Pinq, ik kan je wel volgen hoor. Maar toch... Als ik kijk naar de onderwijssituatie zoals ik die ken, dan lijkt het mij handig dat áls er 'iets' met je kuind aan de hand zou zijn, dat school dat dan in een zo vroeg mogelijk stadium weet, zodat er op geanticipeerd kan worden. En dat kanje kind een hoop frustraties en onbegrip besparen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:11 schreef pinquit het volgende:
Als het later op school ofzo nog een probleem gaat worden dan kan ik altijd nog.. ) of zeg ik nu iets heel debiels![]()
Het is niet zo dat ik het zal gaan ontkennen of laten als mensen om max heen (leidster psz, leerkrachten op school) merken dat het niet helemaal lekker gaat met bepaalde dingen hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef Moonah het volgende:
Och lieve Nijna...Sterkte.
[..]
Pinq, ik kan je wel volgen hoor. Maar toch... Als ik kijk naar de onderwijssituatie zoals ik die ken, dan lijkt het mij handig dat áls er 'iets' met je kuind aan de hand zou zijn, dat school dat dan in een zo vroeg mogelijk stadium weet, zodat er op geanticipeerd kan worden. En dat kanje kind een hoop frustraties en onbegrip besparen.
Zo heb ik ooit een kind in groep 3 gehad van wie mijn collega en ik eigenlijk zéker wisten dat hij ADHD had. Een prototype ahw. Maar vader wilde er niet aan. Slechte ervaringen met psychologen. Nu zit hij in groep 8 en eíndelijk heeft hij een diagnose. Nu is dus eíndelijk duidelijk dat zijn gedrag geen onwil maar onmacht is. Wat had ik hem graag die frustraties bespaard.
Bovendien, zo'n traject van verwijzing, onderzoek etc. duurt over het algemeen ook erg lang....
ik vind het ook niet erg, ik voel me zalig! Hij is echt ZO lief, ZO mooi en zo zo zo, zucht.... zo van mij/ons.... nooit gedacht dat ik ZO verliefd kon worden.... hij is ook alweer boeven zn geboortegewichtje en zn naveltje is er al af gegaan met 4 dagen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:03 schreef freecell het volgende:
wow Luca
Leander komt 's nachts om de 3,5 uur ongeveer, maar inmiddels geniet ik zelf ook van de nachtvoedingen
Ik trouw gewoon maar niet, daarmee vermijd ik deze situatiequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:01 schreef Belana het volgende:
oei sugar, dat zijn van die dingen die ik gewoon niet eens probeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |