Jawel. Vrouwen moeten gewoon water drinken. Er gaat niks boven een goede wijn.quote:
Ik drink het lekker toch!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel. Vrouwen moeten gewoon water drinken. Er gaat niks boven een goede wijn.
Jawel hoor, de kurkquote:Op woensdag 10 september 2008 20:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel. Vrouwen moeten gewoon water drinken. Er gaat niks boven een goede wijn.
Oh myquote:
RTL 4 trekt meer kijkers.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
RTL7 is toch de "sportzender" van de RTL groep, waarom zenden ze het NL efltal dan uit op RTL4, heeft dat soms niets met sport te maken
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef anoniemm het volgende:
Grappig, als Tong een kuttopic opent word ie niet gebashed. Want tong is een fokheld
mwah, meer het FOK! downtje, zoals je die bij voetbalclubs ook wel hebtquote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef anoniemm het volgende:
Grappig, als Tong een kuttopic opent word ie niet gebashed. Want tong is een fokheld
Nog steeds 0-0quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef anoniemm het volgende:
Hij moet wel, z'n manwijf is gek op sportquote:
Fun on tha beachquote:Op woensdag 10 september 2008 20:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, meer het FOK! downtje, zoals je die bij voetbalclubs ook wel hebt
Ik heb niks tegen voetbal.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij moet wel, z'n manwijf is gek op sport
Hello Goodbye?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen voetbal.
Soms kijk ik. Zoals nu. Er is verder toch niks anders dat me boeit op tv.
Maar van GTST moeten ze afblijven.
Volleybal op prime time ?quote:
Het Blok op Net 5.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volleybal op prime time ?
Welke zender ?
Echt saai!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |