abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61561089
Nee, maar het moet wel. Over een paar jaar zijn er meer moslims dan kaaskoppen
pi_61561131
Je hebt gelijk ook veel positieve reacties, dankjulliewel lieverds
Vandaag was er zo een gevecht in utrecht hoog catherijne tussen 2 marokkaanse meisjes VOOR DE BEVEILIGING, en die beveiliging doet niks alleen maar uit elkaar halen. Want als ze hen slaan kunnen ze natuurlijk aangeklaagd worden. Dat is echt onzin in nederland, in zo'n situatie moet de beveiliger/politie gewoon diegene kapotslaan. Dan doen ze het de volgende keer niet meer
Dat wijf ging ook gewoon doodleuk lachen toen ze werd vastgehouden door die beveiligers:s
ik kreeg echt die neiging om dat wijf kapot te slaan daarzo
I Walk My Path Alone
pi_61561280
Ligt eraan.. Hier op de uni zit ik probleemloos naast een moslim. Maar als ik 's avonds nog even wat geld moet pinnen en er zit naast de automaat een groep jonge marokkaantjes wat te brabbelen, dan loop ik toch wel even naar een andere automaat

Bommen en alles is gewoon politieke bangmakerij en heeft (in het westen) niks met moslims te maken.
pi_61562173
Hoi
pi_61562627
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:46 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi
Dat is geen antwoord op de vraag
[KNE]-Mod
pi_61562647
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef Sphere het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.Turken zijn een heel sociaal volkje.
zomaar generaliseer je
I Walk My Path Alone
pi_61562818
Ik ben een hele lieve sociale moslim
pi_61562926
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben een hele lieve sociale moslim
En naast andere?
[KNE]-Mod
pi_61562953
Een professor van me is trouwens een (vrij bekende) moslim.
Niet dat ik me normaal met de religie van mijn docenten bezighoudt overigens.
[KNE]-Mod
pi_61564386
Ik voel me niet altijd op mn gemak naast een groepje straattuig (van welke afkomst dan ook), maar als ik in de trein zit naast een oude Noord-Afrikaanse man met baard en hoedje voel ik me wel op mn gemak hoor.
Bovendien als je letterlijk naast een terrorist zit die zich zou opblazen merk je er vrij weinig van dat je een microseconden in stukken wordt geblazen....
pi_61564451
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef FatihReloadeD het volgende:
Je hebt gelijk ook veel positieve reacties, dankjulliewel lieverds
Vandaag was er zo een gevecht in utrecht hoog catherijne tussen 2 marokkaanse meisjes VOOR DE BEVEILIGING, en die beveiliging doet niks alleen maar uit elkaar halen. Want als ze hen slaan kunnen ze natuurlijk aangeklaagd worden. Dat is echt onzin in nederland, in zo'n situatie moet de beveiliger/politie gewoon diegene kapotslaan. Dan doen ze het de volgende keer niet meer
Dat wijf ging ook gewoon doodleuk lachen toen ze werd vastgehouden door die beveiligers:s
ik kreeg echt die neiging om dat wijf kapot te slaan daarzo
Beveiligers hebben uberhaupt geen bevoegdheid om iemand te slaan hoor....
pi_61567322
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef Chancard het volgende:

[..]

Hoezo niet echt aangenaam? Ik vind dat er een heleboel positieve en/of realistische reacties tussen zitten.
Ja, meer dan verwacht hier op Fok! dan.
life goes by...
pi_61568686
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:45 schreef JJH het volgende:
Why not? Ken een boel moslims en heb er absoluut geen probleem mee.

Alleen als ik zo'n boerkaa voorbij zie schuiven (Als ze langzaam lopen lijkt het net alsof ze zweven. ), enk ik van, kom op, we leven hier in Nederland, een hoofddoekje kan ook genoeg zijn.
Dat dus
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een tijd lang met 3 Afghanen en 2 Turken gewerkt als enige niet moslim en voelde me prima op m'n gemak. Relaxte gasten en tijdens de Ramadan werd ik altijd uitgenodigd voor de iftar, omdat we 's avonds werkten en zij dan altijd later pauze namen om te eten. Ik deed altijd graag mee, veel lekkerder eten dan uit de kantine en het was ook veel gezelliger dan met alle boeren die alleen maar over voetbal en bier praten .
Dat zijn echte moslims
Ik heb moslims als buren gehad en werd ook altijd uitgenodigd om mee te eten
pi_61592934
Ik weet niet of ik op die knop zou drukken... ik heb geen problemen met Moslims, maar knopjes zijn altijd zo verleidelijk om op te drukken. Zeker wanneer het niet mag.

Ik zou waarschijnlijk ook geen goede straaljagerpiloot zijn omdat ik steeds op de ejectknop zou drukken
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')