Gast, het is dat die knakker net een halve meter buitenspel liep anders zat jij nu ook te kankeren op Heitinga.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
@ ALLE MENSEN DIE OP HEITINGA LIEPEN TE BITCHEN.
![]()
![]()
![]()
Hij speelt ook gewoon slechtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij verraadt z'n land nog voor een knaak, niet op letten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Nederland?Bassie is toch weg?
Ja man!~``quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
K - U - T!!
De gezamelijke waarde van Macedonië is 40 miljoen euro.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Macedonië daarentegen, daar spelen veel erkende toppers...
Omdat we nu Bertje hebben!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen Nederland?Bassie is toch weg?
Nou ik bedoelde eigenlijk hebben we 4 super spelers voor in scoort heitinga maar goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee! Dat is nog nooit vertoont nee.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja man!~``
Nederland moet eruitvliegen!!1 Met die kut Bertje en Von Kloothommel!11![]()
KUTBERTJE~!~~!!!!!!!1![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
In de eerste helft had hij nog steeds slechte passjes hoor. Daar veranderd deze goal niks aan.
Best een redelijk elftal dit, voetballen bijna allemaal gewoon op niveau, Pandev is zelfs een goede speler. En ze spelen het gewoon heel slim, hebben er schijt aan dat ze de ene na de andere schwalbe moeten maken om resultaat te halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Macedonië daarentegen, daar spelen veel erkende toppers...
Je vergeet "Klooijer"quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja man!~``
Nederland moet eruitvliegen!!1 Met die kut Bertje en Von Kloothommel!11![]()
KUTBERTJE~!~~!!!!!!!1![]()
![]()
Fellaini, Defour, Simons en Kompany zijn inderdaad vast niet beter dan Sumulikoski, Popov, Grozdanoski en Mitreskiquote:Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gezamelijke waarde van Macedonië is 40 miljoen euro.
Is niet top maar ook niet echt weinig.
Ik denk dat België er niet aankomt.
Sopcast Channel - 22508quote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef neilpad het volgende:
FUCK! heeft er niemand een stream me ontvangst is echt verneukt...
Iddquote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fellaini, Defour, Simons en Kompany zijn inderdaad vast niet beter dan Sumulikoski, Popov, Grozdanoski en Mitreski.
Doel: Petar Milosevski (Enosis Neon Paralimni) en Tome Pacovski (Vardar Skopje)quote:Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gezamelijke waarde van Macedonië is 40 miljoen euro.
Is niet top maar ook niet echt weinig.
Ik denk dat België er niet aankomt.
Maar dat is ie ook gewoon. Hij gaat de duels aan als een judoka op de Gaylympics.quote:
RTL.nlquote:Op woensdag 10 september 2008 21:37 schreef neilpad het volgende:
FUCK! heeft er niemand een stream me ontvangst is echt verneukt...
Jeujquote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
I knowbut I'm back.
(ergerjijjeookzoaanDriessen?)
Snel wisselen voor Kuytquote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van der Vaartverspeelt een bal en gaat dan maar AUWWWWW roepen.
Wat een amateur is dat kwallebakkie ook.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jeuj!
Achja, ik let er niet meer zo op.
De grensrechterquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Nashje het volgende:
Schakel net in. Wie is de betere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |