In de maanden juli en augustus, juist dé zomermaanden bij uitstek, was het zeer nat, koud en guur. En juist toen had ik drie weken vakantie. Nu zijn we halverwege september, iedereen is weer aan het werk behalve mijn luie schoonmoe, en nu hebben we zowaar een hittegolf!
Gisteren was het al zonnig en warm, en vandaag was het niet anders. Maar nu willen ze morgen verdomme zelfs 27 graden hebben! Doe even normaal man, hoogzomer terwijl de blaadjes al horen te vallen! Nou, voor mij hoeft het nu niet meer. Ik wil nu lekker lopen in een geurig herfstbos, lekker blaadjes, eikels en kastanjes verzamelen. En niet zweten op mijn werk.
En uiteraard wordt het dit weekend weer koud. Slechts een schamele 17 graden zaterdag, maar liefst tien graden minder dan morgen. Hoe word je ziek...
Klacht: Hoogzomer in de herfst, terwijl je al lang en breed weer aan het werk bent
Subklacht: Volgende week voor de zesde keer worden geopereerd voor dezelfde kwaal
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?