quote:Op woensdag 10 september 2008 16:01 schreef Megumi het volgende:
Daarom ga ik het filmpje maar niet kijken
Dudequote:Op woensdag 10 september 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vind haar wel lief....
Dat dusquote:Op woensdag 10 september 2008 16:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Gewoon je zaadstaaf inbrengen. Met volle mond klinkt het vast beter.
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Nou, ik denk dat ze gewoon naar wat foto's van TS aant kijken was... Dat verklaart al een heuleboelquote:Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef Heathen. het volgende:
Wijven die zo lachen..... het laat weer eens zien dat vrouwen geen humor hebben en dus ook niet eens in staat zijn om goed te kunnen lachen.
Goede conclusie vind ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef Heathen. het volgende:
Wijven die zo lachen..... het laat weer eens zien dat vrouwen geen humor hebben en dus ook niet eens in staat zijn om goed te kunnen lachen.
-vies ge-gorgel-quote:Op woensdag 10 september 2008 16:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
ga jij nou maar naar het asiel, nutteloos poaardquote:
niet weerquote:
quote:
Hey minder begaafd hoopje ruft. Eindelijk weer ban-vrij?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga jij nou maar naar het asiel, nutteloos poaard
Post je hem hier nu ook al? Kankerlijer. Sterf met een gezwel in je kontgat.quote:
onee, ik ben de eerste die gebanned isquote:Op woensdag 10 september 2008 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey minder begaafd hoopje ruft. Eindelijk weer ban-vrij?
Dat je moeder je nooit verwisseld heeft met een vuile luier, verbaast me altijd nog. Opgedroogde urinevlek, dom tbheldje, onwetend misselijk makend kut-usertje.
Zie je zo weer in het forum-banmeld-topic
Wees trots op jezelf joh!!! Een ban is stoer enzo, en een ban voor weken al helemaal. Echt gaaf man.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
onee, ik ben de eerste die gebanned is, ik ben al zo vaak gebanned, voor weken. nu een keer een dagje.
Haha noobie, ga nou maar naar het asiel, meer jouw niveau.
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees trots op jezelf joh!!! Een ban is stoer enzo, en een ban voor weken al helemaal. Echt gaaf man.
En wat is je verwijzing naar een asiel toch de hele tijd? Een trauma overgehouden dat ze jou daar niet eens wilde hebben soms? Neem het je ouders niet kwalijk joh, ze hebben het op zn minst geprobeerd.
Of ben je een asielzoekertje zonder succes?
Keep asking and it will keep coming, dumb ass.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
sprakeloos.
hoeveel onzin kan er uit iemand komen_!
ga weg vies pedo'tjequote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Keep asking and it will keep coming, dumb ass.
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ga weg vies pedo'tje
Ga in het bos kinderen opwachten ofzo, niet via fok!
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.
Schelden is tot daar aan toe, maar zo noem je mij niet.
Wees gewaarschuwd!!
pedtoquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
Wees gerust..quote:Op woensdag 10 september 2008 16:52 schreef appelsjap het volgende:
kom op maak er een melding van.
[..]
Wees gewaarschuwd!!
[..]
Wees gewaarschuwd!!
okquote:
I win, you lose!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Ochja, whatever....
Ik gedraag me lekker op ingeschat niveau, leuk hè!!
WHAHHAHAHAHA!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef .livvy het volgende:
Ga terug naar groep 3, pedo.
[ afbeelding ]
Pedo!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
Poeh hey, jij durft!!!quote:
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?quote:
jongens, jongens, kappen nu.quote:
PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOPEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd!!
dit bewijst alleen maar hoe dom je bentquote:Op woensdag 10 september 2008 17:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?
Leg het me ff, uit want ik snap het niet....
Heulemaal niksquote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jongens, jongens, kappen nu.
Wat kan hij eraan doen dat de Nederlandse rechtstaat hem niet veroordeelt tot levenslang!
Hoezo dom dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dit bewijst alleen maar hoe dom je bent
Ga naar groep 3 idd, begin ff opnieuw, misschien dat je dan iets voor de maatschappij kan betekenen.
Succes!
Kom je hopelijk ooit nog wel achter!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoezo dom dan?
Ik zou echt niet weten wat jij nou gewonnen hebt?
Maar je weet het zelf schijnbaar ook niet, anders gaf je wel wat intelligentere antwoorden ipv ander mensen te quoten.
Kun jezelf niets origineels bedenken soms...
Damn je neemt er wel je moeite voor hè?quote:
Nee, denk ik niet. Tenzij jij het eindelijk eens zou vertellen..quote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kom je hopelijk ooit nog wel achter!
Omdat ik de voorzetjes geefquote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Heathen. het volgende:
Wie is appelsjap en waarom reageren jullie allemaal ineens als een stel infantiele apen die acht weken op enkel water leefden en nu een banaan spotten.
wie ben jijquote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Heathen. het volgende:
Wie is appelsjap en waarom reageren jullie allemaal ineens als een stel infantiele apen die acht weken op enkel water leefden en nu een banaan spotten.
roflquote:
Samenvatting? Ik durf niet te klikken, het klinkt teveel als 2 girls 1 cupquote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
rofl
ik dacht nu krijgen we het hoor
Puik usericon heb je!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Samenvatting? Ik durf niet te klikken, het klinkt teveel als 2 girls 1 cup
het is heul eng, ik zou niet kijken als ik jou was.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Samenvatting? Ik durf niet te klikken, het klinkt teveel als 2 girls 1 cup
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef EgoTrippin het volgende:
-neen-
Ik heb besloten niet te klikkenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef EgoTrippin het volgende:
-neen-
Lijkt wel een dolfijnquote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog zo'n lachert![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lachend_meisje.html
-720 kudos ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog zo'n lachert![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog zo'n lachert![]()
quote:Niets mis mee. Gewoon een vrolijk opgewekt tiepje
OMFG DUDE.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
2guys1hole, die staat eronder, daar moet je even op klikken.
Goddamn méng.
!
Jij hebt geklikt!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
OMFG DUDE.
Hoe kun je hierna nog normaal schijten
Daaronder.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij hebt geklikt!
Whehehe.
Shit is fakking niet normaal.
Niet normaalquote:Op woensdag 10 september 2008 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog zo'n lachert![]()
Ik weet dat sommige vrouwen lachen als een hinnikend paardquote:Op woensdag 10 september 2008 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
2Guys1Horse.
Als je ermee in de kroeg zit, en ze begint zo te schateren wel ja....quote:Op woensdag 10 september 2008 19:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Met zo'n meisje uit de OP zou ik me overigens kapot schamen denk ik dan.
Ja want het hebben van humor en de manier waarop iemand lacht heeft natuurlijk erg veel met elkaar te makenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef Heathen. het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ja want het hebben van humor en de manier waarop iemand lacht heeft natuurlijk erg veel met elkaar te maken.
De eerste?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef Heathen. het volgende:
[..]
De eerste die gepikeerd is.... een vrouw ;"0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |