abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61586741
Haha, zoals ik al dacht was de plas gisteren een toevalstreffer, maar het begin is er.

BM, dat Fons trouwens toch al die kleuren al kent! Da's wel knap, toch? Of 'moeten' ze dat rond hun tweede al kunnen?

Hoe is het met Linde en de waterpokken?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61586981
ieuw, karin, in de wcpot.. Wilde ze die natte knuffel wel hebben? lijkt me ook raar slapen..
Ik moet nodig iemand aan het breien zetten voor nijntje nr2

Fijn dat Lena een leuke dag heeft gehad.. Wel iets minder dat jij er niet zoveel van meegemaakt hebt!

Hier weer een slaapjes issue. Heb net nog even naast hem gezeten, mijn hand door de spijlen op zijn arm, en zo is hij in slaap gevallen . Mocht zijn tandjes ook al niet poetsen, dus er zal nog wel iets op doorbreken staan.. En morgen vroeg lekker een weekje ervandoor.. Even lekker eruit met zijn 3-tjes.
Chris kwam vandaag met 2 blokjes van de blokkenstoof aanzetten. Er zitten 12 blokjes in, en hij nam 2 blokjes met dezelfde vorm mee (klavertje vier - zonder steel). En dat heeft hij eerder ook al een paar keer gedaan.. Is dat nou toeval? of zou hij het gewoon een mooie vorm vinden..

Nou dames, heren en ukkies.. Ik ga nu lekker gedag zwaaien. Kom vast nog wel eens gedag zwaaien deze week
pi_61587063
Lena

Lis telt hier steeds: 1, 2, 4, 5. Morris wordt elke keer erg kwaad omdat ze het fout doet
Ik vind het echt superleuk hoe snel die ontwikkeling nu lijkt te gaan. Knap van Fons, kleuren en potje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61587135
Pffff, ben weer helemaal bijgelezen.
Wat een belevenissen toch allemaal weer van al die knappe, bijdehante, stoute, zindelijk-wordende, zeurderige en superlieve kindjes

Hoe lang mogen ze nog koortsig zijn na de BMR? Binnen 2 weken erna kunnen verschijnselen optrdeden, dat weet ik, maar als ze dan eenmaal koorts hebben: hoe lang mag dat duren?
Het gekke is, Devin is wel blij, merendeels gezellig en eet en drinkt best okay. Maar hij heeft al sinds dinsdagnacht koorts.
Moet ik me zorgen maken? Doe ik natuurlijk al
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:42:12 #55
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61587776
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:18 schreef snoopy het volgende:
Lena

Lis telt hier steeds: 1, 2, 4, 5. Morris wordt elke keer erg kwaad omdat ze het fout doet
Ik vind het echt superleuk hoe snel die ontwikkeling nu lijkt te gaan. Knap van Fons, kleuren en potje
Wat grappig, Jetske vergeet ook consequent de 3. En dat doet ze al heel lang, ik begrijp er niets van want ze gaat daarna wel zonder fouten door naar de 20 (en ja 13 telt ze wel).
Lekker douchen!
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:45:50 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61587896
kersjes, anna had een dag of drie af en aan koorts. ik zou het nog even aankijken.

anna is volgens mij ook niet helemaal lekker. misschien toch wat teveel allemaal. en te warm. ze eet ook slecht en ze wilde vanavond ook geen fles. morgen maar rustig aan doen en kijken of ze geen koorts heeft.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61588471
Kersjes, heeft Devin hoge koorts? Of wat verhoging? Je schrijft eigenlijk best positief over hem (gedrag, eten/drinken). Maar mijn HA zegt altijd, langer dan 4 dagen koorts=bellen.
pi_61588511
Kersjes, volgens mij ligt dat ook wel aan de hoogte van de koorts maar vanaf dinsdag vind ik ook wel erg lang eigenlijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61589063
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:07 schreef Moonah het volgende:

BM, dat Fons trouwens toch al die kleuren al kent! Da's wel knap, toch? Of 'moeten' ze dat rond hun tweede al kunnen?
Geen idee, hij was er wel al een hele tijd mee bezig. En je moet weten wat hij zegt, want buiten 'blauw' lijken de andere kleuren er nog niet zo op. 'Nje',Eeel, Paa' Oranje, geel, paars.
Zijn praten is nog niet zo goed, als ik andere kindjes van zijn leeftijd soms bezig hoor.

Zijn zindelijkheid gaat nu al een drietal dagen echt goed, dus ben ik kleine boxershortjes gaan kopen.
Alleen blijkt de kleinste maat van zijn kont te vallen... zijn babyvet is hij echt kwijt...
Ne eens bekijken hoe we het buitenshuis gaan doen. Nemen jullie dan gewoon het potje mee?
pi_61589593
Hmmm, als het morgenochtend nog steeds niet over is ga ik toch maar de hap bellen denk ik. De koorts is niet steeds zo hoog hoor, vanmorgen kon je het eigenlijk amper verhoging noemen maar in de loop van de dag begon hij toch weer te gloeien.

Potje meenemen als je van huis gaat, that reminds me....
Mijn moeder vertelt al 'n kleine 27 jaar het volgende verhaal:
Stormachtige dag met veel regen, mijn moeder met mij, zindelijk wordend met nog wel een luier om in de auto op een provinciale weg. En toen moest ik NU! op het potje, ik wilde het niet in de luier doen, waarop mijn moeder parkeerde op zo'n parkeerhaventje zodat ik in de berm op het potje kon, onder een paraplu. En toen wilde de auto niet meer starten Inmiddels kan ze er ook om lachen, maar ik wil best geloven dat ze haar koppige dochter op het moment zelf even niet zo lief vond
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:57:58 #61
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61590232
Ik heb in de efteling midden op een pleintje zitten piesen op het potje hoor!

Kersjes, lees net over de koorts, vervelend!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61591542
Hm, dan zal ik toch maar een potje in de auto zetten, denk ik. Als hij een pamper aan heeft plast hij er gewoon in. Dat vind ik dan ook zonde. Maar ja, als we met de fiets weg zijn, wordt het al moeilijker.
pi_61592135
Thies en alle andere potjes gaande (sommige met de lastige piemel wegstoppend in het potje) kinderen wat knap! Kan niet wachten op het moment dat Isa geen luiers meer wil want verschonen is een ware hel aan het worden. Een speeltje in de handen werkt niet meer, liedjes zingen was ook maar korte tijd effectief dus ik moet wat nieuws verzinnen. Onze dame gaat dus op het kussen staan en pakt dan het plankje boven de commode vast...kijken wat daar voor spannends ligt.
en helaas die easy up luiers zakken nog van haar kontje af Isa is namelijk slank en lang.

Karin, goed dat de wvp komt kijken of je iets aan het hang gedrag kan doen, ik weet wel dat mijn nichtje dat ook een tijdje heeft gedaan rond die leeftijd, ging van zelf over maar wilde ook totaal niets van papa weten.
Ik denk dus echt dat het een fase is en dat die wel overgaat. En niet twijfel of het aan jou ligt... kom gekkie je doet het toch goed. En Isa vertikt nu al met 1 jaar iets te doen op het CB wat ze wel kan, ze vind alles spannend behalve het ding dat ze vast zou moeten pakken of naar zou moeten kijken.

Tja ik heb over een maandje of 8 2 topics bij te houden in verschillende leeftijd categorieën er komt namelijk een broertje of zusje voor Isa bij, poeh ik geloof het nog niet echt en mijn man ook niet dus we testen voor de zekerheid zondag nog maar een keer. Al kan ik weinig slechte verhalen vinden over de betrouwbaarheid van de CB digitaal de twijfel blijft nog wel even.

Maar als het zo is wil ik het een beetje leuk vertellen aan de opa en oma's maar ja mijn schoonzusje was met voor met een shirtje bedrukken.... ik heb al een tip over cakjes met glazuur gekregen maar weet iemand nog meer leuke ideeën? oh ja geen gedichtje of speentje dat was vorige keer afdoende om tranen te krijgen maar zal nu vast niet meer origineel zijn denk

PM-Girl heb je ook nog foto's van op het potje in de Efteling?

Kersjes tjee al zo lang koorts, sterkte met Devin hoop voor je dat het morgen wat beter is.
En dat verhaal langs de snelweg
Mama van Isa en Ties
pi_61595379
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef marlieske het volgende:
Thies en alle andere potjes gaande (sommige met de lastige piemel wegstoppend in het potje) kinderen wat knap! Kan niet wachten op het moment dat Isa geen luiers meer wil want verschonen is een ware hel aan het worden. Een speeltje in de handen werkt niet meer, liedjes zingen was ook maar korte tijd effectief dus ik moet wat nieuws verzinnen. Onze dame gaat dus op het kussen staan en pakt dan het plankje boven de commode vast...kijken wat daar voor spannends ligt.
en helaas die easy up luiers zakken nog van haar kontje af Isa is namelijk slank en lang.

Karin, goed dat de wvp komt kijken of je iets aan het hang gedrag kan doen, ik weet wel dat mijn nichtje dat ook een tijdje heeft gedaan rond die leeftijd, ging van zelf over maar wilde ook totaal niets van papa weten.
Ik denk dus echt dat het een fase is en dat die wel overgaat. En niet twijfel of het aan jou ligt... kom gekkie je doet het toch goed. En Isa vertikt nu al met 1 jaar iets te doen op het CB wat ze wel kan, ze vind alles spannend behalve het ding dat ze vast zou moeten pakken of naar zou moeten kijken.

Tja ik heb over een maandje of 8 2 topics bij te houden in verschillende leeftijd categorieën er komt namelijk een broertje of zusje voor Isa bij, poeh ik geloof het nog niet echt en mijn man ook niet dus we testen voor de zekerheid zondag nog maar een keer. Al kan ik weinig slechte verhalen vinden over de betrouwbaarheid van de CB digitaal de twijfel blijft nog wel even.

Maar als het zo is wil ik het een beetje leuk vertellen aan de opa en oma's maar ja mijn schoonzusje was met voor met een shirtje bedrukken.... ik heb al een tip over cakjes met glazuur gekregen maar weet iemand nog meer leuke ideeën? oh ja geen gedichtje of speentje dat was vorige keer afdoende om tranen te krijgen maar zal nu vast niet meer origineel zijn denk

PM-Girl heb je ook nog foto's van op het potje in de Efteling?

Kersjes tjee al zo lang koorts, sterkte met Devin hoop voor je dat het morgen wat beter is.
En dat verhaal langs de snelweg
En dat zet je zomaar een beetje verstopt in je post

een BRUSJE voor Isa

zo zal het wel opvallen

een foto van Isa die in het wiegje kijkt met een tekstballon er boven.... nee, nu nog niet, maar over 8 maanden wel!!!
  zaterdag 13 september 2008 @ 09:41:47 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61595563
een brusje voor isa! dat is geweldig nieuws. gefeli!
nu rammel ik nog meer...

en kersjes hoe is het nu met devin?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61595754
Wauw, Fons kan gewoon al kleuren herkennen. En ook nog zindelijk aan het worden. Knap zeg!

Devin beterschap. Ik zou zelf naar de huisarts gaan als het al zo lang duurt.

Marlieske, wat leuk! Gefeliciteerd!

Donderdagavond kwam Damian thuis. Zoals ik al verwacht had wilde hij absoluut niet knuffelen. Hij moest eerst heel het huis controleren om te kijken of alles er nog wel stond. Ik kreeg gelukkig nog wel een kus voor hij ging slapen. Gister hebben we samen een heel gezellige dag gehad en wilde hij wel weer lekker knuffelen.
Hij kan ook weer wat nieuwe dingen. Hij kan weer wat meer woorden zeggen. En hij kan eindelijk zichzelf benoemen. Hij noemt zichzelf nu Deedee. Met 2 woorden spreken gaat ook weer wat beter. En verder eet hij ontzettend slecht! Alleen fruit gaat er af en toe wat in. Hij lijkt ook wat last van zijn keel te hebben, misschien ligt het daaraan.
pi_61596731
Deedee is weer lekker thuis
Fijn hoor Appelsap, maar ik snap wel dat hij eerst weer even moet wennen. Devin had dat ook toen we van vakantie thuiskwamen. Hij liep echt een paar controlerondjes door het huis heen voordat hij op zijn speelgoed af ging.

Marlieske, je bent gewoon hartstikke zwanger hoor

De hap bellen was niet nodig, hij is koortsvrij. Wel een onrustige nacht gehad, hij is wel 3 keer wakker geworden en vond vanmorgen om 7 uur al dat hij genoeg geslapen had
Kleine chagerijn ligt al een uur weer in bed, hij was niet te genieten en zal alleen maar te miepen steeds. Hopelijk is hij straks wat vrolijker.

PM, midden op een pleintje nog wel! Kreeg je nog een goudstuk om je oren geworpen, of was het een ander pleintje?
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:44:28 #68
94046 PM-girl
pi_61600235
Ik zal eens kijken Marlieske, waarschijn wel

Simon had gisteren (ineens?) hoge koorts, na een zetpil was de temperatuur binnen een uurtje 3 graden gezakt! Wist niet dat het zo snel kon zeg, nu blijft de temperatuur ook lager. Waarschijnlijk door de verkoudheid veroorzaakt.
*
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:02:59 #69
94046 PM-girl
pi_61600608
Ok, het is niet op een pleintje, maar wel in de Efteling en dus zo'n 26 jaar geleden! klik
Dat was trouwens ook een loeier van een potje, veel groter dan die wij nu hebben, maar zo te zien zat pm-girlie er prima op

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 13-09-2008 17:56:28 ]
*
pi_61602139
beterschap Simon
pi_61605598
Haha! PM op de pot!
Alles weer goed met Simon?

En gefeli Marlieske!
pi_61606582
fons wat knap

thies en andere kinjes(zoals madam het hier zou zeggen) op het potje goed hoor.

marlieske gefeliciteerd

kersjes wat zielig he als ze ziek zijn gelukkig gaat het beter.

pm wat een leuke foto

wij hebben de nee fase bereikt leuk is anders.
vandaag ging ze zitten in haar stoeltje met een boekje en zei madam 'kinjes(kindjes) kijk' en toen ging het boek open en zei ze wat ze zag(bumba, appel, banaan,auto, aap, olifant, ballon enz.) zo leuk om te zien en de hele dag maar moederen over de jongste
mama van 3 kids!
pi_61607810
PM - de pot die wij hebben lijkt er wel wat op qua vorm, hij is best ergonomisch gevormd voor die tijd hihi!

Julia heeft de laatste tijd (eindelijk eens) ook driftbuien! Leuk is anders maar er zit zeker een hoop pit in! Voorheen was ze weleens onberekenbaar driftig ook, maar nu weten we precies hoe het komt (je pakt haar tandenborstel af, of iets anders wat ze echt in geen miljoen jaar kwijt wil) ... dus dan is het wel te doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 13 september 2008 @ 22:09:16 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61610023
Marlieske gefeliciteerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61611116
Haa wat gaaf die foto PM, dat zijn de leuke foto's voor later als je kind in de pubertijd is en het eerste vriendje mee naar huis neemt Heeft je moeder dat gedaan?

Bedankt meiden langzaam aan durven mijn man en ik het te gaan geloven, heb vandaag 2 boeken gekocht met de titel: ik word grote zus, die halen we dan bij de oma's en opa uit de tas om Isa er mee te laten spelen, we zullen zien hoe lang het duurt voor het kwartje valt. Maar dat gebeurt pas over een aantal weken we gaan eerst stilletjes genieten denk ik

Kersjes fijn dat het met devin wat beter gaat!

En ach Simon ook al met zetpillen in de weer

Appelsap wat fijn om je kereltje weer thuis te hebben, dat knuffelen komt wel weer.

Memmel, ik heb ook wel ff moeten rammelen hoor voor mijn man ook warm liep
Rammelen is leuk maar het moet niet te lang duren.

Dan krijg je reacties zoals een vriendin van me afgelopen week kreeg van jaloerse "vriendinnen"
die barste namelijk in janken uit omdat ze ook zo graag wilde, maar het voor een tweede kindje nog niet wilden lukken.

De zwangere in kwestie heeft onlangs de andere vriendin nog bijgestaan door dik en dun, en die gaf haar de volle laag. (soort stank voor dank gevoel kreeg ik erbij)
Nou kon ik voor die emotie nog wel enigszins begrip opbrengen omdat ze onlangs hun eigen kindje na een voldragen zwangerschap hebben verloren. (ze hebben nog wel 1 gezond kindje, het was dus niet het eerste kindje dat ze kregen, maakt het overigens niet minder erg hoor het verlies is ongekend)
Maar aan de andere kant denk ik dan toch ook weer dat ik mijn beste vriendin die ik dag en nacht kon bellen, die ieder moment van de dag er voor mijn verdriet was, die gun ik een gezond kindje en fijne zwangerschap. Dan mag je best huilen maar zo kwaad worden.... dat begreep ik ff niet.
Andere dames die een kind hebben verloren begrijpen jullie dit of ligt het aan mij omdat ik persoonlijk nooit zo'n groot verdriet heb gekend?

Isa heeft een ontstoken oogje/traanbuisje, het oogwit is niet rood, maar ze heeft wel de hele tijd pus uit haar oogje en dat maak ik dan schoon met een watje en afgekoeld gekookt water.
Het oogje is een beetje dik maar wrijven doet ze er niet in.
Iemand nog goede tips voor de verzorging van dat oogje of doe ik het goed?
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')