Newman/Haas/Lanigan but needs funding after losing longtime backer Citgo.
Op dit moment tel ik 20 inscrijvingen voor St. Pete ervan uitgaande dat Sarah Fisher hier niet meedoet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 1 april 2009 @ 21:09:12 #282
184465 Migue
Sensuele man
pi_67626153
Darren Manning bevestigd bij Dreyer & Reinbold voor St.Pete, en mogelijk ook Long Beach! En Alex Tagliani rijdt voor Conquest in St.Pete, dat was ook wel te verwachten. Prettig nieuws, weer twee topcoureurs erbij.
pi_67628676
We komen mooi uit voor nieuw topic met de eerste race Het begint echt alweer te jeuken, nog maar paar dagen!
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:20:23 #284
184465 Migue
Sensuele man
pi_67628925
Yes indeed, en met een beetje geluk kan ik de race via livestream in de trein kijken, maar dan moet er wel wlan beschikbaar zijn in de trein, en gratiesj natuurlijk, maar dat zal allemaal wel flink tegenvallen Anders maandag op school ff downloaden en thuis kijken, werkt ook altijd
  donderdag 2 april 2009 @ 12:46:39 #285
184465 Migue
Sensuele man
pi_67642322
Tomas Scheckter naar Team 3G! Vanaf Long Beach. Dat vind ik bijzonder, ik had niet verwacht dat ze nu al met 2 auto's zouden gaan rijden, ongelooflijk dat ze het personeel en infrastructuur er voor hebben.
pi_67644699
LIVE bij RTL
RTL zal tien races live uitzenden. Te beginnen met de openingsrace in St. Petersburg en vervolgens de allereerste ovalrace voor Robert Doornbos in Kansas. Natuurlijk zal de Indy 500 rechtsreeks te zien zijn inclusief een uitgebreide voorbeschouwing. Ook de races in Milwaukee, Iowa, Watkins Glen, Toronto, Mid-Ohio, Motegi en de slotrace in Homestead-Miami zullen live te volgen zijn op RTL. De overige races zullen in een uitgebreide samenvatting te zien zijn.

Wie wordt de opvolger van de IndyCar-winnaar van vorig jaar Scott Dixon? Vanaf 5 april krijgen we het antwoord: live op RTL 7!

St. Petersburg
Live op RTL 7 om 20.30 uur na de samenvatting van de Grand Prix van Maleisië

GOED NIEUWS!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_67645388
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef Burnie88 het volgende:
LIVE bij RTL
RTL zal tien races live uitzenden. Te beginnen met de openingsrace in St. Petersburg en vervolgens de allereerste ovalrace voor Robert Doornbos in Kansas. Natuurlijk zal de Indy 500 rechtsreeks te zien zijn inclusief een uitgebreide voorbeschouwing. Ook de races in Milwaukee, Iowa, Watkins Glen, Toronto, Mid-Ohio, Motegi en de slotrace in Homestead-Miami zullen live te volgen zijn op RTL. De overige races zullen in een uitgebreide samenvatting te zien zijn.

Wie wordt de opvolger van de IndyCar-winnaar van vorig jaar Scott Dixon? Vanaf 5 april krijgen we het antwoord: live op RTL 7!

St. Petersburg
Live op RTL 7 om 20.30 uur na de samenvatting van de Grand Prix van Maleisië

GOED NIEUWS!
You make my day!
  donderdag 2 april 2009 @ 15:12:26 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67646633
Goed zeg, van RTL. Had ik niet verwacht. Ik kijk nu al uit naar de Indy 500 .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67646867
Heerlijk, kan ik a.s. zondag en de GP van Maleisie en de IRL race in St. Petersburg zien.

P.S. heb de silly seasonlijst hierboven aangepast aan de bekendmaking van Tagliani en Manning + de mogelijke steol voor Scheckter bij 3G.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_67647514
Zag het net, mooi voor de sport fans in nederland. Alleen niet z'n tafel-klets-programma eromheen waarin om de haverklap word verteld dat er geen diesel in die wagens gaat
  donderdag 2 april 2009 @ 16:13:34 #291
184465 Migue
Sensuele man
pi_67648641
En welke klapmongool zal ons deze keer verblijden met zijn ondeskundige commentaar?
Prettig wel dat het live op tv te volgen is, even uitzoeken hoe ik die races nu ga volgen als ik rond die tijden meestal in de trein naar huis zit, maar dat moet goed komen.
pi_67649029
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef Migue het volgende:
En welke klapmongool zal ons deze keer verblijden met zijn ondeskundige commentaar?
Prettig wel dat het live op tv te volgen is, even uitzoeken hoe ik die races nu ga volgen als ik rond die tijden meestal in de trein naar huis zit, maar dat moet goed komen.
Zal Allard Kalff wel worden. Maar goed, laten we gewoon blij zijn met minstens tien live races.
pi_67650874
(afgezien van Kalff )
pi_67651721
Tegek nieuws!

Ik download ze maandag daags erna evengoed, maar live kijken blijft toch spannender op de een of andere manier.

Ik heb vorig jaar een boos mailtje gestuurd naar alle zenders dat het een grof schandaal was dat ze het grootste race-event ter wereld nergens uit zonden (indy500)

Kennelijk heeft het geholpen, dus bedank mij maar zou ik zeggen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_67652211
Ah, geen Kalff hoor Kunnen ze Ronald van Dam er niet voor inhuren ofzo?
pi_67652227
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef vosss het volgende:
Tegek nieuws!
Ik heb vorig jaar een boos mailtje gestuurd naar alle zenders dat het een grof schandaal was dat ze het grootste race-event ter wereld nergens uit zonden (indy500)

Je was niet de enige hoor
pi_67652534
quote:
Tegek nieuws!

Ik download ze maandag daags erna evengoed, maar live kijken blijft toch spannender op de een of andere manier.

Het was wel gewoon bij Sport1, net als een aantal andere races. Maar die zijn nu dus ook afgehaakt... Mooi dat RTL het weer oppakt!
pi_67652783
quote:
Tegek nieuws!

Sport1 heeft dat toen gewoon uitgezonden hoor.
EDIT spuit11
  donderdag 2 april 2009 @ 18:33:43 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67652796
Geweldig nieuws!
pi_67652876
Commentaar is van Kalff en Winkelman:
http://www.rickwinkelman.(...)fde+goede+nieuws.../
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: