Voor wie ben je? Nou? Nou?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Brighteyes het volgende:Waarom heb ik hier nog niet gepost?
quote:'Rachel Hazes pleegde abortus voor André'.
Bodyguard Robert de Waal onthult in zijn boek De schaduw van André Hazes dat Rachel Hazes na het krijgen van Roxeanne en Dreetje nogmaals zwanger is geweest. Helaas mocht het niet zo zijn.
Robert schrijft: "André was stapelgek op zijn Roxeanne en kleine Dré. Maar dat hij op late leeftijd weer vader zou worden, ging hem iets te ver. Dat moeten hele pijnlijke momenten voor hem en Rachel zijn geweest. (..) André vond zich echt te oud voor een derde baby. Tegen mij vertelde hij dat hij nooit oud zou worden. Dat was ook wel begrijpelijk met zijn levensstijl. Hij wilde zijn kinderen op zien groeien en zien trouwen en kinderen zien krijgen. Op het moment dat Rachel zwanger bleek te zijn, was André ervan overtuigd dat hij dit bij een derde kind nooit meer zou meemaken. Hij heeft Rachel dan ook gesmeekt om een abortus. Dat zij dit uiteindelijk heeft laten doen, getuigt toch wel van een grote mate van dapperheid. Als je zoiets voor je man over hebt moet je wel heel sterk in je schoenen staan."
Ehm... ik ben voor... de bril?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor wie ben je? Nou? Nou?
Muts!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Brighteyes het volgende:Waarom heb ik hier nog niet gepost?
Vanzelfsprekend. Want Ras heeft toch als een ware Moeder Theresa voor Dré gezorgd!quote:
quote:De echte waarheid over André Hazes
door Luuk Koelman
Geplaatst op donderdag 25 september 2008 om 09:09
Afgelopen dinsdag was het de vierde sterfdag van André Hazes en dat zullen we weten ook. Robert de Waal, voormalig bodyguard van Dré, presenteerde die dag zijn boek De schaduw van André. Boordevol onthullingen, bijvoorbeeld over de zelfmoordpogingen die Dré zou hebben ondernomen. Opgeschreven met toestemming van weduwe Rachel.
Maar daarmee zijn we er nog niet. Jan en Friedel van Galen, de ouders van Rachel, zitten ook achter de tekstverwerker. Zij willen een boek publiceren waarin zij ‘schokkende feiten’ onthullen over het leven van hun dochter, die zij een ‘niets ontziende weduwe’ noemen. Rachel dreigt haar ouders nu met een claim van honderdduizend euro wanneer zij hun plannen doorzetten. Dat heeft volgens papa Jan van Galen alles te maken met de grenzeloze geldzucht van dochter Rachel. “Maar er is meer, veel meer. Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten”.
Dat valt gelukkig mee. Ik heb papa Jan gebeld, want de familie Van Galen staat gewoon in het telefoonboek. Ruim twee uur sprak ik met het echtpaar. Vooral Jan was erg emotioneel, want de onthullingen liegen er niet om. Zo zou Rachel een relatie met Robert de Waal hebben gehad, die zeven jaar jonger is dan zij. Ze verleidde hem toen hij 20 was. Rachel zorgde er ook voor dat Robert bij Dré aan de slag kon, als bodyguard. Dré wilde eerst niet, want wat moest hij in hemelsnaam met een bodyguard? Maar Rachel zette door.
Op een zomeravond in 2003 zat Dré op de veranda voor zijn Vinkeveense villa. Hij was zo dronken dat zijn hersenen allang niet meer registreerden wat hij zag. Toen heeft Rachel haar jeep voor de veranda geparkeerd en het op de motorkap met bodyguard Robert gedaan. Papa Jan kwam toevallig langs om een cd’tje af te geven. Hij zag het gebeuren. De tranen schoten hem in de ogen. Daar zat Dré in zijn schommelstoel, niets ziend met een schaal knakworsten op schoot. Voor hem op de oprit lag Robert ruggelings op de motorkap, broek op de knieën. Rachel bovenop hem.
Nog zoiets. Weinig mensen weten dat André elk jaar dertig mongoloïde kinderen uitnodigde in zijn huis in Vinkeveen. Gewoon om iets goeds te doen, want Dré had een klein hartje. Na zijn dood is Rachel daarmee doorgegaan. Maar toen oud-voetballer John de Wolf voor de tweede keer zijn liefdesrelatie met haar verbrak, is Rachel doorgedraaid. Daarna kreeg je dat gedoe met die kikker die de reïncarnatie van Dré zou zijn. Rachel heeft toen die mongoloïde kinderen met rietjes de Vinkeveense Plassen achter haar huis laten uitkammen. Wie de meeste kikkers opblies, kreeg een door haar gesigneerde cd van Dré. De grond lag bezaaid met kikkerlijkjes. Niemand die dat weet, maar het is de enige echte waarheid.
Zomaar twee onthullingen uit het boek dat hopelijk snel komen gaat. Ik schrijf het hier voor alle zekerheid op omdat alles verteld moet worden en niets verzwegen. Uit respect voor Dré.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op een zomeravond in 2003 zat Dré op de veranda voor zijn Vinkeveense villa. Hij was zo dronken dat zijn hersenen allang niet meer registreerden wat hij zag. Toen heeft Rachel haar jeep voor de veranda geparkeerd en het op de motorkap met bodyguard Robert gedaan. Papa Jan kwam toevallig langs om een cd’tje af te geven. Hij zag het gebeuren. De tranen schoten hem in de ogen. Daar zat Dré in zijn schommelstoel, niets ziend met een schaal knakworsten op schoot. Voor hem op de oprit lag Robert ruggelings op de motorkap, broek op de knieën. Rachel bovenop hem.
Pompompom aiia, pompompom aiiaquote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Eerder een pad, kikkers zijn mooier ;P
Koop jij de Privé danquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef Urquhart het volgende:
In de Privé ook weer een heel stuk over een bezopen Hazes bij Villa Felderhof die de badkamer had onder zitten scheiten
Ik? nee hoor ik koop ze niet.. jij wel DarkElfquote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeker nét bij de kapper gelezen
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik? nee hoor ik koop ze niet.. jij wel DarkElf
Da's dan wel gemakkelijk... ik lees het hier welquote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op het werk liggen alle roddelbladen altijd in de kantine
Dat word kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef doeka het volgende:
Zometeen bij Boulevard:
De ouders van Raggel zijn woedend op Metro; hoe zou dan nou komen?![]()
Bronquote:Luuk Koelman, gevierd en gevreesd columnist van onder andere dagblad Metro en de Panorama heeft na Gretta Duisenberg, De Cliniclowns en Ruud de Wild zich nu de woede op de hals gehaald van niemand minder dan de ouders van Rachel 'ik doe het voor Dré' Hazes. In zijn column in dagblad Metro toont hij ‘exclusieve’ fragmenten van het boek dat de ouders van Rachel hebben geschreven, en zich daarmee aansluiten in de steeds groter wordende rij bloedzuigers en lijkenpikkers die zich door de dood van André Hazes willen verrijken.
De ouders van Rachel Hazes, Jan en Friedel van Galen, zijn al een poos bezig met een publicatie waarbij hun eigen dochter het moet bezuren. De drie leven sinds de dood van André op voet van oorlog. Rachel wil nu van haar ouders 100.000 euro ontvangen voor het veroorzaakte leed.
Koelman kreeg vandaag persoonlijke mail van deze Statler en Waldorf waarin door de berg taalfouten te lezen valt dat de columnist zich op kan maken voor juridische stappen van Rachel’s ouders tegen de gelauwerde cursiefjes schrijver. Koelman ziet een eventuele rechtsgang vol vertrouwen tegemoet, aangezien hij eerder met dit bijltje heeft gehakt en tot nu toe altijd zegevierde.
Treuriger is dat SBS-shownieuws en RTL-Boulevard waar men nog iets van journalistieke inhoud van mag verwachten, op het nieuws zijn gedoken als ware het een enorme journalistieke rel.
Koelman die onder andere bekendheid vergaarde met zijn humoristische brandbrieven blijft er zelf rustig onder en zegt: "Ik praat nooit inhoudelijk over mijn columns. Er staat wat er staat. De realiteit is soms wilder dan de wildste fictie. Daar kan ik ook niets aan doen."
Als die moeder nog ff doorrookt dan lijkt ze op Yvonne van Hertum.quote:
Dat vroeg ik mij net ook af!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik hier nog niet gepost?
Warmde hij niet eens die knackworstjes van Unox op?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:42 schreef crohntje het volgende:
<knip>
Dré kon niet tegen warm eten. Daar ging hij van spugen.Hij at dus altijd brood.
ook echt een mail vol taalfoutenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef Suko het volgende:
Friedel heeft echt niet de gaten dat het om een column gaat, wil ook een rectificatie. Ach ach, geeft niks mevrouw Friedel, niet iedereen heeft genoeg herseninhoud om te zien/weten/herkennen wat een column en satire is, maar zijn jullie wel fris bezig dan....Ouders Rachel Hazes gaan columnist Luuk Koelman slopen
[..]
Bron
quote:Rachel Hazes klaar met negativiteit
Uitgegeven: 30 september 2008 08:43
Laatst gewijzigd: 30 september 2008 10:34
AMSTERDAM - Rachel Hazes trekt zich niets aan van de negatieve berichten die de afgelopen weken over haar zijn geschreven. "Het klinkt heel raar, maar op de een of andere manier kunnen mensen mij niet meer kwetsen", zei de weduwe van André Hazes maandag in RTL Boulevard.
Rachel was de laatste tijd veel in het nieuws omdat haar ouders een onthullend boek over het leven van hun dochter willen publiceren met 'schokkende feiten'.
Ook een columnist van het dagblad Metro liet zich negatief uit over de weduwe van de volkszanger. Donderdag beweerde hij in zijn column dat Rachel onder het toeziend oog van Hazes vreemd zou zijn gegaan met de bodyguard van de zanger.
"Het interesseert me allemaal niet meer", verklaart Rachel. "Mijn kinderen en de mensen die ik lief heb weten beter."
Erfenis
Rachel raakte eerder al in opspraak vanwege haar starre houding tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken. "Het enige wat ik doe is zijn erfenis bewaken", stelt ze.
"Wat mensen vergeten, is dat ik een hele hardwerkende moeder ben. Het draait bij hen enkel om tekortkomingen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |