Dat was in '98quote:
Dat was in '91quote:
Juist! Die was het. De eerste grote attractie buiten het Sprookjesbos. Het eerste ontwerp van Ton van der Ven. Kostte indertijd 3,5 miljoen gulden. Met de prachtige Danse Macabre van Camille Saint-Saëns op groene zwevende viool..quote:
Weg gaat?quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Zo zonde dat het weg gaat/is... Spookslot is geweldig!
Ik hoop het ook. Het spookslot is een prachtige attractie, zeker met de technische middelen uit 1978.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik meen gehoord te hebben dat ze het weg gaan halen, de laatste keer dat ik in de Efteling was. Maar ik hoop heel erg dat dat niet klopt!
quote:
Een lelijke eend?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef doeka het volgende:
In welke auto heeft Marc Bolan zich te pletter gereden(als passagier dan, zijn vrouw reed)?
Klopt!quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Garry Rafferty
Als het goed is mag iemand anders even een vraag stellen, ben nu weg
Als het Wil Hartog is, is het antwoord op het 2e deel: Hij verscheen altijd in een stralend wit motorpakquote:
In de Haagse ambassadequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:35 schreef tong80 het volgende:
In welke ambassade was de Molukse gijzeling ?
Nopequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:56 schreef tong80 het volgende:
Klopt.
Jouw vraag mischien de man van Fantasy Island ?
Daar hadden we in the 70's toch nog nooit van gehoordquote:
Rightquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Douwe Egberts koffie... lekkere koffie!
Lockhead affaire (Is dat echt al zo lang geleden?)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:25 schreef tong80 het volgende:
Bij welke vliegtuig-affaire was Prins Bernard betrokken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |