quote:Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees trots op jezelf joh!!! Een ban is stoer enzo, en een ban voor weken al helemaal. Echt gaaf man.
En wat is je verwijzing naar een asiel toch de hele tijd? Een trauma overgehouden dat ze jou daar niet eens wilde hebben soms? Neem het je ouders niet kwalijk joh, ze hebben het op zn minst geprobeerd.
Of ben je een asielzoekertje zonder succes?
Keep asking and it will keep coming, dumb ass.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
sprakeloos.
hoeveel onzin kan er uit iemand komen_!
ga weg vies pedo'tjequote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Keep asking and it will keep coming, dumb ass.
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga weg vies pedo'tje
Ga in het bos kinderen opwachten ofzo, niet via fok!
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.
Schelden is tot daar aan toe, maar zo noem je mij niet.
Wees gewaarschuwd!!
pedtoquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
Wees gerust..quote:Op woensdag 10 september 2008 16:52 schreef appelsjap het volgende:
kom op maak er een melding van.
[..]
Wees gewaarschuwd!!
[..]
Wees gewaarschuwd!!
okquote:
I win, you lose!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Ochja, whatever....
Ik gedraag me lekker op ingeschat niveau, leuk hè!!
WHAHHAHAHAHA!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef .livvy het volgende:
Ga terug naar groep 3, pedo.
[ afbeelding ]
Pedo!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
Poeh hey, jij durft!!!quote:
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?quote:
jongens, jongens, kappen nu.quote:
PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOPEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
dit bewijst alleen maar hoe dom je bentquote:Op woensdag 10 september 2008 17:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?
Leg het me ff, uit want ik snap het niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |