Haa wat gaaf die foto PM, dat zijn de leuke foto's voor later als je kind in de pubertijd is en het eerste vriendje mee naar huis neemt

Heeft je moeder dat gedaan?
Bedankt meiden langzaam aan durven mijn man en ik het te gaan geloven, heb vandaag 2 boeken gekocht met de titel: ik word grote zus, die halen we dan bij de oma's en opa uit de tas om Isa er mee te laten spelen, we zullen zien hoe lang het duurt voor het kwartje valt. Maar dat gebeurt pas over een aantal weken we gaan eerst stilletjes genieten denk ik

Kersjes fijn dat het met devin wat beter gaat!
En ach Simon ook al met zetpillen in de weer
Appelsap wat fijn om je kereltje weer thuis te hebben, dat knuffelen komt wel weer.
Memmel, ik heb ook wel ff moeten rammelen hoor voor mijn man ook warm liep

Rammelen is leuk maar het moet niet te lang duren.
Dan krijg je reacties zoals een vriendin van me afgelopen week kreeg van jaloerse "vriendinnen"
die barste namelijk in janken uit omdat ze ook zo graag wilde, maar het voor een tweede kindje nog niet wilden lukken.
De zwangere in kwestie heeft onlangs de andere vriendin nog bijgestaan door dik en dun, en die gaf haar de volle laag. (soort stank voor dank gevoel kreeg ik erbij)
Nou kon ik voor die emotie nog wel enigszins begrip opbrengen omdat ze onlangs hun eigen kindje na een voldragen zwangerschap hebben verloren.
(ze hebben nog wel 1 gezond kindje, het was dus niet het eerste kindje dat ze kregen, maakt het overigens niet minder erg hoor het verlies is ongekend) Maar aan de andere kant denk ik dan toch ook weer dat ik mijn beste vriendin die ik dag en nacht kon bellen, die ieder moment van de dag er voor mijn verdriet was, die gun ik een gezond kindje en fijne zwangerschap. Dan mag je best huilen maar zo kwaad worden.... dat begreep ik ff niet.
Andere dames die een kind hebben verloren begrijpen jullie dit of ligt het aan mij omdat ik persoonlijk nooit zo'n groot verdriet heb gekend?
Isa heeft een ontstoken oogje/traanbuisje, het oogwit is niet rood, maar ze heeft wel de hele tijd pus uit haar oogje en dat maak ik dan schoon met een watje en afgekoeld gekookt water.
Het oogje is een beetje dik maar wrijven doet ze er niet in.
Iemand nog goede tips voor de verzorging van dat oogje of doe ik het goed?