Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, woon inmiddels paar weekjes hier nu
Goed planquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook. Delft bevalt me tot nu toe wel.![]()
Ik hou deze topicreeks al een tijdje in de gaten, nu maar eens wat posten:
Ik woon in het noorden van Delft, ben net begonnen met het schakelprogramma voor de masteropleiding Computer Science en ik ben (nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook. Eerst maar eens in het universiteitsritme komen.
Herstel, natuurlijk wel van de studievereniging voor de boeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef TheAgent het volgende:
[..]
(nog) geen lid van wat voor een vereniging dan ook.
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 15:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Das een appel zeker?
Kan 't niet zien op die stomme uni-pc's..![]()
Nee, RoHS.quote:
Jij zou dat toch moeten weten als computernerdquote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die dat moest googlen
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?quote:
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zou dat toch moeten weten als computernerd
ik ben aan het studeren enzulksquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nog in Leiden dan? Nog steeds college?
Nee, LST wel wou je zeggen?quote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werktuigbouw heeft níéts met elektronica te maken! [ afbeelding ]
Aahwquote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef warrel het volgende:
[..]
ik ben aan het studeren enzulks
Maar ik ga zo wel rond 17 in Delft zijn, van schoenen wisselen
Pumps = Pijn
Heb jij ook zo'n zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat moet jij dan maar doenquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef warrel het volgende:
Mits de kipjes lekker klein zijn gesneden
Neeheeeeequote:
Die layout...quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeheeeeeKoop een Mac
[afbeelding]
Ja, die is enorm anders als bij Windowsquote:
Logica. Om preciezer te zijn: Waarheidstafels, subformules, structurele inductie, recursieve betrekkingen enz.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeeehh! En en? Waar ging het over?
Saaaquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Logica. Om preciezer te zijn: Waarheidstafels, subformules, structurele inductie, recursieve betrekkingen enz.
Voor mij:![]()
![]()
Voor een outsider:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoeveelstejaars ben je eigenlijk warrel? Ik zat er over na te denken om een psychologie vak te gaan doen als keuzevak, maar het komt eigenlijk helemaal niet uit met mijn rooster
Hmm, van mastervakken weet ik niet heel veel. Maar dit is in ieder geval de studiegids voor de masters. En verder zou ik als je je wilt aanmelden een studieadviseur mailen. Ik adviseer JJF van Rooij, hij helpt mij gedurende mijn studie heel erg goed!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:18 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja, ik hoef niet perse een vak volgen die voor Leiden een keuzevak is. Voor Delft is een vak in Leiden altijd een keuzevak, ook al valt het in Leiden binnen het verplichte curriculum. En het moet trouwens perse een mastervak zijn, anders is het niveau niet hoog genoeg ofzo...
Of het een goeie is weet ik niet maar er zit er een op het bastiaanplein tegenover de C1000.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef warrel het volgende:
Wie weet er eigenlijk een goede schoenmaker in Delft?! Wel in het centrum, want ik durf er niet voor naar de Hoven te gaan
*Gaat toch eerst bij de sacha verse schoenen eisenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of het een goeie is weet ik niet maar er zit er een op het bastiaanplein tegenover de C1000.
Je durft niet naar In de Hoven?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef warrel het volgende:
Wie weet er eigenlijk een goede schoenmaker in Delft?! Wel in het centrum, want ik durf er niet voor naar de Hoven te gaan
Ben bang dat ik weer van de fiets af wordt gemept door zo´n verbitterde bejaardequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je durft niet naar In de Hoven?![]()
Bang dat de schoenmaker geen nederlands verstaat?
Ja jeweet toch, die goeie vibequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |