Manekiquote:Op donderdag 11 september 2008 12:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Nijna ik hoop dat je gevoel het mishad!
Koffie bij de huisarts was lekkerMorgen mag ik weer bloed laten prikken
Welkom thuis kim
Een héle leuke zelfsquote:Op donderdag 11 september 2008 13:13 schreef YPPY het volgende:
Wat zit het je weer ontzettend tegen Maneki. Je hebt toch wel een leuke huisarts he?
Nijna, ook hier wil ik je sterkte wensen..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Nijna het volgende:
Hier minder goed nieuws...
Ik ben het vruchtje verloren eind van de ochtend, toen ik dit aan de verloskundige vertelde klonk het haar erg aannemelijk.
Ze heeft nog een echo via mn buik gemaakt, waarop weinig te zien was. Verdikt baarmoederslijmvlies, maar geen vruchtzakje of wat dan ook. Een inwendige echo heeft ze niet gedaan, omdat dat waarschijnlijk toch niks toe zou voegen en het alleen maar belastend zou zijn.
Een miskraam dus.
Mn gevoel klopte dus wel... en achteraf gezien heb ik waarschijnlijk al eerder het idee gehad dat het niet goed was... Ik was ook heel erg terughoudend als mensen er enthousiast over deden. Ik wilde eerst de echo zien...
Natuurlijk is het achteraf altijd mooi te zeggen en misschien was ik sowieso wel terughoudend... dat weet je toch nooit. Het is voor mij wel prettig om te denken dat er dan waarschijnlijk toch iets niet goed is geweest. Dat het wel een reden heeft dat het mis is gegaan.
En gelukkig hebben we al een mooi dametje waar we enorm blij mee zijn en die ook zorgt voor de nodige afleiding.
Ik ben heel rustig, fijn dat we nu weten waar we aan toe zijn en vanaf hier gaan we maar weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |