Bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef Mendeljev het volgende:
Foto's van MP als bewijsmateriaal!
Dan ga je toch lekker in je Wibra-spijkerbroek lopen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bewijsmateriaal.. Net alsof je die dingen niet herkent. Kijk gewoon wat je zelf aan hebt.
Na heel lang zoeken zeker!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb vorige week gewoon een spijkerbroek gekocht zonder witte vlekken?
Klacht ongeldig
Hoezo 'gaan nog enigszins' ? Wat is er nou mooi aan die vlekken, wie kan dat uitleggen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef mirved het volgende:
De broeken met beetje witte strepen of vale vlekken (niet te erg) gaan nog enigszins.
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Is TS dan het type wibra-spijkerbroek, houthakkers hemd en 'zgn 'stoere schoenen?
(ofwel: stereotype ambtenaar van 40+)
Gast, moet je eens door je stad (of dorp ) lopen en er op letten. Je voelt je heel alleen!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind die witte vlekken ook lelijk. Je staat niet alleen TS
Wel eenvoudig zelf te creeëren met wat schuurpapier.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Gast, moet je eens door je stad (of dorp ) lopen en er op letten. Je voelt je heel alleen!
Het is geen gezicht. En dan ook nog gecombineerd met truien of jassen vol met prints. (.
Vroeger moest je die bij de C&A halen als je moeder niet zo veel geld te besteden had en nu is dat gewoon de trend waar je 120 euro voor een truitje moet betalen..
Oostblok style of zo.
H&M? Die heeft ze iig nog wel. En ik vermoed dat J&J ook wel 'normale' spijkerbroeken heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |