quote:
ja er stata er teveel naast elkaar waardoor ze teveel opzij gaan maarjaquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie kan de OP ff fixen?Want bij de plaatjes gaat iets fout
Dat ken ik ergens vanquote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef jslavenburg het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de OP? Ik wil dat ding niet verkloten
Ik loop nu stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Dat ookquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kent mij toch nog wel PB?
Tja, ik heb hem al weer overgezet..quote:
och ik heb niks beters tedoen dus kijk wel maar tochquote:Op woensdag 10 september 2008 21:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem al weer overgezet..
Idd, wat's keburt!quote:
quote:
Wat voor type?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:26 schreef jslavenburg het volgende:
morgen allemaal
en dat is een type natuurlijk Dean
Geen idee, ik kwam er vandaag ook weer eens achter. De radio maar aangezetquote:Op donderdag 11 september 2008 09:56 schreef Yesse het volgende:
Waarom is er 's ochtends nou echt helemaal niks op tv.. zend voor mij part een herhaling uit van gisterenavond...
Wie heeft m weggejaagd dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij is niet echt dood. Hoop ik.. ze hebben hem weggejaagd.
quote:
Watjesquote:Op donderdag 11 september 2008 12:02 schreef Battlefan het volgende:mash
Cue, wij nieuwelingen zijn bang voor iedereen
Dat weet je heul niet!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef mash_ het volgende:Hij had wel een pistol in zijn hand he
Zie de samenvatting van Battlefanquote:
*Kijkt terugquote:Op donderdag 11 september 2008 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie de samenvatting van Battlefan
Paar post hierbovenquote:
Dan bericht hij altijd van te voren of op school wel iets...quote:
oh god. Zal toch niet he ..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan bericht hij altijd van te voren of op school wel iets...![]()
hij is toch niet echt..!!![]()
![]()
![]()
![]()
carpoolen?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
In het weekend heb ik een auto, dus dan zou het wel mooi uitkomen...
dat is wel zo economisch hequote:
Ja toch, heb dit weekend toch een feestje in de buurt van enchede.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is wel zo economisch he
Oww dan zit het helemaal goed. moet het wel zondag zijn, want zaterdag zit ik bij fam in kampen, dus dan zou het niet helemaal uitkomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef Milou__ het volgende:
Ja toch, heb dit weekend toch een feestje in de buurt van enchede.
hehe komt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww dan zit het helemaal goed. moet het wel zondag zijn, want zaterdag zit ik bij fam in kampen, dus dan zou het niet helemaal uitkomen.
Ik denk wel dat wij in zn testament staan hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal zijn familie ons wel inlichten?![]()
Ik mag het voor hem hopen.. anders stuur ik hem zelf het graf in!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik denk wel dat wij in zn testament staan hoor
Nee ik heb uit betrouwbare bronnen dat zowel jij als ik 40% krijgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik mag het voor hem hopen.. anders stuur ik hem zelf het graf in!
Van wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Milou__ het volgende:
Nee ik heb uit betrouwbare bronnen dat zowel jij als ik 40% krijgen.
Als ie niet op school zit, is ie thuis, dus dat zullen ze wel doorhebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Misschien weet de familie niks en moeten wij ze inlichten
Heyquote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef Californium het volgende:lezzzzeeeeeeennnnnnn
![]()
Hopelijk zo weer iets doen enzo
Tja.. 32 graden.. nou zo warm is het ook weer niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef jslavenburg het volgende:
Zo ik ben weer thuis, ik ben kapot
32 graden, en geen airco op school >.<
Klacht: bezuinigingen
Nee, buiten niet, maar als je binnen in een hok zit waar alle warmte naar boven stijgt, en je zit boven...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. 32 graden.. nou zo warm is het ook weer niet.
Dan is het zeker sweaty sweaty all over the placequote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee, buiten niet, maar als je binnen in een hok zit waar alle warmte naar boven stijgt, en je zit boven...
ja, en kon mij niet focussenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het zeker sweaty sweaty all over the place
Hij is wel online.quote:
Heb ook geen airco op kantoor, maar zit ook op de begane grond.. en het raam kan open..quote:Op donderdag 11 september 2008 19:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ja, en kon mij niet focussen
Jij bent altijd blij!quote:
Alles is wel een hele hoopquote:
Jij bent de laatste tijd wel mister positivoquote:
Ja toch iemand moet vrolijk zijn hequote:Op donderdag 11 september 2008 19:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd wel mister positivo
En gelijk heb jequote:Op donderdag 11 september 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja toch iemand moet vrolijk zijn he
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:52 schreef jna het volgende:thuis
Moest wel via gouda naar den haag omdat er een aanrijding was. Met andere woorden zal er wel weer iemand voor de trein zijn gesprongen
Ik zie een linkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:42 schreef Battlefan het volgende:
Piles deeden
, toen werd iedereen bang voor hem en deed ie
Dan heeft Piles internet in de hemel/hel... want hij is gewoon online..quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heeft Piles internet in de hemel/hel... want hij is gewoon online..
mail piles nu op piles@isindehemel.nl
quote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alles is wel een hele hoop
Voor een groot gedeelte wel
Met u?
van de furrys?quote:
Oww.. dat is weer jammerquote:Op donderdag 11 september 2008 20:19 schreef PieterBas het volgende:
http://www.mtv.co.uk/channel/mtvuk/shows/furtv
Fixedquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie kan de OP ff fixen?Want bij de plaatjes gaat iets fout
Toegevoegdquote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef jslavenburg het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de OP? Ik wil dat ding niet verkloten
Ik loop nu stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Mezelf weggejaagd jaquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Yesse het volgende:
Hij is niet echt dood. Hoop ik.. ze hebben hem weggejaagd.
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je komt alleen hier naartoe voor m'n begrafenis?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef Milou__ het volgende:
oh god. Zal toch niet he ..
Moeten we van de week allemaal naar zeeland voor de begrafenis
En dan nog alleen voor m'n geld ookquote:Zeg, heb ik er ook nog iets over te zeggen?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Oww dan zit het helemaal goed. moet het wel zondag zijn, want zaterdag zit ik bij fam in kampen, dus dan zou het niet helemaal uitkomen.
Ik heb jou vandaag al een dikke envelop gestuurd, dus niet zeurenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik mag het voor hem hopen.. anders stuur ik hem zelf het graf in!
Compenseer je mij mooiquote:Valt me tegen dat niemand eerder die link zag, ik zag 'm gelijkquote:Mobiel internet FTWquote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef PieterBas het volgende:
Dan heeft Piles internet in de hemel/hel... want hij is gewoon online..
mail piles nu op piles@isindehemel.nl
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
Nou
i knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht met smart op de inhoudquote:Ik heb jou vandaag al een dikke envelop gestuurd, dus niet zeuren
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja hequote:Op donderdag 11 september 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
Compenseer je mij mooi
[..]
Valt me tegen dat niemand eerder die link zag, ik zag 'm gelijk
[..]
Mobiel internet FTW![]()
Wat zit er dan inquote:Op donderdag 11 september 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
i know
[..]
ik wacht met smart op de inhoud
Wat piles zeiquote:
Aah.. het is dus niet een gegipst penis van piles zijn pilleke...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nee hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Aah.. het is dus niet een gegipst penis van piles zijn pilleke...
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet wordenquote:
Blijven haken achter een archiefkastquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden
Dan moet ie die opsturen naar de makers.. niet naar mijquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden
Denk je niet dat ik die live zou gaan brengenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
Aah.. het is dus niet een gegipst penis van piles zijn pilleke...
quote:Uhm... de Google ads worden steeds vager en vagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik dat niet zelf kanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
Of is het Piles's zijn realdoll die geplakt moet worden![]()
![]()
Wat een gedachtes weer allemaal hier
Het is gewoon een cd-rom![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef jna het volgende:
[..]
Blijven haken achter een archiefkast
quote:
Kijk, de eerste informatie druppelt binnen..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
Wat een gedachtes weer allemaal hier
Het is gewoon een cd-rom
Heb er nu al spijt vanquote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk, de eerste informatie druppelt binnen..
Piles moet niet gaan werken bij de AIVDquote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nu al spijt van
En verder zeg ik niks
Lijkt me niet verstandig neequote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef PieterBas het volgende:
Piles moet niet gaan werken bij de AIVD
Ben ik nu een legende zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Battlefan het volgende:
Ben je even weg, is er iemand opgestaan uit de dood
Het is een zombie!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Battlefan het volgende:
Ben je even weg, is er iemand opgestaan uit de dood
Wat had ik moeten zeggen..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief om te zeggen!
Legende vond ik wel mooiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat had ik moeten zeggen..
Het is een levend lijk?
Nieuwe albumquote:
Jeweetquote:
Misschien eens gaan downloadenquote:
Ik houd dat soort muziek toch niet bij johquote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jeweet
Onder welke steen heb jij gezeten man
Dan ben je toch gewoon de Stage SC Legende, krijgen we dan ook een feestdag voor je?quote:
Incubusquote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Deze kreeg ik ooit een keer van een oud klasgenoot van me, sindsdien is deze me wel bijgebleven eigenlijk. Had met een bepaalde situatie te maken toen. Hij is ook zoeeen freak als u Dean.
Freak in wat voor zin van het woord?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Deze kreeg ik ooit een keer van een oud klasgenoot van me, sindsdien is deze me wel bijgebleven eigenlijk. Had met een bepaalde situatie te maken toen. Hij is ook zoeeen freak als u Dean.
Doen, is mooiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd dat soort muziek toch niet bij joh.
Kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
Misschien eens gaan downloaden
Laatst een documentaire gezien over de strijd tussen Metallica en Napster, dat was best grappig.. 250 journalisten, de bandleden van Metallica (zij dachten dat Napster een onwijs groot kantoor had) voor een klein kantoor
Freak in de zin van metal (?) muziekquote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Freak in wat voor zin van het woord?
Ik ben echt een leek op dit gebied Deanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Ah
Nja, eigenlijk ben ik stiekem meer punker dan metalhead hoor
Hehe, geeft niks dudequote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben echt een leek op dit gebied Dean! Dus het verschil weet ik toch niet
.
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, geeft niks dude
Zo heb ik de ballen verstand van house.
Precies!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:12 schreef Milou__ het volgende:
Haaaaai
sorryquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
ik krijg nou nooit smsjes van mensen van de sc
Spijt mequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
Ik ook niet toen ik onder de trein lag hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
Ben er wel, alleen niet in de stemming om te postenquote:
Jij ook al nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben er wel, alleen niet in de stemming om te posten
Mja, best welquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Battlefan het volgende:
Wat loopt dit topic langzaam trouwens
Spider Solitairequote:
Nop sorryquote:
msn voldoetquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ook al niet
[..]
Mja, best wel
[..]
Spider Solitaire![]()
Gezellig dus.. ik zwaai tot ziens dan maarquote:
Oh, maar ik post welquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig dus.. ik zwaai tot ziens dan maar
Dan zal ik me ook inhoudenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik niet.. anders krijg je allmeaal chaggie posts.. dusja
Jij mag dat.. ik doe het al te vaakquote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij mag dat.. ik doe het al te vaak
Moagh.. owja ik ging wegquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
Valt wel mee toch?
En ik moet het ook niet te vaak gaan doen
2 dagenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit topic nu al drie dagen open ofzo?Mijn god wat gaat het hier traag
Als je weinig anders te doen hebt is dat wel zo gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
Waarom moet het altijd zo snel gaan dan?
quote:
Ik gelukkig alleen morgen, maar alsnog geen zin inquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:22 schreef Battlefan het volgende:
IK WIL WEEKEND! Maar ik moet zo ook nog werken, en morgen ook
Het was gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik hou het hier ook maar bij
Slapen? Nu?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ga zo maar even een filmpje pakken en dan in slaap vallen.
Ben inmiddels weer aardig wakker, maar vandaag tijdens college werden mn ogen toch ff zwaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef Battlefan het volgende:
Ik kan zo in slaap vallen op m'n toetsenbord hier
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
Bijna droog
Ik zit doorweekt op het stationquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
Bijna droog
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik zit doorweekt op het station
ja mijn hoofd bonkt nog wat na van de introborrel van gisteren. Damn wat een avond.quote:
Ahquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
ja mijn hoofd bonkt nog wat na van de introborrel van gisteren. Damn wat een avond.
Preciesquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je woont verkeerd Battlefan
Ik ben moe en word na 1 week al gek van schoolquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Niet zo vrolijk meer?
Het wordt toch geen R.I.P Mash_ topic toch?
Ik was blij dat het vrijdagmiddag was vandaag..quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben moe en word na 1 week al gek van school
Maar waarom ik steeds zo blij was dat is gelukkig nog steeds zo
ik heb op vrijdag 9uur lesquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was blij dat het vrijdagmiddag was vandaag..
Dat werkt hier niet meer, de gedachte dat dit nog zeker een half jaar duurt maakt het extraquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was blij dat het vrijdagmiddag was vandaag..
Dat is heavy..quote:
Die krijg ik dan weer nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef mash_ het volgende:
Oh nu kreeg ik wel lief smsjedat is altijd dan wle weer leuk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar goed ook dat jij die niet van haar krijgt
Ja nouquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
En je snapt me wel
Piles moet niet stoken in een goede relatie...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
En je snapt me wel
Dat is het punt toch niet johquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef mash_ het volgende:
en ja ik snap je wel! sms cue! die smst toch wel terug
Eh, watquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
Piles moet niet stoken in een goede relatie...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles moet niet stoken in een goede relatie...
\quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet joh
[..]
Eh, wat![]()
Ik doe niks
Jeejquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef mash_ het volgende:
ja nou enMaar dan krijg je wel een sms
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Uhm.. onbekende Letse chica volgt me toe op Facebook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |