Incubusquote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Deze kreeg ik ooit een keer van een oud klasgenoot van me, sindsdien is deze me wel bijgebleven eigenlijk. Had met een bepaalde situatie te maken toen. Hij is ook zoeeen freak als u Dean.
Freak in wat voor zin van het woord?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Deze kreeg ik ooit een keer van een oud klasgenoot van me, sindsdien is deze me wel bijgebleven eigenlijk. Had met een bepaalde situatie te maken toen. Hij is ook zoeeen freak als u Dean.
Doen, is mooiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd dat soort muziek toch niet bij joh.
Kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
Misschien eens gaan downloaden
Laatst een documentaire gezien over de strijd tussen Metallica en Napster, dat was best grappig.. 250 journalisten, de bandleden van Metallica (zij dachten dat Napster een onwijs groot kantoor had) voor een klein kantoor
Freak in de zin van metal (?) muziekquote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Freak in wat voor zin van het woord?
Ik ben echt een leek op dit gebied Deanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Ah
Nja, eigenlijk ben ik stiekem meer punker dan metalhead hoor
Hehe, geeft niks dudequote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben echt een leek op dit gebied Dean! Dus het verschil weet ik toch niet
.
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, geeft niks dude
Zo heb ik de ballen verstand van house.
Precies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |