Zo zeg, jij hebt in lange tijd geen lekkere wip gemaakt dunkt mijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:27 schreef ikJur het volgende:
kan je niks anders dan filmpjes posten shit he open eens een kwaliteits topic ofzo
Ok, me vriendin is op vakantiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zo zeg, jij hebt in lange tijd geen lekkere wip gemaakt dunkt mij![]()
Dat hangt ervan af, als ik publiek als jou trek..........................................links dan maarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ga je ook nog eens berichten zelf schrijven of blijf je links posten ?
dus dat toch wel weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef ikJur het volgende:
[..]
Ok, me vriendin is op vakantiemaar dat is niet de reden dat ik uit me slof schiet om jou humorloze topics
lol zelfs dat weet je niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:44 schreef ikJur het volgende:
zzp?
lol en jij gelooft alle profielen die je leest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:43 schreef Snever het volgende:
Je komt uit 1964 en je post blije filmpjes en je denkt dat je stoer bent?
u gaat door naar de volgende rondequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:47 schreef ikJur het volgende:
[..]
zelfstandige ondernemer zonder personeel ?
dat dus weer nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef ikJur het volgende:
kutnerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |