Bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:11 schreef Mendeljev het volgende:
Foto's van MP als bewijsmateriaal!
Dan ga je toch lekker in je Wibra-spijkerbroek lopen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bewijsmateriaal.. Net alsof je die dingen niet herkent. Kijk gewoon wat je zelf aan hebt.
Na heel lang zoeken zeker!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb vorige week gewoon een spijkerbroek gekocht zonder witte vlekken?
Klacht ongeldig
Hoezo 'gaan nog enigszins' ? Wat is er nou mooi aan die vlekken, wie kan dat uitleggen?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef mirved het volgende:
De broeken met beetje witte strepen of vale vlekken (niet te erg) gaan nog enigszins.
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Is TS dan het type wibra-spijkerbroek, houthakkers hemd en 'zgn 'stoere schoenen?
(ofwel: stereotype ambtenaar van 40+)
Gast, moet je eens door je stad (of dorp ) lopen en er op letten. Je voelt je heel alleen!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind die witte vlekken ook lelijk. Je staat niet alleen TS
Wel eenvoudig zelf te creeëren met wat schuurpapier.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Gast, moet je eens door je stad (of dorp ) lopen en er op letten. Je voelt je heel alleen!
Het is geen gezicht. En dan ook nog gecombineerd met truien of jassen vol met prints. (.
Vroeger moest je die bij de C&A halen als je moeder niet zo veel geld te besteden had en nu is dat gewoon de trend waar je 120 euro voor een truitje moet betalen..
Oostblok style of zo.
H&M? Die heeft ze iig nog wel. En ik vermoed dat J&J ook wel 'normale' spijkerbroeken heeft.quote:
Met welke verf doe je dat, Dylon? Ik heb wel eens een broek zwart geverfd, dat was heel mooi gelukt. Maar daar had ik een speciale dylon verf voor, niet die uit die tinnetjes. Maar ik heb er nooit lichtblauw spijker van gezien, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:55 schreef Fha het volgende:
Daarom verf ik mijn broeken dus gewoon, dan zie je het niet meer
Echt niet! Ik vind ze redelijk representatief. Ik zie regelmatig nog veel lelijkere.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:12 schreef mercurial3 het volgende:
die in de OP zijn wel overdreven pauper hoor TS,
je hebt ook wel mooiere..
Waarom zitten er witte strepen op dan? Wat is daar mooi aan?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Met die onderste lijkt me weinig mis.
Levi's ?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een gewone spijkerbroek zonder bleekvlekken, maar ik kan ze inderdaad nergens vinden
Dat is een kwestie van smaak. Die broek zit in ieder geval niet vol met gaten en scheuren.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom zitten er witte strepen op dan? Wat is daar mooi aan?
Pics? Want ik zie wel genoeg donkere jeans zonder bleekvekken, maar ik zoek echt lichtblauw spijker..quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:09 schreef TheVotary het volgende:
Ben je eigenlijk nog steeds niet omgelegd door die harde baas die zo pissig was dat je zijn chick had gepimpt?
Dylon inderdaad, ik gebruik altijd van die uuh.. kartonnen pakjes. Ik verf mn broeken altijd zwart dus op de overige kleuren let ik niet zo.. Misschien moet je even rondsnuffelen op drogisterij.net daar hebben ze meestal meer keus dan in de winkel.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met welke verf doe je dat, Dylon? Ik heb wel eens een broek zwart geverfd, dat was heel mooi gelukt. Maar daar had ik een speciale dylon verf voor, niet die uit die tinnetjes. Maar ik heb er nooit lichtblauw spijker van gezien, of ligt dat aan mij?
Oke, thanksquote:Op woensdag 10 september 2008 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dylon inderdaad, ik gebruik altijd van die uuh.. kartonnen pakjes. Ik verf mn broeken altijd zwart dus op de overige kleuren let ik niet zo.. Misschien moet je even rondsnuffelen op drogisterij.net daar hebben ze meestal meer keus dan in de winkel.
Ik gebruik het ook voor mn banken en het werkt prima inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, thanksik ga even kijken! En ja die zwarte verf is super, heb een broek ooit eens zwart geverfd en supervaak gedragen en de kleur bleef er gewoon in
!
Bedoel je zoiets?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics? Want ik zie wel genoeg donkere jeans zonder bleekvekken, maar ik zoek echt lichtblauw spijker..
Ze hebben daar ook alleen de 'navy' kleurige.. Jammer!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook voor mn banken en het werkt prima inderdaadHoop voor je dat ze de kleur hebben die je zoekt
Nee, dat is te lichtblauw gebleektquote:Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Bah das jammerquote:Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook alleen de 'navy' kleurige.. Jammer!
Die 06 lijkt me ook wel wat, maar zou het dan nog wel echt spijkerstof lijken?
Ja inderdaad, ik heb sowieso nog wel een oude broek liggen waar ik een stukje uit kan knippen..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah das jammer![]()
Hmm ik zou het niet durven zeggen.. dan zou je het eigenlijk een stuk spijkerstof moeten kopen en het uit moeten proberen ofzo..
Geeft nietquote:Op woensdag 10 september 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb sowieso nog wel een oude broek liggen waar ik een stukje uit kan knippen..
Hoe verf jij het eigenlijk, (sorry voor alle vragen) in de wasmachine?
Want mn moeder heeft liever niet dat ik het in de wasmachine verf omdat we net een nieuwe hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |