), et voila! Een heuse plas!
 ), et voila! Een heuse plas! 

Als ik het goed begrijp pochen jullie weer over lengte en is het volgens jullie nodig dat ding te verleggen omdat hij anders hélemaal over de rand hangt? Tssk.
 Als ik het goed begrijp pochen jullie weer over lengte en is het volgens jullie nodig dat ding te verleggen omdat hij anders hélemaal over de rand hangt? Tssk. 

Hier is de interesse weer even verdwenen na een aantal vreugdedansjes van ons. Ook goed, zien we later wel weer.
 Hier is de interesse weer even verdwenen na een aantal vreugdedansjes van ons. Ook goed, zien we later wel weer. 

Oke, hier kan ik heel wat cliche's op loslaten, maar Simon's not gonna like me als hij dit over een jaar of tien terugleestquote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef YPPY het volgende:
Het gaat niet om de lengte, maar wat je ermee doet. Dat leren jullie ze toch wel he?

) en dat was het dan voor die dag.
 ) en dat was het dan voor die dag.  

een weekje ruilen van huis met mijn zusje in Friesland. Maar nou moet vandaag alles worden gepakt
 een weekje ruilen van huis met mijn zusje in Friesland. Maar nou moet vandaag alles worden gepakt   

Echt hele enden, en als hij dan tegen een bank tot stilstand komt, gaat hij op zijn knietjes zitten, en drukt hij zijn rug tegen de bank, met zijn armpjes wijd
 Echt hele enden, en als hij dan tegen een bank tot stilstand komt, gaat hij op zijn knietjes zitten, en drukt hij zijn rug tegen de bank, met zijn armpjes wijd   

Linde kan ook hele verhalen vertellen terwijl ze alles aanwijst en alles wat je zegt probeert ze te herhalen (tiesie = televisie, poe = poes etc). Volgens mijn moeder is het vast erfelijk want met 1,5/2 jaar hield ik hele verhalen tegen iedereen in de bus zodat mijn moeder altijd erg blij was als we weer uit konden stappen
 Linde kan ook hele verhalen vertellen terwijl ze alles aanwijst en alles wat je zegt probeert ze te herhalen (tiesie = televisie, poe = poes etc). Volgens mijn moeder is het vast erfelijk want met 1,5/2 jaar hield ik hele verhalen tegen iedereen in de bus zodat mijn moeder altijd erg blij was als we weer uit konden stappen   
  Zodra ze in beeld komen stormt er een klein meisje op ze af dat heel hard "aaaaaaai" schreeuwt
 Zodra ze in beeld komen stormt er een klein meisje op ze af dat heel hard "aaaaaaai" schreeuwt   

Tandjespijn lijkt voorbij want 's middags eet ze wel gewoon een boterham met korstjes en een cracker/biscuitje gaat er ook gewoon in.
 Tandjespijn lijkt voorbij want 's middags eet ze wel gewoon een boterham met korstjes en een cracker/biscuitje gaat er ook gewoon in.

....gooit vanmorgen haar slaapknuffel in de wcpot. En niet een beetje, nee helemaal! Kon mama die eruit vissen, vervolgens wassen, en nu ligt ze bed met natte knuffel
 ....gooit vanmorgen haar slaapknuffel in de wcpot. En niet een beetje, nee helemaal! Kon mama die eruit vissen, vervolgens wassen, en nu ligt ze bed met natte knuffel  , want die kreeg ik in een uurtje niet droog natuurlijk.
 , want die kreeg ik in een uurtje niet droog natuurlijk. bedankt voor de reacties op het wvk verhaal, doet je toch goed om te horen dat het geen falen is, al voelt dat soms wel zo
 bedankt voor de reacties op het wvk verhaal, doet je toch goed om te horen dat het geen falen is, al voelt dat soms wel zo

quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:49 schreef Stiemie het volgende:
...
We leggen ons er ook gewoon bij neer en ze krijgt van ons wel altijd na het eten een klein toetje, dus ook als ze verder niet gegeten heeft. Verder proberen we er maar gewoon zo min mogelijk aandacht aan te besteden, al vind ik wel dat ze tijdens het eten gewoon bij ons aan tafel moet zitten, ongeacht of ze nou wel/niet eetTandjespijn lijkt voorbij want 's middags eet ze wel gewoon een boterham met korstjes en een cracker/biscuitje gaat er ook gewoon in.
 zo doen wij het ook. ha, medestanders!
 zo doen wij het ook. ha, medestanders!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |