Zo, wat verbeterd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef Silenus het volgende:
Heitinga is echt verschrikkelijk slecht bezig.
Ja op zijn engels gaan spelen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat we het plan moeten veranderen.
Vennegoor of Hesselink erin en lange ballen op hem spelen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Holland Hup.
M'n eerste post weer in een topic waar de azijnpissers de boventoon voeren.
liever niet, liever eerst Persie centraal en Kuyt erbij.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat we het plan moeten veranderen.
Vennegoor of Hesselink erin en lange ballen op hem spelen.
Noem dan even de positieve punten op van deze wedstrijd behalve dat Nederland er nog 0 tegen heeft gekregenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Holland Hup.
M'n eerste post weer in een topic waar de azijnpissers de boventoon voeren.
Er is geen doorkomen aan, er staan 6 houthakkers achterin...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja op zijn engels gaan spelen.
Daar win je mee zie Engeland zelf.
Inderdaad. Maar we kunnen beter zeggen dat Huntelaar zwak is. Die speelt immers bij Ajax. Een andere reden kan ik niet vinden om Huntelaar slecht te noemen in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef golfer het volgende:
Zwak optreden tot nu toe van Van Bommel en v.d. Vaart.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Noem dan even de positieve punten op van deze wedstrijd behalve dat Nederland er nog 0 tegen heeft gekregen die telt
Ze hebben er wel ooit een Wereldcup mee gewonnen...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja op zijn engels gaan spelen.
Daar win je mee zie Engeland zelf.
Een partij gezwijnd hebben we daarmee....quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Noem dan even de positieve punten op van deze wedstrijd behalve dat Nederland er nog 0 tegen heeft gekregen
Van Bommel met z'n grote smoel dat hij in Oranje hoortquote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef golfer het volgende:
Zwak optreden tot nu toe van Van Bommel en v.d. Vaart.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk op een pak melk binnenkort.
Pas op.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een beetje geluk op een pak melk binnenkort.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Noem dan even de positieve punten op van deze wedstrijd behalve dat Nederland er nog 0 tegen heeft gekregen
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Bert is van nature inderdaad een aanvallend ingestelde trainer.
Ja en hoe ?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze hebben er wel ooit een Wereldcup mee gewonnen...
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef -SG- het volgende:
Even mijn gal over Matthijsen spuiten.
En van Bastenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Bert is van nature inderdaad een aanvallend ingestelde trainer.
Iets met een open deur...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Bartoli het volgende:
Van Bommel speelt ook alleen maar omdat schoonpapa bondscoach is
Natuurlijk hoort hij dat niet maar ...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Bommel met z'n grote smoel dat hij in Oranje hoort
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Bartoli het volgende:
Van Bommel speelt ook alleen maar omdat schoonpapa bondscoach is
Ga toch weg manquote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en hoe ?
Met een onterecht doelpunt en in hun eigen land.
Ze wonnen met veel geluk van het veel betere Portugal in de halve finale.
Daar hoor je de Engelsen nooit over.
Engelse clubs zijn top omdat er niet één Engelsman in speelt.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef qonmann het volgende:
er zal er straks per ongeluk wel eentje ingaan voor nederland
Post ik eens meer dan een on liner is het weer niet goed.quote:
Hoo hoo ik ben er ook nog!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ben bang dat ik de enige ben.
Ik denk inderdaad ook dat van Marwijk daarnaartoe gaat trainen om te verliezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Barca het volgende:
Niet te geloven! Van Marwijk wil gewoon verliezen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef sjimz het volgende:
Van Bommel, Van der Vaart en Heitinga spelen echt ronduit slecht.
Maar alles voor de overwinning!
Waar gaat het dan wel om volgens jou?quote:
Ja 9 van de 10 passjes komen niet aan en die ene die dan wel aankomt is met gelukquote:
Snoquote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Bommel speelt inderdaad zwak.
Dan maar Sno erin gooien Bert.
Alleen Duitsland knalt met 6-0 over Liechtenstein heen. Zit er blijkbaar toch iets in altijd doorgaan en hard werken.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Ieder topland heeft het tegenwoordig moeilijk in een uitwedstrijd.
Italië won zaterdag in de 93ste minuut van Cyprus.
Reken maar dat de Italianen juichden.
Op Fok zouden ze balen omdat de tegenstander beter was.
nee hoor, het kan me uiteindelijk niet schelen hoe, als ze maar winnen. Tijdens de wedstrijd hoop ik natuurlijk wel leuk voetbal te zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ben bang dat ik de enige ben.
Marcellis is opbouwend nou ook niet de grote redder van Oranje hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja 9 van de 10 passjes komen niet aan en die ene die dan wel aankomt is met geluk.
Het wordt tijd dat Marcellis het grote oranje gaat versterken.
Hij geeft betere passjes dan Matthijsen en Heitinga bij elkaarquote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marcellis is opbouwend nou ook niet de grote redder van Oranje hoor.
Je ziet dat bijna alle landen die het van het voetballen moeten hebben het vreselijk lastig hebben. De Duitse speelstijl is behoorlijk geschikt voor wedstrijden tegen kleine betonploegen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Duitsland knalt met 6-0 over Liechtenstein heen. Zit er blijkbaar toch iets in altijd doorgaan en hard werken.
Duitsland haalde het WK-78 door een doelpunt in de laatste minuut tegen Albaniëquote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen Duitsland knalt met 6-0 over Liechtenstein heen. Zit er blijkbaar toch iets in altijd doorgaan en hard werken.
Op dit moment is Heitinga een drama maar opbouwend kan Marcellis normaliter niet tippen aan Heitinga.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij geeft betere passjes dan Matthijsen en Heitinga bij elkaar.
nou Heitinga heeft normaal gesproken een veel betere lange pass, al komt dat er momenteel totaal niet uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij geeft betere passjes dan Matthijsen en Heitinga bij elkaar.
Ik weet het allemaal Tong...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en hoe ?
Met een onterecht doelpunt en in hun eigen land.
Ze wonnen met veel geluk van het veel betere Portugal in de halve finale.
Daar hoor je de Engelsen nooit over.
Engelse clubs zijn top omdat er niet één Engelsman in speelt.
Dat er bij de Engelse topploegen geen Engelsman speelt is kolderquote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ik eens meer dan een on liner is het weer niet goed.
Iets anders kan ik niet concluderen op basis van dit geklungel!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat van Marwijk daarnaartoe gaat trainen om te verliezen.
In de kwalificatie gaat het mij om de punten.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om volgens jou?
Engeland is gewoon geen ploeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat er bij de Engelse topploegen geen Engelsman speelt is kolder
Maar je kunt toch niet beweren dat veel Engelse topploegen gedragen worden door Engelsen?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Noem eens een Engelsman op bij Arsenalquote:Op woensdag 10 september 2008 21:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee oke, maar Marcellis' zijn opbouw is ook niet slecht.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment is Heitinga een drama maar opbouwend kan Marcellis normaliter niet tippen aan Heitinga.
Verdedigend is een ander verhaal.
Mijn god, wat ben jij ook een zeiksnor zeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:28 schreef Barca het volgende:
Van Halst heeft ook meer haren dan hersens! Wat een kut analyse!
Walcottquote:Op woensdag 10 september 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een Engelsman op bij Arsenal
Ik zat dan niet te juichen maar de eerste helft was gewoon echt heel slecht.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een gezeik weer hier.
Voor de wedstrijd zegt iedereen dat het moeilijk gaat worden. Het blijkt ook moeilijk te zijn in Skopje en er wordt weer alleen maar gekankerd. Sterker nog, Macedonië scoort en er beginnen zelfs een stel idioten hier te juichen. NSB-praktijken
Na het EK-riep iedereen dat we met van Bommel het EK hadden gwonnen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:28 schreef golfer het volgende:
Kuyt erin brengen en Van Bommel eruit.
Even in mijn glazenbol kijken hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na het EK-riep iedereen dat we met van Bommel het EK hadden gwonnen.
De spelers die niet mee doen zijn vaak de besten.
Stel Kuijt had de eerste helft gespeeld. Hadden we dan voorgestaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |