Op fok bijv?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt serieus CP, stop die motor en al je gelul er over eens ergens waar de zon niet schijnt
Hard, lomp en tactloos! En dat zijn slechts enkele van mijn goede eigenschappen!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach gewoon zo'n felle reactie ineens van D_K
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/93/quote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ziek van drank voelt wel iets anders, ik heb beiden inmiddels mogen meemaken
Inderdaad. Heb ik je iets misdaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hard, lomp en tactloos! En dat zijn slechts enkele van mijn goede eigenschappen!![]()
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/93/
Beide bedoel je?
Nee joh, want anders had ik wel onaardig tegen je gedaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ik je iets misdaan?
Rot op, kutwijfquote:Op donderdag 11 september 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Zit je lekker aan je pintje en voor je het weet staat er zo'n irritantje voor je neus, 'Kun je soms geen lol hebben zonder drank?'
Jawel, maar waarom zou ik, als het ook mét kan.
Hoe laat moet je?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:18 schreef IrishBastard het volgende:Hoop dat ik straks genoeg concentratie op kan brengen
ik vind jou nou niet bepaald het zonnetje in dit topicquote:Op donderdag 11 september 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou in het Nijmegen topic schijnt de zon wel dus
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind jou nou niet bepaald het zonnetje in dit topic
Oh noes, wat moet ik nu, van de brug springen?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind jou nou niet bepaald het zonnetje in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |