zomaar generaliseer jequote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef Sphere het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Turken zijn een heel sociaal volkje.
En naast andere?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben een hele lieve sociale moslim
Beveiligers hebben uberhaupt geen bevoegdheid om iemand te slaan hoor....quote:Op donderdag 11 september 2008 21:09 schreef FatihReloadeD het volgende:
Je hebt gelijk ook veel positieve reacties, dankjulliewel lieverds
Vandaag was er zo een gevecht in utrecht hoog catherijne tussen 2 marokkaanse meisjes VOOR DE BEVEILIGING, en die beveiliging doet niks alleen maar uit elkaar halen. Want als ze hen slaan kunnen ze natuurlijk aangeklaagd worden. Dat is echt onzin in nederland, in zo'n situatie moet de beveiliger/politie gewoon diegene kapotslaan. Dan doen ze het de volgende keer niet meer
Dat wijf ging ook gewoon doodleuk lachen toen ze werd vastgehouden door die beveiligers:s
ik kreeg echt die neiging om dat wijf kapot te slaan daarzo
Ja, meer dan verwacht hier op Fok! dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef Chancard het volgende:
[..]
Hoezo niet echt aangenaam? Ik vind dat er een heleboel positieve en/of realistische reacties tussen zitten.
Dat dusquote:Op woensdag 10 september 2008 15:45 schreef JJH het volgende:
Why not? Ken een boel moslims en heb er absoluut geen probleem mee.
Alleen als ik zo'n boerkaa voorbij zie schuiven (Als ze langzaam lopen lijkt het net alsof ze zweven.), enk ik van, kom op, we leven hier in Nederland, een hoofddoekje kan ook genoeg zijn.
Dat zijn echte moslimsquote:Op donderdag 11 september 2008 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een tijd lang met 3 Afghanen en 2 Turken gewerkt als enige niet moslim en voelde me prima op m'n gemak. Relaxte gasten en tijdens de Ramadan werd ik altijd uitgenodigd voor de iftar, omdat we 's avonds werkten en zij dan altijd later pauze namen om te eten. Ik deed altijd graag mee, veel lekkerder eten dan uit de kantine en het was ook veel gezelliger dan met alle boeren die alleen maar over voetbal en bier praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |