quote:Op woensdag 10 september 2008 16:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Stadskrantverkopers, die meteen na de eerste euro naar de jumbo rennen om een lauwe brouwmeester te zuipen....
Hoe kan ik die vergeten om te vermelden, een van mijn allergrootste ergernissen. Helemaal als ze met meer zijn en ineens de doorgang (waar dan ook) totaal blokkeren, zonder dat ze zich daarvan bewust zijn. Mensen die sowieso niet opletten of er nog andere mensen in de buurt lopen zijn al ergerniswekkend.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef San0201 het volgende:
Slenterende mensen in de stad.
Mensen die ineens stil gaan staan zonder zichtbare reden
\quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oude wijven hebben er nogal een handje van om besluitloos voor een zebrapad te gaan staan staren naar het aankomend verkeer. En je ziet ze denken: zou die wel stoppen. JA TRUT ik stop wel
Ik stap anders altijd blindelings een zebrapad op en heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
\
Maar er zijn zat automobilisten die niet stoppen.
Die domme eikels die bij een oversteek plaats doorrijden, terwijl ze moeten stoppen, kunnen me echt kwaad makenquote:
Hahaha dat doe ik altijd jaquote:Op woensdag 10 september 2008 20:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Voetgangers die op het knopje van het stoplicht drukken, en vervolgens meteen door rood stappen met als gevolg dat het voetgangerslicht voor niets op groen springt na een minuut, en dat voor mij (de automobilist) op rood blijft voor niets.
Wat zijn dat voor posts dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
100.000 verkapte 'kijk mij postrechten hebben'-posts
Kinderen op zich heb ik niet zo'n problemen mee, het gaat meer om de ouders die de kinderen niet onder controle hebben, kinderen eindeloos laten janken, bleren, gillen en rennen, kinderen volproppen met snoep, vinden dat het kind meer kan als dat het echt kan etc.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Enslaved het volgende:
Uberhaupt kleine kinderen...
Wat een arrogantie zeg, daar doe je zelf hard aan mee oelewapper.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die alle mensen van een volk over één kam scheren. Aan dat gegeneraliseer ga ik me steeds meer ergeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |