Koop jij de Privé danquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef Urquhart het volgende:
In de Privé ook weer een heel stuk over een bezopen Hazes bij Villa Felderhof die de badkamer had onder zitten scheiten
Ik? nee hoor ik koop ze niet.. jij wel DarkElfquote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeker nét bij de kapper gelezen
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik? nee hoor ik koop ze niet.. jij wel DarkElf
Da's dan wel gemakkelijk... ik lees het hier welquote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op het werk liggen alle roddelbladen altijd in de kantine
Dat word kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef doeka het volgende:
Zometeen bij Boulevard:
De ouders van Raggel zijn woedend op Metro; hoe zou dan nou komen?![]()
Bronquote:Luuk Koelman, gevierd en gevreesd columnist van onder andere dagblad Metro en de Panorama heeft na Gretta Duisenberg, De Cliniclowns en Ruud de Wild zich nu de woede op de hals gehaald van niemand minder dan de ouders van Rachel 'ik doe het voor Dré' Hazes. In zijn column in dagblad Metro toont hij ‘exclusieve’ fragmenten van het boek dat de ouders van Rachel hebben geschreven, en zich daarmee aansluiten in de steeds groter wordende rij bloedzuigers en lijkenpikkers die zich door de dood van André Hazes willen verrijken.
De ouders van Rachel Hazes, Jan en Friedel van Galen, zijn al een poos bezig met een publicatie waarbij hun eigen dochter het moet bezuren. De drie leven sinds de dood van André op voet van oorlog. Rachel wil nu van haar ouders 100.000 euro ontvangen voor het veroorzaakte leed.
Koelman kreeg vandaag persoonlijke mail van deze Statler en Waldorf waarin door de berg taalfouten te lezen valt dat de columnist zich op kan maken voor juridische stappen van Rachel’s ouders tegen de gelauwerde cursiefjes schrijver. Koelman ziet een eventuele rechtsgang vol vertrouwen tegemoet, aangezien hij eerder met dit bijltje heeft gehakt en tot nu toe altijd zegevierde.
Treuriger is dat SBS-shownieuws en RTL-Boulevard waar men nog iets van journalistieke inhoud van mag verwachten, op het nieuws zijn gedoken als ware het een enorme journalistieke rel.
Koelman die onder andere bekendheid vergaarde met zijn humoristische brandbrieven blijft er zelf rustig onder en zegt: "Ik praat nooit inhoudelijk over mijn columns. Er staat wat er staat. De realiteit is soms wilder dan de wildste fictie. Daar kan ik ook niets aan doen."
Als die moeder nog ff doorrookt dan lijkt ze op Yvonne van Hertum.quote:
Dat vroeg ik mij net ook af!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik hier nog niet gepost?
Warmde hij niet eens die knackworstjes van Unox op?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:42 schreef crohntje het volgende:
<knip>
Dré kon niet tegen warm eten. Daar ging hij van spugen.Hij at dus altijd brood.
ook echt een mail vol taalfoutenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef Suko het volgende:
Friedel heeft echt niet de gaten dat het om een column gaat, wil ook een rectificatie. Ach ach, geeft niks mevrouw Friedel, niet iedereen heeft genoeg herseninhoud om te zien/weten/herkennen wat een column en satire is, maar zijn jullie wel fris bezig dan....Ouders Rachel Hazes gaan columnist Luuk Koelman slopen
[..]
Bron
quote:Rachel Hazes klaar met negativiteit
Uitgegeven: 30 september 2008 08:43
Laatst gewijzigd: 30 september 2008 10:34
AMSTERDAM - Rachel Hazes trekt zich niets aan van de negatieve berichten die de afgelopen weken over haar zijn geschreven. "Het klinkt heel raar, maar op de een of andere manier kunnen mensen mij niet meer kwetsen", zei de weduwe van André Hazes maandag in RTL Boulevard.
Rachel was de laatste tijd veel in het nieuws omdat haar ouders een onthullend boek over het leven van hun dochter willen publiceren met 'schokkende feiten'.
Ook een columnist van het dagblad Metro liet zich negatief uit over de weduwe van de volkszanger. Donderdag beweerde hij in zijn column dat Rachel onder het toeziend oog van Hazes vreemd zou zijn gegaan met de bodyguard van de zanger.
"Het interesseert me allemaal niet meer", verklaart Rachel. "Mijn kinderen en de mensen die ik lief heb weten beter."
Erfenis
Rachel raakte eerder al in opspraak vanwege haar starre houding tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken. "Het enige wat ik doe is zijn erfenis bewaken", stelt ze.
"Wat mensen vergeten, is dat ik een hele hardwerkende moeder ben. Het draait bij hen enkel om tekortkomingen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |