Ik vind het ook wel leuk dat een nederlander meerijd maar ik zou niet minder kijken als die niet meedoet. Ik heb niet echt favorieten en hoop alleen maar op een spannende race.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Maar als er dan een nederlander meerijdt, nou dan sta ik wel te springen hoor!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:16 schreef Meike26 het volgende:
Misschien wel het mooiste moment van Ferran vind ik de finish als hij de Indy 500 gewonnen heeft... zo emotioneel. !! Prachtig !!
Een Nederlander maakt het voor mij sowieso specialer. Ik volg de CART / ChampCar / IndyCar al sinds halverwege de jaren '80 (voor zover het toen kon) met Luyendijk (heerlijk hoe hij de Indy 2x won), Lammers, Euser. Maar ook niet Nederlanders zoals Mansell, Moore, Bourdais vs. Tracy, Zanardi, etc. konden mij bekoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb de Ferran t weekend nog zien rijden overigens, op Sebring (12h van Sebring voor ALMS)Mijn favorieten in Indycar zijn wel flink gedaald de laatste jaren. Vroeger was ik gek van Montoya, Moore, en het is eigenlijk begonnen bij mij met Mansell.. Misschien komt het omdat er tegenwoordig minder coureurs zijn die beginnen met een M
Maar als er dan een nederlander meerijdt, nou dan sta ik wel te springen hoor!
Ik doelde eigenlijk meer op het moment dat hij z'n uitlopp ronde deed en de wandeling naar het podium... dat hij Helio Castro nadeed heb ik gemist....en geen idee waaromquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Migue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moment? Ik vond het geweldig, dat ie Helio Castroneves na ging doen
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Burnie88 het volgende:
Heeft iemand enig idee of de openingsrace van volgende week wordt uitgezonden?
Ryan Hunter-Reay is rond met Vision Racingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:25 schreef Migue het volgende:
Ryan Hunter-Reay is bijna rond met HVM, en Taku Sato gaat mogelijk ook minstens Motegi rijden![]()
Omdat #2 ook van Vision Racing is. Schijnbaar zijn ze nog steeds bezig met een auto voor Anthony Foyt dat ze #2 (nog) niet vrijgegeven hebben. Mocht Anthony voor Indy nog geen auto hebben rijdt ie de 500 voor z'n opa.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Doornbos gaat met #02 rijden, vanwaar zo'n hoog nummer?
Volgens dit bericht is Rubicon nog steeds op zoek naar een sponsor.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef Migue het volgende:
[..]
Omdat #2 ook van Vision Racing is. Schijnbaar zijn ze nog steeds bezig met een auto voor Anthony Foyt dat ze #2 (nog) niet vrijgegeven hebben. Mocht Anthony voor Indy nog geen auto hebben rijdt ie de 500 voor z'n opa.
Buddy Rice rijdt voor Rubicon/PCM, en ondanks berichten dat ze genoeg geld hebben voor een seizoen en alles gereed is, is er nog steeds geen bevestiging of zelfs maar enig signaal dat ze donderdag in de paddock staan.
Een hele vreemde keuze idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Migue het volgende:
Jumbo gaat Roberto Doornbos sponsoren, in IndyCarsNu zie ik zelf niet zo de toegevoegde waarde voor Jumbo in een Amerikaanse klasse die in Nederland nauwelijks aandacht krijgt, maar ik vind het top van ze dat ze het er toch op wagen.
En toch zou die niet in een Nederlandse krant er mee komen mocht ie eens winnen? Of zelfs bij de publicatie van het nieuwsbericht zelfs op een Nederlands forum....quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Migue het volgende:
Dat is het probleem met Rubicon/PCM, er zijn allemaal verschillende berichten. Ze zouden zelf eens een persbericht uit moeten doen en daar de boel ophelderen.
Jumbo gaat Roberto Doornbos sponsoren, in IndyCarsNu zie ik zelf niet zo de toegevoegde waarde voor Jumbo in een Amerikaanse klasse die in Nederland nauwelijks aandacht krijgt, maar ik vind het top van ze dat ze het er toch op wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |