Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, woon inmiddels paar weekjes hier nu
Goed planquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.![]()
Ik hou deze topicreeks al een tijdje in de gaten, nu maar eens wat posten:
Ik woon in het noorden van Delft, ben net begonnen met het schakelprogramma voor de masteropleiding Computer Science en ik ben (nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook. Eerst maar eens in het universiteitsritme komen.
Herstel, natuurlijk wel van de studievereniging voor de boeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
(nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook.
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 15:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Das een appel zeker?
Kan 't niet zien op die stomme uni-pc's..![]()
Nee, RoHS.quote:
Jij zou dat toch moeten weten als computernerdquote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dat moest googlen
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?quote:
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zou dat toch moeten weten als computernerd
ik ben aan het studeren enzulksquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?
Nee, LST wel wou je zeggen?quote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken! [ afbeelding ]
Aahwquote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef warrel het volgende:
[..]
ik ben aan het studeren enzulks
Maar ik ga zo wel rond 17 in Delft zijn, van schoenen wisselen
Pumps = Pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |