quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een verlepte kop heeft ze ook. En ze maakt geen enkel woord af, als ze praat. Meh Mar wah sut gewoo goe. Nik vah gemerk da hijh zulk dinge dee.
En van dat hele verhaal begrijp ik de ballen. Zoals hierboven al werd geopperd: ze was toch nog hartstikke jong toen ze André begon te pijpen? En volgens haar eigen verhaal trouwde ze al vrij snel met H6 nadat ze het met Mar had uitgemaakt. Vanwaar al die haast?
Pijpen, pijpen, pijpen! Stokslobberen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef crohntje het volgende:
Alsjeblieft zeg...kan het iétsjes minder???
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pijpen, pijpen, pijpen! Stokslobberen!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef crohntje het volgende:
[..]
Dat is toch echt hoe vrouw Ellen ze betrapt heeft heur. Raggel liet haar warme tongetje rond Andrés kloppende knakworst dartelen. Haar huigje trilde van genot tegen Andrés pulserende verlangen. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:12 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ergens in 1983 dus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef crohntje het volgende:
Rachel is van 3 maart 1970..(Wikipedia). Dus 19 jaar, is wel keurig toch?
Wanneer begon ze met Andre te rommelen?
Hou op, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch echt hoe vrouw Ellen ze betrapt heeft heur. Raggel liet haar warme tongetje rond Andrés kloppende knakworst dartelen. Haar huigje trilde van genot tegen Andrés pulserende verlangen. Het is niet anders.
Pas als je het ook vóelt, moet je je zorgen gaan maken.quote:
Rachel, ben jij dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pas als je het ook vóelt, moet je je zorgen gaan maken.![]()
Dat je de tinteling van Hazes grove worst haast op je tong proeft. En dat je, als je je ogen sluit en je even concentreert, zijn kroonjuwelen ritmisch tegen je kin voelt veren, steeds sneller en harder en sneller en harder. En dat je, als je nog even beter je best doet, Andrés woeste schaamhaar tegen je lippen voelt kriebelen, als kleine spinnenpootjes, verpletterd tussen zwoegend huid en plakkerig nat van speeksel, zweet en zaad.
Dan heb je echt een te groot inlevend vermogen, vind ik.
Jezus, ik word er nu zelf ook wat onpasselijk van![]()
Wat zij zegt.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pas als je het ook vóelt, moet je je zorgen gaan maken.![]()
Dat je de tinteling van Hazes grove worst haast op je tong proeft. En dat je, als je je ogen sluit en je even concentreert, zijn kroonjuwelen ritmisch tegen je kin voelt veren, steeds sneller en harder en sneller en harder. En dat je, als je nog even beter je best doet, Andrés woeste schaamhaar tegen je lippen voelt kriebelen, als kleine spinnenpootjes, verpletterd tussen zwoegend huid en plakkerig nat van speeksel, zweet en zaad.
Dan heb je echt een te groot inlevend vermogen, vind ik.
Jezus, ik word er nu zelf ook wat onpasselijk van![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, mannen met zúlke dikke buiken hebben geen grove worst hoor, hooguit een soort bierbommetje
En men maakt mij niet wijs dat Roggel niets van dit alles wist zoals ze beweerd, bollocks! Straatje-schoon-veeg-geklets...voor als het boek toch gepubliceerd mag worden.quote:Rachel Hazes heeft een relatie gehad met de geliquideerde crimineel Marco Eijk. ‘Hij heeft haar altijd een leuk wijf gevonden,’ zegt een goede vriend van Eijk in de Revu die woensdag in de winkel ligt.
In de jaren tachtig deed de Delfste drugshandelaar Marco Eijk onder andere zaken met Klaas Bruinsma. ‘Ik word de Pablo Escobar van Nederland,’ had Eijk begin jaren negentig eens geroepen. In Delft zien zijn vrienden hem in steeds grotere en duurdere auto’s rijden. Naast auto’s zijn vrouwen Eijks grote liefde. ‘Iedereen wist dat je bij de vrouwen van Marco uit de buurt moest blijven,’ zegt een oud-Delftenaar, ‘ik ben zelf een keer bijna in zee gegaan met een hele mooie ex-vriendin van hem, een halfbloedje. Ze was boos: Marco had haar gedumpt, ze was op zoek naar een nieuwe vriend. Maar daar durfde ik mijn vingers toch niet aan te branden.’
Een van de eerste moordzaken waarbij de naam van Marco Eijk wordt genoemd heeft te maken met de Kaapverdische ex-vriendin van Eijk. Het speelt in het Haagse en Delftse milieu, vermoedelijk omstreeks 1989. Een zekere Peter van de Berg wordt in zijn auto doodgeschoten. De schutter vroeg hem eerst om een vuurtje en gaf hem vervolgens de volle laag. Van de Berg zou wat ‘bijdehand’ hebben gedaan, wat erop neerkwam dat het meisje werd mishandeld en dat ‘sommige mensen’ daar niet zo blij mee waren. Overigens wordt Eijk hiervoor nooit vervolgd.
Het is in de periode dat Eijk ook een oogje heeft op Rachel Hazes die dan al geruime tijd een relatie heeft met de Amsterdamse volkszanger. Zij is dan een jaar of achttien en ook wel gecharmeerd van hem, maar op dat moment blijft het bij een korte relatie, Rachel blijft bij Hazes. Waarbij ook een rol kan hebben gespeeld dat Eijk in april 1991 wordt opgepakt en voor zes jaar achter de tralies verdwijnt. In oktober van dat jaar trouwt Rachel met Hazes. Eijks liefde voor haar is daarmee overigens niet voorbij. ‘Hij heeft haar altijd een leuk wijf gevonden,’ zegt een goede vriend van Eijk. In 2003, als de relatie van André en Rachel op een dieptepunt is beland en ze enige tijd gescheiden leven, pakken Eijk en Rachel de draad weer op. De ontmoetingen spelen zich meestal af in een hotel in Vinkeveen, maar het wordt ook nu geen serieuze langdurige relatie, Rachel kiest uiteindelijk toch weer voor Hazes." revue.nl
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch echt hoe vrouw Ellen ze betrapt heeft heur. Raggel liet haar warme tongetje rond Andrés kloppende knakworst dartelen. Haar huigje trilde van genot tegen Andrés pulserende verlangen. Het is niet anders.
O god en als je dan pijpt dan bots je elke keer tegen die buik! En omdat er dan zo'n klein bierbommetje onder hangt, moet je bij elke pijphaal echt gráááven om 'm helemaal op te kunnen slokken! Lucht happen en gáán, lucht happen en gáán,lucht happen en gáán. Gatvergatvergatver!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, mannen met zúlke dikke buiken hebben geen grove worst hoor, hooguit een soort bierbommetje
Die kikker die ze heeft gezien als zijnde André was natuurlijk een terechte jaloerse gifkwekkerd, zie je wel, gangstasletje....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Is misschien niet eens zo gek dus dat grote Dré zo stik jaloers was, zijn intuïtie liet hem ook niet in de steek...
En dat voor een alcoholist die niks door had. HA!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Wat een levendige fantasie heeft Dude zeg (of is het gewoon levenservaring?), maar Rachel mag absoluut niet klagen want Hazes spoot gewoon Heineken als ze slikte
Ik denk ook dat hij het bij het rechte eind had ja - gesteld dat het waar is, van zijn jaloezie. Beweerden haar ouders dat nou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Is misschien niet eens zo gek dus dat grote Dré zo stik jaloers was, zijn intuïtie liet hem ook niet in de steek...
En dat voor een alcoholist die niks door had. HA!
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?
(serieuze vraag btw)
Ja ik denk dus van wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?
(serieuze vraag btw)
\quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef crohntje het volgende:
Rachel is van 3 maart 1970..(Wikipedia). Dus 19 jaar, is wel keurig toch?
Wanneer begon ze met Andre te rommelen?
ze is 7 jaar ouder maar dan dat ik ben . ik was echt geschokt toen ik dat las; wat een ouwe kop heeft ze zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:36 schreef Ole het volgende:
[..]
\
ze is exact een half jaar jonger dan ik...
demn ik dacht eik dat ze 10 jaar ouder was
Nou, ze zal de geentjes wel hebben van ma lief...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat krijg je als je onder de zonnebank woont.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch fijn voor Dré dat ie zo'n uitzinnig sexleven had toch, met dat papyrusvel.![]()
Ik ben een beetje misselijk![]()
quote:Roxeanne Hazes heeft al drie jaar vast vriendje
Uitgegeven: 10 oktober 2008 17:51
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2008 17:51
AMSTERDAM - Hoewel ze pas 15 jaar oud is, heeft Roxeanne Hazes al drie jaar vaste verkering. "Ik ken die jongen al bijna vier jaar", verklapt ze. "Ik ken hem van ijshockey, hij zat bij mijn neef in het team."
Haar vriendje komt niet uit de entertainmentwereld. "Het is niet iemand uit de showbizz, helemaal niet zelfs", benadrukt de dochter van wijlen André Hazes. "Ik weet niet of ik daar ooit voor zou kunnen vallen. Ik moet er niet aan denken dat een jongen hetzelfde doet als ik. Dan word ik echt jaloers."
Roxeanne ervaart haar vaste relatie niet als verstikkend. "Ik heb een vast vriendje, maar dat betekent niet dat ik niet lekker ondeugend ben. Ik ben nog jong en kijk nog gewoon naar jongens."
De jonge brunette begon vorig jaar haar zangcarrière met haar deelname aan 'So you wannabe a popstar'. Nadat ze als vierde eindigde in de zangcompetitie, bracht ze de single 'Ik hou van jou' uit.
Dagelijks onder de UV lampen doet wonderen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:49 schreef cindy10 het volgende:
1970.......slecht 1 jaar ouder als ik.....godsallemachtig hoe kan iemand zo snel aftakelen??
Ze is jonger dan m'n moeder...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef bluejean het volgende:
Rachel uit 1970??!Nondeju, ik dacht dat ze minstens 10 jaar ouder was. Zo oogt ze wel iig.
ben jij al zo oud!!?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Raggel is gewoon jonger dan ik. Fuck that!
Ja. Wat een bende is het leven toch.quote:
Troost je met de gedachte dat jij er zeker 25 jaar jonger uitzietquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Raggel is gewoon jonger dan ik. Fuck that!
klopt maar ze is uit '70! dan ziet ze er wel errug verweerd uit al hoor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef Loedertje het volgende:
Aan de andere kant, misschien ziet Vanessa er zonder botox ook wel uit als 65 , Raggel kiest er tenminste niet voor om zich te laten omringen door plastische chirurgen (terwijl het voor de chirurgieopleiding best interessant oefenmateriaal zou zijn of als uitdaging tijdens een examen, als je dáár nog iets van kan maken dan ben je geslaagd.)
nee dat scheelt idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Raggel er zo uitziet. Geeft mij een goed gevoel om te weten dat ik twee jaar ouder ben, maar er tien jaar jonger uitzie.
Ik heb dan ook niks meegemaakt in mijn leven.
Schateren!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat je prins ineens in een kikker veranderd is anders een hard gelach hoor.![]()
Ernstig!quote:
Eeuwig 39?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik voel me trouwens best lekker, zo op m'n 39e.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eeuwig 39?
Heb jij trouwens de 24e sept op Bodrum gevlogen?
Als het misgaat dan heb je altijd nog een stukje leer wat je niet meer hoeft te bewerken voor een tasje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
hoeft het niet zeg?
als ze rachel straktrekken, houden ze zoveel vel over dat ze er nog één van kunnen maken
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn kat; als we van jou nou eens een geinig kleedje maken voor bij de openhaard, wat zou je daarvan vinden? En weet je wat hij zei? We hebben geen openhaard, zak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als het misgaat dan heb je altijd nog een stukje leer wat je niet meer hoeft te bewerken voor een tasje.
Heh muts, waarom mail je me dan niet? Ik had wat kunnen ruilen enzo. Was wel zo gezellig geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eeuwig 39?
Heb jij trouwens de 24e sept op Bodrum gevlogen?
quote:Rachel Hazes wil 'bloedbonje' niet bijleggen
Uitgegeven: 19 november 2008 12:50
Laatst gewijzigd: 19 november 2008 13:45
AMSTERDAM - Rachel Hazes denkt niet dat het ooit nog goedkomt tussen haar en haar ouders. "Ik heb bloedbonje met mijn ouders, ze zoeken het maar uit", zo zegt de weduwe van volkszanger André Hazes woensdag tegen Story.nl.
Op de vraag of er in de toekomst nog een verzoening in zit, zegt ze: "Ik weet het niet, het zal heel moeilijk worden."
Hazes staat op voet van oorlog met haar ouders sinds zij bekendmaakten dat ze een onthullend boek over hun dochter willen uitbrengen. Of dat boek er ooit gaat komen, is nog maar de vraag.
Smartengeld
In september liet Hazes weten een ton smartengeld te eisen op het moment dat haar familie de plannen doorzet. Het gerucht gaat nu dat de ouders van Hazes het boek toch niet gaan uitbrengen.
Het maakt Hazes niet meer uit of het boek er nou komt of niet. Volgens haar is het kwaad al geschied. "Ze zouden zo'n boek niet moeten willen schrijven. Het doet me echt pijn wat mijn ouders doen. Ze steken drie messen in mijn hart", zo zegt ze op de website van het weekblad.
Doodzondes
Hazes vraagt zich daarnaast af wat haar ouders zo graag willen onthullen over haar. "Ik heb misschien niet het meest standaard leven geleid, maar het zijn geen doodzondes die ik heb begaan. Ik heb geen bank overvallen en niemand vermoord."
Voorlopig niks.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef Ole het volgende:
Ik vraag me toch wel af of dat boek er uberhaupt gaat komen
Het laatste natuurlijk en ze hopen zo op een verzoening met Roggel. Roggel was echter zéér stellig: ze wenst geen verzoening met haar ouders.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Ole het volgende:
Ja, dat zal het zijn![]()
Ik denk dat ze te weinig dirt hebben over hun dochter.
Of zou dan toch tot ze zijn doorgedrongen dat dit op zijn minst niet bevordelijk is voor de relatie met hun kleinkinderen?
quote:Rachel Hazes vreest boek van ouders niet.
Rachel Hazes blikt terug op een roerig 2008. "Het allermooiste moment was dat Rox en Dreetje tijdens het Samen met Dré-concert in de voetsporen van hun vader traden”, vertelt de weduwe van volkszanger André Hazes trots. Het slechtste moment? Met een reactie op het boek dat Rachels ouders over haar zouden schrijven, neemt ze een voorschot op 2009: "Ik ben er niet bang voor. Tenminste, als ze de waarheid schrijven.”
Haar missie is nog altijd: Andrés erfgoed met toewijding en liefde bewaken. „Samen met Dré was prachtig om te doen, maar niet altijd makkelijk”, herinnert Rachel zich. „Het kostte veel tijd, energie en emotie. Maar als je ziet hoe dankbaar de fans reageerden, ben ik trots dat we dit met elkaar hebben kunnen realiseren.”
Ze glimlacht: „Wát de mensen ook zeggen, ik handel zoals Dré het gewild zou hebben. Tijdens de feestdagen, waar hij zoveel van hield, kijk ik tevreden terug. Ik weet zeker dat Dré vindt dat Rox, Dreetje en ik het goed hebben gedaan. Voor Dré stond in deze periode zijn gezin centraal. André wilde graag véél versiering en dat deden we dan ook altijd. En nu nog: thuis en op de zaak hebben we een kerstboom en ontelbare lichtjes.”
Rachel, die nog altijd zielsveel van haar in 2004 overleden echtgenoot houdt, vervolgt: „Alle dagen van het jaar brand ik een kaarsje voor André. Daarnaast steek ik er ook eentje op voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben, zoals Mary Borsato. Ze moet binnenkort voor de derde keer onder het mes met haar heup. Ik hoop dat ze daarna eindelijk van haar pijnen zal zijn verlost. Ik vind dat zo’n mooie, positieve vrouw.”
quote:Rachel had zeker contact met moeder
Geen koude kikker
De moeder van Rachel Hazes is dinsdag geopereerd aan longkanker. Volgens de bladen laat Rachel dit alles koud. Haar vader laat aan RTL Boulevard weten dat Rachel wél contact heeft gezocht.
De roddelbladen laten deze week weten dat Rachel zich niet zou bekommeren om het lot van haar moeder. Er is enigszins sprake van een ruzie tussen Rachel en haar ouders. Dit alles door een boek dat Jan en Friedel van Galen over hun dochter willen uitbrengen.
RTL Boulevard sprak met de vader van Rachel en die laat weten dat de weduwe van volkszanger André Hazes weldegelijk contact heeft gehad met haar ouders. Dit ondanks de verslechterde relatie.
Jan vertelt ook dat het behoorlijk slecht gaat met zijn vrouw. Gisteren is een long van Friedel verwijderd.
Ik zat dat vanmiddag ook te lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Elounda het volgende:
Ik zit het net te lezen in de Privaat.
Treurig...
En dat zou best eens kunnen. Op Shownieuws wordt gezegd dat de band tussen Raggel en mams altijd goed is geweest, zelfs 2 handen op één buik. Alleen paps is klaar met z'n dochter, hij heeft haar niets meer te zeggen. Hij wilde het boek schrijven, en Mams zat alleen maar tussen Raggel en hem, ach gut. Lijkt er erg op dat alles vet is overdreven, mogelijk misschien ter promotie van uh, tja...hoe zal ik het zeggen....Raggel? Ik hou het 't maar op dat mams ziek is en kan Raggel daarom voluit via de media 'los' over mams (die vond het zo erg dat mams tegen haar zei dat als ze misschien chemo krijgt of bestraald wordt ze haar haar verliest, pffff alsof dát het ergste is) haar toyboy, haar kids, en de rest is flauwe kul. En dat boek (als het waar is en dat ga ik nu ook dus betwijfelen), best mogelijk dat ze er met z'n drietjes mee bezig zijn, als mams weer boven Jan is, publiciteit genoeg gehad en zal nog wel even duren. . Leugenachtig labiel zooitje...quote:
Ik 'vrees' het ook, als er maar over ze geluld wordt kennelijk, wat kan het schelen. Echte kommer en kwel, dáár gaat 't om, als ze dan in de spotlights willen geef het volk dan ook waar voor het geld. In de goot liggen, rechtszaken, onthullingen...weet je veel, misshien komt paps nog met een 'exclusive' maar ik denk 't niet, of lover Niccola blijkt een maffiosi, neu, voorlopig hebben ze gewoon niks te melden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben ze geen ruzie?
Shit
Ole, dat hoe-overleef-ik-de-soresloze-showbizz-topic kan weer open geloof ik.![]()
Ja ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Hebben ze geen ruzie?
Shit
Ole, dat hoe-overleef-ik-de-soresloze-showbizz-topic kan weer open geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |