Thies en Fons op het potje!

Toch niet zo vroeg? Hier starten ze er ergens rond 20-24 maand mee dacht ik... ik kijk er ook naar uit hoor, dat ze eindelijk die pamper achterwege zal kunnen laten...
Lena, welkom hier en nog een gelukkige verjaardag!
Stiemie, hier staat in de boeken van het CB dat vanaf 1 jaar de behoefte aan eten minder wordt, dat ze dus niet meer zo veel zullen eten als vroeger. Dan kun je op je hoofd gaan staan maar het blijft "de ouders bepalen wat het kind eet, het kind bepaalt hoeveel het eet"
Bij neerleggen lijkt me het beste en niet met beloningen/toetjes afkomen om ze toch maar aan het eten te krijgen.
Of misschien heeft ze gewoon te veel last van de waterpokken/tandjescombinatie om echt eetlust te hebben?
Eli, kleine slimmerd, jij wou gewoon een dagje spijbelen en bij mama zijn

En Floor ook al zo charmant...
Hier niets nieuws onder de zon...alleen weer gebroken nachten sinds zondag. Geen idee wat er scheelt...Afgelopen weekend was het tandjesleed en koorts, toen was ze duidelijk pips en hangerig.
Maar nu keert ze steeds terug van de opvang met de mededeling dat het een superdagje is geweest, dat ze daar gewoon blij speelt, goed eet en slaapt.
Wel zijn de tandjes nog steeds niet doorgebroken, misschien dat ze daarom 's nachts weer wakker wordt?
Ik weet wel dat ze niet wakker wordt en huilt om mij te treiteren, er zal wel een reden zijn, maar ik wil er langs de andere kant weer geen gewoonte van maken dat ze 's nachts mama/papa en eten nodig heeft...