Blijven haken achter een archiefkastquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden
Dan moet ie die opsturen naar de makers.. niet naar mijquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden
Denk je niet dat ik die live zou gaan brengenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Aah.. het is dus niet een gegipst penis van piles zijn pilleke...
quote:Uhm... de Google ads worden steeds vager en vagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik dat niet zelf kanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden![]()
![]()
Wat een gedachtes weer allemaal hier
Het is gewoon een cd-rom![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef jna het volgende:
[..]
Blijven haken achter een archiefkast
quote:
Kijk, de eerste informatie druppelt binnen..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Wat een gedachtes weer allemaal hier
Het is gewoon een cd-rom
Heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk, de eerste informatie druppelt binnen..
Piles moet niet gaan werken bij de AIVDquote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nu al spijt van
En verder zeg ik niks
Lijkt me niet verstandig neequote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
Piles moet niet gaan werken bij de AIVD
Ben ik nu een legende zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Battlefan het volgende:
Ben je even weg, is er iemand opgestaan uit de dood
Het is een zombie!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Battlefan het volgende:
Ben je even weg, is er iemand opgestaan uit de dood
Wat had ik moeten zeggen..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief om te zeggen!
Legende vond ik wel mooiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen..
Het is een levend lijk?
Nieuwe albumquote:
Jeweetquote:
Misschien eens gaan downloadenquote:
Ik houd dat soort muziek toch niet bij johquote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jeweet
Onder welke steen heb jij gezeten man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |