quote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef karr-1 het volgende:
Pfff er zijn vele dingen waar ik me aan erger, elke dag weer
Mensen die 1 verdieping omhoog gaan met de lift
Mensen die boven aan een roltrap ineens stilstaan en verwonderd om zich heen kijken
Vouwfietsen in de trein
Mensen die in de 1ste klas staan of hangen zonder een 1ste klas kaartje
Mensen die overal op de grond roggelen
Muziek uit een mobiele telefoon zonder koptelefoon en dus slecht geluid
Dikke vrouwen in strakke truitjes
Laarzen over je broek ipv onder je broek
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.....
En weer verder, want er zijn vast nog genoeg ergernissen.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:16 schreef jordeeeh het volgende:
-Gillende kutkoters
-Racistische hardcore Sjonnie's die denken dat ze stoer zijn
-Allochtonen die denken dat ze stoer zijn
-Mensen die tijdens het eten kreunen/smakken of ook maar een klein beetje geluid maken
-Mensen die t altijd beter denken te weten
-Mensen die overal mee moeten opscheppen
-Mensen die eerst zeggen dat je te veel achter de pc zit, maar als er een probleem is met de computer van hen moet ik wel ineens even komen kijken
Zo dat was t even voor nu.
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die midden op een pad/weg stil gaan staan om gezellig met elkaar te kletsenVooral moeders rondom basisscholen hebben hier een handje van.
Vergeet de bejaarden met rollator of elektrische wagens nietquote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die midden op een pad/weg stil gaan staan om gezellig met elkaar te kletsenVooral moeders rondom basisscholen hebben hier een handje van.
Die paint is dan weer wel leukquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef J0ttem het volgende:
Tss, had ik zo'n mooie paint gemaakt en word t vorige topic vlak daarna gelocked :<
[ afbeelding ]
Je bent in de fase belandt dat je het ergeren verleert bent. Tering hoe lang reis jij al met de trein?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef J0ttem het volgende:
Tss, had ik zo'n mooie paint gemaakt en word t vorige topic vlak daarna gelocked :<
[ afbeelding ]
Om daar even van de andere kant tegen aan te kijken: voetgangers die stil gaan staan bij een zebrapad: je hebt voorrang, loop dan ook door.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
- Automobilisten die juist wat extra gas geven als ze een zebrapad naderen, om je nog snel even voor te zijn.
...
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Om daar even van de andere kant tegen aan te kijken: voetgangers die stil gaan staan bij een zebrapad: je hebt voorrang, loop dan ook door.
Er zijn er zoooveel die het wel doenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...
Oude wijven hebben er nogal een handje van om besluitloos voor een zebrapad te gaan staan staren naar het aankomend verkeer. En je ziet ze denken: zou die wel stoppen. JA TRUT ik stop welquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...
Mensen die alle mensen van een volk over één kam scheren. Aan dat gegeneraliseer ga ik me steeds meer ergerenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Stadskrantverkopers, die meteen na de eerste euro naar de jumbo rennen om een lauwe brouwmeester te zuipen....
Hoe kan ik die vergeten om te vermelden, een van mijn allergrootste ergernissen. Helemaal als ze met meer zijn en ineens de doorgang (waar dan ook) totaal blokkeren, zonder dat ze zich daarvan bewust zijn. Mensen die sowieso niet opletten of er nog andere mensen in de buurt lopen zijn al ergerniswekkend.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef San0201 het volgende:
Slenterende mensen in de stad.
Mensen die ineens stil gaan staan zonder zichtbare reden
\quote:Op woensdag 10 september 2008 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oude wijven hebben er nogal een handje van om besluitloos voor een zebrapad te gaan staan staren naar het aankomend verkeer. En je ziet ze denken: zou die wel stoppen. JA TRUT ik stop wel
Ik stap anders altijd blindelings een zebrapad op en heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
\
Maar er zijn zat automobilisten die niet stoppen.
Die domme eikels die bij een oversteek plaats doorrijden, terwijl ze moeten stoppen, kunnen me echt kwaad makenquote:
Hahaha dat doe ik altijd jaquote:Op woensdag 10 september 2008 20:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Voetgangers die op het knopje van het stoplicht drukken, en vervolgens meteen door rood stappen met als gevolg dat het voetgangerslicht voor niets op groen springt na een minuut, en dat voor mij (de automobilist) op rood blijft voor niets.
Wat zijn dat voor posts dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
100.000 verkapte 'kijk mij postrechten hebben'-posts
Kinderen op zich heb ik niet zo'n problemen mee, het gaat meer om de ouders die de kinderen niet onder controle hebben, kinderen eindeloos laten janken, bleren, gillen en rennen, kinderen volproppen met snoep, vinden dat het kind meer kan als dat het echt kan etc.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef Enslaved het volgende:
Uberhaupt kleine kinderen...
Wat een arrogantie zeg, daar doe je zelf hard aan mee oelewapper.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die alle mensen van een volk over één kam scheren. Aan dat gegeneraliseer ga ik me steeds meer ergeren
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Wat een arrogantie zeg, daar doe je zelf hard aan mee oelewapper.
vorige week ging ik met de bus stond ik bij de bushalte, kwam er zo'n kansloos kutkampertje van 14 ofzo aan. Ging hij met z'n paupertelefoon naar 1 of andere marocrap luisteren. Maar het was echt de meest zielige kanker "muziek" die ik ooit had gehoord. Je zag m ook in het rond kijken, "ziet iedereen mij, mensen kijk ik wil aandacht, kijk hoe stoer ik ben!". Na 5 min rondkijken en rondlopen bij de bushalte zette hij zijn muziek maar uit omdat hij geen aandacht kreegquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Muziek HARD aanzetten in de trein![]()
Maar dan ook echt op zn hards![]()
Daar kan ik me dus Rood aan ergeren
Ze staan nog wel eens in Grunn bij het museum (vlakbij het station). Dus dan roep ik altijd: "Nee, ik moet mijn trein halen!" (wat meestal ook gewoon waar is.)quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Komakie het volgende:
enqueteurs die in de stad lopen en je aan gaan spreken.
zout op man!
*checkt fobo*quote:Op donderdag 11 september 2008 23:42 schreef Maurari het volgende:
Ik erger me aan mensen in de trein bij wie ik niet op schoot mag zitten
Dat! Dat!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef On het volgende:Mensen met een Achmed the dead Terrorist ringtone.
Wordquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:21 schreef Maurice90 het volgende:
ik erger me aan:
- mopperende bejaarden.
- moeders of vaders die hun koters uitgebreid laten schreeuwen, janken, rondrennen etc, (met name in supermarkten).
- mensen die vreselijk uit hun bek stinken.
- oudere wijven die met hippe kleding denken dat ze nog 20 jaar zijn.
- mensen die stoere verhalen vertellen terwijl de helft allemaal is gelogen.
- ''achmed the dead terrorist'' en de nieuwe varianten daarvan.
- bejaarden in een auto die het verkeer onveilig maken.
- mensen die het poep van hun hond niet opruimen.
- dikke mormels in te strakke truitjes etc.
- politie
- nutteloze verhalen aanhoren van mensen die in de bus zitten.
etc.
etc.
(* har*** en spl***er)
Heb ik zo vaak. Ik ben homo maar als ik met een vrouw over straat ga, zijn we meteen een stel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef vencodark het volgende:
Nog 1. Mensen die er vanuit gaan dat als je als meisje met een jongen ergens loopt, dat je gelijk een stelletje bent.![]()
Alsof mannen en vrouwen, jongens/meiden niet gewoon vrienden kunnen zijn.
Die laatste hebben wel meer homo's en lesbiënnes last van denk ik. Als je weet dat een vriend of vriendin homo is dan zijn ze gelijk bang dat diegene vast ook op hun valt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak. Ik ben homo maar als ik met een vrouw over straat ga, zijn we meteen een stel.
En nog 1, mensen die er vanuit gaan dat ik als homo elke jongen wil bespringen die er is.
En mensen die op de grond spugenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:54 schreef Modus het volgende:
Mensen die hun peuken op de grond flikkeren.
Tijdje terug een busje gehuurd voor onze verhuizing. Reed dus met dat ding vol oude troep richting de vuilstort (gaan samenwonen dus een hoop oude aftandse meuk die weg kan), sta op de noordring bij een rotonde voor rood te wachten, knalt er net nog even een gastje op een scootertje met z'n anita achterop (zonder helm natuurlijk) vlak voor me langs. Ik sla rechts af, probeert 'ie me voor het einde van de weg nog even af te snijden, vanuit m'n blinde hoek knalt er dus weer diezelfde scooter voor me langs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef CasB het volgende:
Mensen die klakkeloos oversteken, zonder te kijken, of pas kijken als ze aan het oversteken zijn. Als ik op de fiets ben rem ik niet, met de auto misschien wel. Als ik m'n dag heb.
Precies. Veel mensen denk dat de ander "wel zal stoppen" of dat de ander hen wel gezien heeft etc. Kunt wat dat betreft niet voorzichtig genoeg zijn en gewoon geen risico's nemen. Hoeveel mensen zijn niet omgekomen doordat ze denken dat ze er nog wel ff door/langs kunnen en gewoon oversteken o.i.d.?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tijdje terug een busje gehuurd voor onze verhuizing. Reed dus met dat ding vol oude troep richting de vuilstort (gaan samenwonen dus een hoop oude aftandse meuk die weg kan), sta op de noordring bij een rotonde voor rood te wachten, knalt er net nog even een gastje op een scootertje met z'n anita achterop (zonder helm natuurlijk) vlak voor me langs. Ik sla rechts af, probeert 'ie me voor het einde van de weg nog even af te snijden, vanuit m'n blinde hoek knalt er dus weer diezelfde scooter voor me langs.
Echt, wat denk je nou, dat je het op je kutscootertje gaat winnen van een bus van meer dan 2000 kg? Echt, wat een idioot zeg. Dat je als voetganger meer rechten hebt dan een auto betekent niet dat je die rechten moet nemen. Als je je met je stomme kop dood laat rijden heeft die bestuurder daar, hoewel hij wel een ongewenst element uit de genenpoel verwijderd heeft, wel de rest van z'n leven last van.
Moet je op Rotterdam CS komen. Van de trein naar de metro heb je al 5 mensen gehad die je kranten willen aansmeren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
Krantenuitdelers die pontificaal boven aan de trap of bij de schuifdeur aan de uitgang van het station staan en de krant zo'n beetje in je gezicht duwen. En ik maar vriendelijk nee schudden met een afwijzend handgebaartje. Elke dag! Twee keer!
* mien-moeke isch eenschquote:Op donderdag 11 september 2008 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Jij mag wel op mijn schoot zitten..
Nou, ik laat deze maar aan me voorbij gaan. Toch bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Moet je op Rotterdam CS komen. Van de trein naar de metro heb je al 5 mensen gehad die je kranten willen aansmeren.
Aan de lopende band. Vrienden van vroeger die ineens willen weten "of je nooit wat voor ze gevoeld heb". al zou ik het willen, ik zou er niet eens de tijd voor hebben om iedereen te bespringen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die laatste hebben wel meer homo's en lesbiënnes last van denk ik. Als je weet dat een vriend of vriendin homo is dan zijn ze gelijk bang dat diegene vast ook op hun valt.Of aan je gaan zitten ofzo. Heb er tenminste al meer over gehoord
Wat een ego's.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Aan de lopende band. Vrienden van vroeger die ineens willen weten "of je nooit wat voor ze gevoeld heb".
Tsja......quote:
Eetgeluiden in de trein, inderdaad zwaar irritant.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:53 schreef MoonCore het volgende:
Eetgeluiden godverdomme krijg er moordneigingen van zoals laatst een of andere knuppel die achter me zat in de frituur met een hete frikandel en de hele tijd hijgde omdat dat ding te heet was, als ik er mee weg had kunnen komen had ik hem die frikandel door zijn strot heen gedouwd.![]()
![]()
![]()
Zo ontzettend helemaal mee eens......quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:22 schreef McKillem het volgende:
(Vouw)Fietsen in de trein in de spits.
Kinderwagens in de stad op zaterdagmiddag die ook voorrang menen te hebben. Althans, die dozen die die dingen drukken menen dat.
Kuddedieren die zich in een volle tram clusteren bij de uitgang en ook gewoon niet aan de kant gaan als je er uit wil.
Volle trams uberhaupt dat dat legaal is.
uh-huh, het gaat jou echt om die doorstroomsnelheid hè.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:46 schreef mien-moeke het volgende:
- Mij inhalen terwijl ik zo een vrachtwagen o.i.d wil inhalen (iig iets dat langzamer rijd), op dusdanig lage snelheid dat ik alsnog op de rem moet en dus de doorstroomsnelheid in gevaar komt.
Denk je nou écht dat iemand bij het kopen van betreffend artikel wel zal bedenken dat het nog vroeg is, dat er dús waarschijnlijk niet voldoende wisselgeld zal zijn en dat ze dus beter niet met dat briefje van 50 kunnen betalen? hm?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef On het volgende:Mensen die 's ochtends als de kassa nog leeg is bedragen van 3,55 betalen met een briefje van 50 (en als ik vraag of ze het kleiner hebben, ze het vaak nog kunnen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |