Nou inderdaad zeg. pffffffquote:
da's op zich wel een leuke wedstrijd met die prijzen, maar ik daar mijn toffe icon niet voor weghalenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:44 schreef RickoKun het volgende:
of die nerds die je eruit kan pikken met hun usericons met iets van EA ofzo en dan een of ander spel
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik hoef en geen wii en geen abo
Hij geeft het weg, MITS je een abo aanschaft dus het is heeeuuullll niet 100% weggeverij dus lekker puh!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeik niet, wees blij dat Danny wat weggeeft.
Hij geeft het weg aan de mensen die wel iets over hebben voor FOK!, zo beter?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij geeft het weg, MITS je een abo aanschaft dus het is heeeuuullll niet 100% weggeverij dus lekker puh!
Jij snapt blijkbaar niet dat hij op die Wii nog es meer winst draait.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeik niet, wees blij dat Danny wat weggeeft.
Dus Danny gaat dat ook doen. Goede argumentatie.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef Sjibble het volgende:
Kende een jongen, en zijn forum werd gesponserd door allerlei winkels.
Het zou in de site gaan, maar nee hoor, hij douwde het in zn zak
Denk je nou echt dat het liefdadigheid is en geen promotiestunt? Vroeger zeker een keertje te vaak op je hoofd gevallen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij geeft het weg aan de mensen die wel iets over hebben voor FOK!, zo beter?
Jij gaat het nooit snappenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet dat hij op die Wii nog es meer winst draait.
Maar hij heeft zo dus wel 2000 euro binnen, waarvan 200 euro naar de Wii.
Waar de hell heeft hij die 2000 euro voor nodig.
Kende een jongen, en zijn forum werd gesponserd door allerlei winkels.
Het zou in de site gaan, maar nee hoor, hij douwde het in zn zak
Tuurlijk is het puur een promotiestunt om meer abo-houders te trekken, maar het is natuurlijk ook wel zo netjes om iets terug te geven aan een klein groepje van die abo-houders (naast de features)quote:Op woensdag 10 september 2008 21:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het liefdadigheid is en geen promotiestunt? Vroeger zeker een keertje te vaak op je hoofd gevallen.
Nou, aangezien FOK! danny's bron van inkomsten is...quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef Sjibble het volgende:
Waar de hell heeft hij die 2000 euro voor nodig.
Nee, ik zeg gewoon wat ik vind en dat vind ik. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:06 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme tinuz wat bist dei een ongelovelijke lamlendige baffer geworden!
Wie?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, aangezien FOK! danny's bron van inkomsten is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |