quote:Ouders Rachel Hazes komen met onthullend boek
Uitgegeven: 10 september 2008 16:48
AMSTERDAM - Jan en Friedel van Galen brengen dit najaar een boek uit waarin ze alles onthullen over hun dochter Rachel, de weduwe van André Hazes.
"We zijn vergevorderd en ik heb al een uitgever", vertelt Van Galen in weekblad Privé. "Het boek zal alles vertellen en niets verzwijgen. Schokkend, dat mag je van me aannemen, maar wel de enige echte waarheid." De relatie tussen Rachel en haar ouders is sinds het overlijden van Hazes in een neerwaartse spiraal terechtgekomen. "We leven op dit moment op voet van oorlog met Rachel en dat is nog zachtjes uitgedrukt", verklaart de vader van de weduwe.
De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken. "Er is meer, veel meer", zegt Van Galen. "Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten."
Juridische maatregelen
Rachel vindt het belangrijk om de nalatenschap van haar man te beschermen en deinst niet terug voor juridische maatregelen.
De weduwe beschuldigde begin vorig jaar de fansite AndréHazesFan.nl ervan beeld- en geluidsmateriaal van Hazes onrechtmatig te hebben gebruikt.
Wat precies in het boek naar buiten gebracht zal worden is nog niet bekendgemaakt. "We hebben bij de uitgeverij moeten tekenen dat we niets over de inhoud zullen prijsgeven", stelt Van Galen. "Ook niet wanneer het uitkomt en waar het over gaat."
Verbaasd
De manager van Rachel reageert verbaasd op de uitlatingen van de ouders van haar cliënte. "O wat grappig", lacht ze.
"Rachel heeft het interview niet gelezen en dat gaat ze ook niet doen. Ze heeft dus ook geen behoefte om op het artikel te reageren."
(c) Novum
quote:De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken
Dit is pas het begin yvonne, mark my words!quote:
Of Rachel vond die jeep met Bullbar egenlijk niet zo charmant.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Laat me raden: Rachel vond Hazes maar een flapdrol en bleef alleen bij hem voor z'n centen?
Hope soquote:Op woensdag 10 september 2008 17:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit is pas het begin yvonne, mark my words!
enandersikwelquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:24 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat Rachel André makkelijk onder tafel zoop
Was ook het eerste dat in me opkwam, je eigen kind voor het hele land zwart maken...quote:Op woensdag 10 september 2008 19:25 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, hoe kan je het je eigen dochter aan doen?
Oh ja, geld...
Nee, Pappa en Mamma Raggel hadden een slagerij in Rotterdam en waren enorme Andre H. fans.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:07 schreef Haaibaaike het volgende:
En papa van Rachel, was hij niet de manager ? van André?
Tweede vrouw van en moeder van tweede kind.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ellen
jaja, slechte tvp, ik weet
Ellen was Dré zijn tweede vrouw...zijn eerste heette Annie. Ellen is helaas overleden..Melvin hun zoon heeft geen ouders meer zowel André en Ellen zijn overleden..quote:Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ellen
jaja, slechte tvp, ik weet
Met die "pushbar"quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Die moeder van Rachel was het hoogtepunt in de befaamde documentaire over Andre Hazes. Geweldig hoe ze voortdurend door het beeld liep met die bril
En ik herinner me vaag iets met een geweldige scene aan het eind waarin ze een auto gaan kopen ofzo.
Serieusquote:Op woensdag 10 september 2008 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ellen was Dré zijn tweede vrouw...zijn eerste heette Annie. Ellen is helaas overleden..Melvin hun zoon heeft geen ouders meer zowel André en Ellen zijn overleden..
Ja serieus..ik geloof dat ze kanker had ..maar zekers weten doe ik het niet. En idd veels te jong.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
SerieusDat wist ik dus niet. Veel te jong dan toch.
Ze had borstkanker en is overleden toen ze nog maar 47 jaar oud was.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja serieus..ik geloof dat ze kanker had ..maar zekers weten doe ik het niet. En idd veels te jong.
Jééézus. Ik hoopte dat dat soort mensen alleen maar in slechte tv-series en leuke stand-up acts bestondenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef Plastic_Power het volgende:
[ afbeelding ]
terugvindfriedel
Beetje Friedel Veerkamp, de zus van Nel...quote:Op woensdag 10 september 2008 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jééézus. Ik hoopte dat dat soort mensen alleen maar in slechte tv-series en leuke stand-up acts bestonden.
Friedel.
dacht ik al dat ze kanker had...maar zeker weten deed ik het niet ..47 jr pfff wat jong.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
Ze had borstkanker en is overleden toen ze nog maar 47 jaar oud was.
Whaaaquote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef Plastic_Power het volgende:
[ afbeelding ]
terugvindfriedel
Ja, die docu!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Die moeder van Rachel was het hoogtepunt in de befaamde documentaire over Andre Hazes. Geweldig hoe ze voortdurend door het beeld liep met die bril
En ik herinner me vaag iets met een geweldige scene aan het eind waarin ze een auto gaan kopen ofzo.
Je vergeet in die tattoos van die kids.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:14 schreef noekje het volgende:
Oeh!![]()
Zijn as gaat zich omdraaien in de zee, op land en in de lucht.
Oh ja, die heeft Rachel toch ook?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je vergeet in die tattoos van die kids.
Ja, hoe is het daar eik mee afgelopen?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:07 schreef Toeps het volgende:
Hoi! Bitchfight! Na Roshjanna versus Angela de volgende smakelijke bitchfight!
Angela stond prachtig in de Beau Monde met een heel lief interview. Patrick bewaart de placenta in de vriezer en zijn mokkel ging behoorlijk af in dat zwangere programma van Bridget.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hoe is het daar eik mee afgelopen?
Serieus?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Angela stond prachtig in de Beau Monde met een heel lief interview. Patrick bewaart de placenta in de vriezer en zijn mokkel ging behoorlijk af in dat zwangere programma van Bridget.
Angela is in the winning team.
Ja maar dat mocht ze eigenlijk niet zeggen van Pat maar dat deed ze lekker toch. Hihiquote:Op donderdag 11 september 2008 10:30 schreef verita het volgende:
[..]
Serieus?Lekker gezellig naast de kroketten
Zie je?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat mocht ze eigenlijk niet zeggen van Pat maar dat deed ze lekker toch. Hihi
Opeens leek Bridget warm en normaal naast haar. Dan weet je dat er iets mis is.
Dat was toch bij Herman Broodquote:Op donderdag 11 september 2008 10:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je vergeet in die tattoos van die kids.
Wij ook van jou staticquote:
Nee, was hierbij. Dat jochie was pas 7 of zo, toen ie die tattoo kreeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat was toch bij Herman BroodDie z'n vrouw heeft een tattoo met zijn as.
Overigens TVP
quote:(10-9-2008) RACHELGATE! Het onmogelijke lijkt nu toch staan te gebeuren! De ouders van Rache hazes keren zich tegen hun dochter in een alles onthullend boek over het leven en het huwelijk van Andre Hazes en Rachel. De aanleiding tot de ruzie zou zijn dat Rachel Hazes haar beide ouders, Jan en zijn vrouw Friedl, een jeep cadeau zou hebben gedaan die zij na enkele weken alweer van de hand deden. Daarop zou Rachel zo boos zijn geworden dat ze heeft gezegd nooit meer iets met haar ouders te maken te willen hebben. En nu hebben die ouders dus besloten de waarheid te vertellen over hun dochter en Andre Hazes in een alles onthullend boek!
LEES OOK: GAAN HAAR OUDERS DIT OOK VERTELLEN IN BOEK? RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOEN ZIJ 12 WAS!
De boosheid van Rachel Hazes over het van de hand doen van de jeeps werd nog eens extra gevoed door het feit dat haar ouders het geld dat de jeeps opleverden in eigen zak zouden hebben gestoken. De toen ontstane ruzie zou ook de reden geweest zijn dat beide ouders niet bij het recente Hazes-concert in de Arena aanwezig waren. Het was Evert Santegoeds, hoofdredacteur van weekblad Prive, die vanochtend in zijn showbizzrubriek bij Edwin Evers op Radio 538 het nieuws over het ophande zijnde boek naar buiten bracht. En ook zijn weekblad schrijft deze week over HET BOEK!
Santegoeds: “Rachel, oftewel de Rotterdamse slagersdochter Rachel van Galen, kreeg André Hazes als het ware met de paplepel ingegoten. Haar ouders waren Hazes-gekken van het eerste uur: zelfs op hun verpakkingspapier prijkte een foto van André. Ze bezochten regelmatig optredens en sleurden de kleine Rachel, 19 jaar jonger dan Hazes, steevast mee.
Als vaste fans kregen ze de zanger vaak te spreken. Het opgroeiende tienermeisje bleef haar held regelmatig ontmoeten en had hem al snel ingepakt. Na Andre’s scheiding van zijn tweede vrouw Ellen werd ze uiteindelijk zijn derde en laatste vrouw. Na RATTENGATE komt RACHELGATE, nu de ouders van de HAZES-weduwe hebben toegegeven een boek te schrijven over hun bloedeigen dochter!
Sinds meer dan een jaar hebben slager JAN en zijn vrouw FRIEDEL, wier opvallende bril nog een hoofdrol speelde in de film over ANDRÉ, al geen contact meer met Rachel. En evenmin met haar twee kinderen. Hun kleinzoon DREETJE en kleindochter ROXEANNE zien zij alleen nog op televisie! Ik kon mijn oren niet geloven, toen ik dit hoorde en Jan en Friedel ook toegaven bezig te zijn met hun boek. Zij kondigen aan ALLES OVER HUN DOCHTER te zullen onthullen!
Ik vind het een bizarre zaak en het lijkt me een van de grootste familieruzies in de showbizz worden die ooit openlijk is uitgevochten.
LUISTER NAAR HET VERHAAL DAT EVERT SANTEGOEDS OVER RACHELGATE VERTELDE BIJ EDWIN EVERS!
LEES OOK: GAAN HAAR OUDERS DIT OOK VERTELLEN IN BOEK? RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOEN ZIJ 12 WAS!
Ole, weet zo'n smeuige verhaal wel te vinden héquote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Wij ook van jou static![]()
Dit soort topics zijn de slagroom op de SHO-taart![]()
Roxeanne en Dré jr hebben een tattoo op hun arm een kleintje maar, met André's as erin..quote:Op donderdag 11 september 2008 12:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat was toch bij Herman BroodDie z'n vrouw heeft een tattoo met zijn as.
Overigens TVP
Knakworstquote:Op donderdag 11 september 2008 14:13 schreef Sjeen het volgende:
*knakworst en bier erbij neemt...
Ik zeg, ik hou d'r van. Kwam gister nog een vriend van me tegen. Die is journalist bij die wakkere krant, en werkte voor de Privé pagina. Misschien gaan we het boek wel kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, weet zo'n smeuige verhaal wel te vinden hé
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Roxeanne en Dré jr hebben een tattoo op hun arm een kleintje maar, met André's as erin..
Dan vraag je of ze het willen inpakken omdat het een cadeau is; je zou immers voor jezelf noooooooooooit zo'n boek kopenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Weer wat geleerdWist dat nog niet...wat een paupers ook eigenlijk zeg. Ben wel benieuwd naar dat boek, maar denk niet dat ik me ermee onder mijn arm durf te vertonen in de boekwinkel
quote:De Knapperd van de WeekHome
Wie o wie is het deze week?
9 oktober 2005
Ze is waarschijnlijk ooit ergens geboren, vrijwel zeker in Rotterdam. Ze was gedoemd om altijd onbekend te blijven, totdat ze die éne kans die zij in haar leven zou krijgen greep. Ze koppelde haar toen twaalfjarige dochter Rachel aan André Hazes en sindsdien is ze een bekende verschijning voor alle Hazes-fans.
Iedereen die 'Zij gelooft in mij' (de film over André Hazes van John Appel, een aanrader!) gezien heeft, is het er over eens: zij is het absolute voorbeeld van de enge schoonmoeder. Eén van de mooiste quotes uit de film komt uit haar mond: als André en Rachel weer eens ruzie hebben en André eigenlijk doodongelukkig is met alles en wil stoppen met de muziek en alle ellende eromheen, vertelt ze hoe erg dat zou zijn, hoe zij lijdt onder de zorgen over een eventueel einde van André's muziekcarriëre, hoe haar man daar ook onder lijdt, wat het Rachel allemaal doet, hoe de (klein)kinderen dat zouden vinden en wat de financiële gevolgen zouden zijn. Helemaal aan het einde van haar verhaal over alle ellende die het stoppen van de zwaar depressieve André teweeg zou brengen zegt ze: "Oja, het is natuurlijk ook heel erg voor André zelf".
Vreemd genoeg is er op Internet maar heel weinig over haar te vinden, waarschijnlijk het gevolg van een soort van zelfcensurerend mechanisme. Voor deze knapperd moeten we het dus maar doen met wat screenshots uit 'Zij gelooft in mij'.
Het is net een buitenaards wezenquote:
*proest*quote:Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef rubbereend het volgende:ze kan zo in Mars Attacks
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Oho! Nietus. Ze is niet aardig, een golddigger en een inhalige feeks, dat wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Tvp natuurlijk.
By the way, in mijn studententijd had ik een bijbaan bij een brasserie in Rotterdam waar zij vaak (bijna dagelijks) kwam. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze erg aardig was, op het joviale af en a great tipper.
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:19 schreef doeka het volgende:
Verder is het natuurlijk wel leuk dat Pa & Ma Raggel een boek over hun brommerhelm dochter aan het schrijven zijn; ik wist niet eens dat ze konden lezen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef rubbereend het volgende:ze kan zo in Mars Attacks
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:58 schreef debuurvrouw het volgende:Ze is niet aardig, een golddigger en een inhalige feeks,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |