Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
Nu pas? Wat heb je de afgelopen weken dan gedaan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:57 schreef warrel het volgende:
[..]
Hakken hakken hakken kakken bakken lakken zakken makken takken vlakken gakken yakken dakken hakken wakken qakken pakken iakken nakken hakken hakken hakken!
Nee, want ONZ-meetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog mensen uit Delft die naar de ONZ meet in Utrecht gaan?
En bestaat SOL nog wel in dit topic? Of zie ik haar gewoon te weinig?
ONZ meet is leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want ONZ-meet
Volgens mij zit ze hier 2 keer per jaar ongeveer
ONZ-meets waren leuk, toen nog niet die hele klootviool groep van nu er wasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ONZ meet is leukik ben er ook
SOL laat ons in de steek dus
Plan welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer is er weer een Delft meet
Stoeptegel-sudoku te alternatief voor je?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef warrel het volgende:
Als het maar niet in de koornbeurs is
Nee, ik heb net een nieuwe jas, en ik wil daar graag nog even gebruik van kunnen maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Stoeptegel-sudoku te alternatief voor je?
Onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
En Bravebart en m-kay hebben een gigantisch grote tuin![]()
Lol, maar het is kutweer, ik ben principieel tegen met jassen aan op een terras gaan zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
Er is nog steeds terras hoor
Alleen jammer dat het een pijpenla is, die voor 80% gevuld is met onkruidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef warrel het volgende:
Er is nog steeds terras hoor
Het is prima weer hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, maar het is kutweer, ik ben principieel tegen met jassen aan op een terras gaan zitten![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jaja daarom loop jij de hele dagen te klagen dat je het zo koud hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |